Baluj, a my włączymy Ci top hity w Żappce
Żabka żegna stary rok i wita nowy, zapraszając swoich klientów na sylwestrowe zakupy. Z tej okazji organizuje dla użytkowników aplikacji mobilnej Żappka Happy Hours, aby można było zakupić w supercenach artykuły spożywcze, bez których nie może się odbyć żadna impreza. Od 29 do 31 grudnia br. promocją objęte zostały produkty z kategorii słodycze, słone przekąski, napoje czy pizza.
– Bardzo lubimy zaskakiwać naszych klientów kolejnymi promocjami i wyjątkowymi, dostępnymi tylko w Żabce produktami. I tym razem nie mogło być inaczej, dlatego przygotowaliśmy szczególną sylwestrową ofertę. W promocyjnych cenach można nabyć nie tylko napoje, ale też przekąski. Wierzymy, że dzięki temu nasi klienci będą z radością witać Nowy Rok – mówi Piotr Rajewski, dyrektor handlowy Żabka Polska.
W ramach sylwestrowych Happy Hours, w określonych godzinach, klienci Żabki będą mogli nabyć konkretne produkty w obniżonych cenach:
Coca-Cola na dzień dobry
- 9:00-11:00, napój Coca-Cola 0,5l. – 2,99 zł przy zakupie 2 sztuk.
- 11:00-13:00, hot dogi – 3 zł.
Popołudniowe przekąski
- 13:00-15:00, pizza Sukcesiliana – 13,99 zł. Ważne: tylko w Żabce nowy wariant: Tex-Mex.
- 15:00-17:00, chipsy Lays Strong – 4,99 zł przy zakupie 3 sztuk.
Energetyczne wzmocnienie
- 17:00-19:00, napój Red Bull – 3,99 zł przy zakupie 3 sztuk.
Piwo dla smakoszy
- 19:00-21:00, piwo Carlsberg – 2,75 zł przy zakupie 4 sztuk.
Kawonament także po Świętach
Na tym nie koniec atrakcji przygotowanych przez Żabkę. Nadal dostępny jest Kawonament, dzięki któremu klienci mogą codziennie cieszyć się smakiem ulubionej, świeżo mielonej, aromatycznej kawy już od 1,61 zł za kubek.
Szczegółowe informacje nt. oferty promocyjnej: https://www.zabka.pl/gazetka-promocyjna/2-3

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy
Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.
Prawo
Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.
Prawo
W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.