Alior Bank po raz kolejny stawia na graczy
W 2024 r Alior Bank planuje rozszerzyć działania w sektorze gamingowym i jeszcze mocniej uczestniczyć w rozwoju polskiej sceny sportów elektronicznych. W tym celu nawiązał współpracę z organizacją esportową Devils.one, która wesprze bank między innymi w realizacji eventów i turniejów, a także promowaniu kobiecego esportu.
Alior Bank niejednokrotnie już wspierał najważniejsze wydarzenia w branży gier, takie jak najwyższa liga League of Legends, czy „Meet at Rift”. Drużyna esportowa Alior Bank Team w minionym roku zdobyła tytuł wicemistrza Polski w Ultralidze. W 2024 r. Alior zamierza rozszerzyć swoje działania w tym zakresie. Oprócz współpracy z poszczególnymi dywizjami, bank zaplanował organizację eventów i turniejów, akcje ze znanymi streamerami czy wsparcie dla kobiet w świecie esportu. Tak szeroki wachlarz aktywności zrealizować pomoże Devils.one.
- Jesteśmy marką blisko graczy i dla graczy. Dlatego zdecydowaliśmy się na dalsze zaangażowanie w rozwój polskiej sceny gamingowej. Chcemy uczestniczyć w rozwoju różnych gałęzi tej branży – od organizacji wydarzeń po zmniejszanie nierówności wśród graczy. Współpraca z najstarszą organizacją esportową w Polsce była więc naturalnym krokiem, dzięki któremu lepiej i szybciej wprowadzimy te inicjatywy w życie – mówi Mateusz Tomczak, Menedżer ds. Rozwoju Produktów w Alior Banku.
Devils.one powstała w 2019 r. i jest jedną z najstarszych profesjonalnych organizacji esportowych. Od początku swojego istnienia, osiągnęła imponujące wyniki, zdobywając puchary w turniejach takich jak Ultraliga, ESL Mistrzostwa Polski czy Polska Liga Esportowa. Organizacja wyróżnia się unikatowym podejściem do budowy swoich zespołów, kładąc nacisk na scouting i rozwój młodych zawodników. Kilku jej wychowanków, między innymi: Czajek, Lucker, Erdote, Agresivoo, Bruness czy Sinmivak, występuje już w najlepszych międzynarodowych zespołach. Devils.one współpracuje z ponad 20 streamerami - jest to najliczniejsza w Polsce sieć związana z organizacją esportową.
- Partnerstwo z bankiem nie jest w naszej branży oczywistym wyborem, tym bardziej cieszymy się, że mamy taką możliwość. Szczególnie biorąc pod uwagę dotychczasowe działania Aliora w tym sektorze. Wierzymy, że wspólnie przyczynimy się do rozwijania młodych talentów, promocji kobiecego esportu i likwidowania barier dla graczy. Mamy w tym zakresie ogromne doświadczenie, dlatego z pełnym przekonaniem mogę powiedzieć, że sukces mamy jak w banku – mówi Daria Rupniewska, CEO devils.one.
Organizacja łączy kompetencje z zakresu esportu z działalnością edukacyjną i CSR. Już od kilku lat, we współpracy z Riot Games tworzy akademię dla młodych zawodników, w tym dla osób wykluczonych społecznie. Oprócz tego, odpowiada za wiele innych, innowacyjnych projektów z obszaru edukacji, szkolenia i CSR. Są to między innymi obozy gamingowe “Esports Skills Camp”, czy studia “zarządzanie w Esporcie” realizowane wspólnie z Wyższą Szkołą Kultury Fizycznej i Turystyki w Pruszkowie.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.