27 lutego klienci VeloBanku zalogują się do nowej bankowości internetowej
VeloBank nie przestaje zmieniać się na lepsze. 27 lutego zaprezentuje finalny rezultat zmian w swojej bankowości internetowej. Tego dnia klienci skorzystają z pełnej wersji odświeżonego serwisu oraz jego nowych funkcjonalności.
VeloBank sukcesywnie udoskonala swoją bankowość internetową. W grudniu 2022 roku klienci poznali nową odsłonę serwisu, a teraz przyszedł czas na ostatni etap zmian. 27 lutego bank zaprezentuje odświeżony wygląd oraz ulepszone możliwości swojej bankowości internetowej.
– Celem zmian wprowadzanych w naszej bankowości internetowej jest nie tylko poprawa wyglądu, ale przede wszystkim dostosowanie jej do oczekiwań klientów i najlepszych wzorców, które funkcjonują na rynku. Nasza nowa bankowość internetowa to mieszanka rozwiązań budowanych w oparciu o najnowsze trendy zarówno UX, jak i technologii. Jednocześnie zadbaliśmy, aby cały proces zmiany naszego serwisu był stopniowy, a przejście dla klientów płynne i naturalne – mówi Przemysław Koch, Członek Zarządu VeloBanku.
Nie tylko nowy wygląd
Pierwszą zmianę klienci dostrzegą już na etapie wchodzenia do serwisu bankowości internetowej VeloBanku. Nowy wygląd zyska strona do logowania. Użytkownicy znajdą tu również ostrzeżenia i wiadomości wysyłane przez bank, informacje o tym jak zastrzec kartę, szybką nawigację do kontaktu oraz przydatne informacje, potrzebne do korzystania z serwisu. Nie zmieni się natomiast adres strony oraz sam sposób logowania.
Po wejściu do bankowości internetowej na klientów VeloBanku będzie czekał nowy pulpit. Jego atrakcyjna, czytelna forma pozwoli na szybkie sprawdzenie najważniejszych informacji dotyczących np. stanu konta, kart, zobowiązań, wniosków, bilansu wpływów i wydatków czy ważnych terminów (raty kredytu, wygaśnięcia ważności kart, zakończenia lokaty). Klienci będą mieli też podgląd ostatnich 10 transakcji, aktualnej oferty oraz zdefiniowanych skrótów, np. do często wykonywanych przelewów. Użytkownicy płynnie przejdą również pomiędzy profilem własnym, wspólnym, firmowym oraz na podgląd konta swojego dziecka.
Centralnym miejscem nowej bankowości internetowej jest sekcja Finanse. Tu klienci mogą zobaczyć wszystkie swoje konta, lokaty, kredyty i karty. Sposób zarządzania produktami będzie przy tym bardzo intuicyjny. Użytkownik łatwo zainicjuje procesy, np. realizację płatności, wnioskowanie o nowy produkt czy zakładanie lokaty. Po wejściu w szczegóły produktu w sekcji Finanse klienci zobaczą ikonę serca przy jego nazwie. Kliknięcie w nią spowoduje, że dany produkt stanie się ulubionym i będzie wyświetlany na stronie głównej serwisu. Do dyspozycji użytkowników będzie również funkcja koszyka płatności, która pozwoli jednym kliknięciem zaakceptować kilka transakcji jednocześnie.
Wszystko pod ręką
– Nasza nowa bankowość elektroniczna to część całego ekosystemu narzędzi, jakie rozwijamy, aby jak najlepiej obsługiwać klientów. W odświeżonym serwisie oferujemy udoskonalenia, które pomagają nie tylko w codziennym bankowaniu, ale pozwalają szybciej i wygodniej załatwić wiele spraw zdalnie. Przykładowo, dzięki zintegrowaniu z usługą mojeID nasi klienci mogą potwierdzać swoją tożsamości w usługach komercyjnych oraz publicznych, takich jak profil zaufany – dodaje Przemysław Koch.
W sekcji e-Urząd klienci VeloBanku wygodnie zawnioskują np. o świadczenie 500+, rodzinny kapitał opiekuńczy czy dofinansowanie pobytu w żłobku. Dodatkowo, łatwo wymienią też pieniądze online poprzez platformę wymiany walut.
Nowa bankowość internetowa VeloBanku zostanie oparta na technologii RWD, co daje możliwość korzystania z serwisu także na urządzeniach mobilnych, tabletach oraz smartfonach. Bank prowadzi równocześnie zaawansowane prace nad nową aplikacją mobilną.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.