Komunikaty PR

Alior Bank po raz kolejny stawia na graczy

2024-01-17  |  11:05

W 2024 r Alior Bank planuje rozszerzyć działania w sektorze gamingowym i jeszcze mocniej uczestniczyć w rozwoju polskiej sceny sportów elektronicznych. W tym celu nawiązał współpracę z organizacją esportową Devils.one, która wesprze bank między innymi w realizacji eventów i turniejów, a także promowaniu kobiecego esportu.

Alior Bank niejednokrotnie już wspierał najważniejsze  wydarzenia w branży gier, takie jak najwyższa liga League of Legends, czy „Meet at Rift”. Drużyna esportowa Alior Bank Team w minionym roku zdobyła tytuł wicemistrza Polski w Ultralidze. W 2024 r. Alior zamierza rozszerzyć swoje działania w tym zakresie. Oprócz współpracy z poszczególnymi dywizjami, bank zaplanował organizację eventów i turniejów, akcje ze znanymi streamerami czy wsparcie dla kobiet w świecie esportu. Tak szeroki wachlarz aktywności zrealizować pomoże Devils.one.

- Jesteśmy marką blisko graczy i dla graczy. Dlatego zdecydowaliśmy się na dalsze zaangażowanie w rozwój polskiej sceny gamingowej. Chcemy uczestniczyć w rozwoju różnych gałęzi tej branży – od organizacji wydarzeń po zmniejszanie nierówności wśród graczy. Współpraca z najstarszą organizacją esportową w Polsce była więc naturalnym krokiem, dzięki któremu lepiej i szybciej wprowadzimy te inicjatywy w życie – mówi Mateusz Tomczak, Menedżer ds. Rozwoju Produktów w  Alior Banku.

Devils.one powstała w 2019 r. i jest jedną z najstarszych profesjonalnych organizacji esportowych. Od początku swojego istnienia, osiągnęła imponujące wyniki, zdobywając puchary w turniejach takich jak Ultraliga, ESL Mistrzostwa Polski czy Polska Liga Esportowa. Organizacja wyróżnia się unikatowym podejściem do budowy swoich zespołów, kładąc nacisk na scouting i rozwój młodych zawodników. Kilku jej wychowanków, między innymi: Czajek, Lucker, Erdote, Agresivoo, Bruness czy Sinmivak, występuje już w najlepszych międzynarodowych zespołach. Devils.one współpracuje z ponad 20 streamerami - jest to najliczniejsza w Polsce sieć związana z organizacją esportową.

- Partnerstwo z bankiem nie jest w naszej branży oczywistym wyborem, tym bardziej cieszymy się, że mamy taką możliwość. Szczególnie biorąc pod uwagę dotychczasowe działania Aliora w tym sektorze. Wierzymy, że wspólnie przyczynimy się do rozwijania młodych talentów, promocji kobiecego esportu i likwidowania barier dla graczy. Mamy w tym zakresie ogromne doświadczenie, dlatego z pełnym przekonaniem mogę powiedzieć, że sukces mamy jak w banku  – mówi Daria Rupniewska, CEO devils.one.

Organizacja łączy kompetencje z zakresu esportu z działalnością edukacyjną i CSR. Już od kilku lat, we współpracy z Riot Games tworzy akademię dla młodych zawodników, w tym dla osób wykluczonych społecznie. Oprócz tego, odpowiada za wiele innych, innowacyjnych projektów z obszaru edukacji, szkolenia i CSR. Są to między innymi obozy gamingowe “Esports Skills Camp”, czy studia “zarządzanie w Esporcie” realizowane wspólnie z Wyższą Szkołą Kultury Fizycznej i Turystyki w Pruszkowie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy Biuro prasowe
2024-12-23 | 14:45

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

VeloBank otworzył swoją pierwszą placówkę w Grudziądzu, zlokalizowaną w centrum miasta przy ul. Mickiewicza 22, zaledwie kilka kroków od starówki. Dzięki dogodnej
Bankowość Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
2024-12-23 | 11:00

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie wszystko. Polacy kultywują tradycję dzielenia się i nie zapominają
Bankowość Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
2024-12-20 | 11:50

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej

Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również od VeloBanku, który przygotował dla klientów kilka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.