Komunikaty PR

Alior Bank po raz kolejny stawia na graczy

2024-01-17  |  11:05

W 2024 r Alior Bank planuje rozszerzyć działania w sektorze gamingowym i jeszcze mocniej uczestniczyć w rozwoju polskiej sceny sportów elektronicznych. W tym celu nawiązał współpracę z organizacją esportową Devils.one, która wesprze bank między innymi w realizacji eventów i turniejów, a także promowaniu kobiecego esportu.

Alior Bank niejednokrotnie już wspierał najważniejsze  wydarzenia w branży gier, takie jak najwyższa liga League of Legends, czy „Meet at Rift”. Drużyna esportowa Alior Bank Team w minionym roku zdobyła tytuł wicemistrza Polski w Ultralidze. W 2024 r. Alior zamierza rozszerzyć swoje działania w tym zakresie. Oprócz współpracy z poszczególnymi dywizjami, bank zaplanował organizację eventów i turniejów, akcje ze znanymi streamerami czy wsparcie dla kobiet w świecie esportu. Tak szeroki wachlarz aktywności zrealizować pomoże Devils.one.

- Jesteśmy marką blisko graczy i dla graczy. Dlatego zdecydowaliśmy się na dalsze zaangażowanie w rozwój polskiej sceny gamingowej. Chcemy uczestniczyć w rozwoju różnych gałęzi tej branży – od organizacji wydarzeń po zmniejszanie nierówności wśród graczy. Współpraca z najstarszą organizacją esportową w Polsce była więc naturalnym krokiem, dzięki któremu lepiej i szybciej wprowadzimy te inicjatywy w życie – mówi Mateusz Tomczak, Menedżer ds. Rozwoju Produktów w  Alior Banku.

Devils.one powstała w 2019 r. i jest jedną z najstarszych profesjonalnych organizacji esportowych. Od początku swojego istnienia, osiągnęła imponujące wyniki, zdobywając puchary w turniejach takich jak Ultraliga, ESL Mistrzostwa Polski czy Polska Liga Esportowa. Organizacja wyróżnia się unikatowym podejściem do budowy swoich zespołów, kładąc nacisk na scouting i rozwój młodych zawodników. Kilku jej wychowanków, między innymi: Czajek, Lucker, Erdote, Agresivoo, Bruness czy Sinmivak, występuje już w najlepszych międzynarodowych zespołach. Devils.one współpracuje z ponad 20 streamerami - jest to najliczniejsza w Polsce sieć związana z organizacją esportową.

- Partnerstwo z bankiem nie jest w naszej branży oczywistym wyborem, tym bardziej cieszymy się, że mamy taką możliwość. Szczególnie biorąc pod uwagę dotychczasowe działania Aliora w tym sektorze. Wierzymy, że wspólnie przyczynimy się do rozwijania młodych talentów, promocji kobiecego esportu i likwidowania barier dla graczy. Mamy w tym zakresie ogromne doświadczenie, dlatego z pełnym przekonaniem mogę powiedzieć, że sukces mamy jak w banku  – mówi Daria Rupniewska, CEO devils.one.

Organizacja łączy kompetencje z zakresu esportu z działalnością edukacyjną i CSR. Już od kilku lat, we współpracy z Riot Games tworzy akademię dla młodych zawodników, w tym dla osób wykluczonych społecznie. Oprócz tego, odpowiada za wiele innych, innowacyjnych projektów z obszaru edukacji, szkolenia i CSR. Są to między innymi obozy gamingowe “Esports Skills Camp”, czy studia “zarządzanie w Esporcie” realizowane wspólnie z Wyższą Szkołą Kultury Fizycznej i Turystyki w Pruszkowie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy Biuro prasowe
2024-12-23 | 14:45

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

VeloBank otworzył swoją pierwszą placówkę w Grudziądzu, zlokalizowaną w centrum miasta przy ul. Mickiewicza 22, zaledwie kilka kroków od starówki. Dzięki dogodnej
Bankowość Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
2024-12-23 | 11:00

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie wszystko. Polacy kultywują tradycję dzielenia się i nie zapominają
Bankowość Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
2024-12-20 | 11:50

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej

Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również od VeloBanku, który przygotował dla klientów kilka

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.