Komunikaty PR

Alior Bank po raz kolejny stawia na graczy

2024-01-17  |  11:05

W 2024 r Alior Bank planuje rozszerzyć działania w sektorze gamingowym i jeszcze mocniej uczestniczyć w rozwoju polskiej sceny sportów elektronicznych. W tym celu nawiązał współpracę z organizacją esportową Devils.one, która wesprze bank między innymi w realizacji eventów i turniejów, a także promowaniu kobiecego esportu.

Alior Bank niejednokrotnie już wspierał najważniejsze  wydarzenia w branży gier, takie jak najwyższa liga League of Legends, czy „Meet at Rift”. Drużyna esportowa Alior Bank Team w minionym roku zdobyła tytuł wicemistrza Polski w Ultralidze. W 2024 r. Alior zamierza rozszerzyć swoje działania w tym zakresie. Oprócz współpracy z poszczególnymi dywizjami, bank zaplanował organizację eventów i turniejów, akcje ze znanymi streamerami czy wsparcie dla kobiet w świecie esportu. Tak szeroki wachlarz aktywności zrealizować pomoże Devils.one.

- Jesteśmy marką blisko graczy i dla graczy. Dlatego zdecydowaliśmy się na dalsze zaangażowanie w rozwój polskiej sceny gamingowej. Chcemy uczestniczyć w rozwoju różnych gałęzi tej branży – od organizacji wydarzeń po zmniejszanie nierówności wśród graczy. Współpraca z najstarszą organizacją esportową w Polsce była więc naturalnym krokiem, dzięki któremu lepiej i szybciej wprowadzimy te inicjatywy w życie – mówi Mateusz Tomczak, Menedżer ds. Rozwoju Produktów w  Alior Banku.

Devils.one powstała w 2019 r. i jest jedną z najstarszych profesjonalnych organizacji esportowych. Od początku swojego istnienia, osiągnęła imponujące wyniki, zdobywając puchary w turniejach takich jak Ultraliga, ESL Mistrzostwa Polski czy Polska Liga Esportowa. Organizacja wyróżnia się unikatowym podejściem do budowy swoich zespołów, kładąc nacisk na scouting i rozwój młodych zawodników. Kilku jej wychowanków, między innymi: Czajek, Lucker, Erdote, Agresivoo, Bruness czy Sinmivak, występuje już w najlepszych międzynarodowych zespołach. Devils.one współpracuje z ponad 20 streamerami - jest to najliczniejsza w Polsce sieć związana z organizacją esportową.

- Partnerstwo z bankiem nie jest w naszej branży oczywistym wyborem, tym bardziej cieszymy się, że mamy taką możliwość. Szczególnie biorąc pod uwagę dotychczasowe działania Aliora w tym sektorze. Wierzymy, że wspólnie przyczynimy się do rozwijania młodych talentów, promocji kobiecego esportu i likwidowania barier dla graczy. Mamy w tym zakresie ogromne doświadczenie, dlatego z pełnym przekonaniem mogę powiedzieć, że sukces mamy jak w banku  – mówi Daria Rupniewska, CEO devils.one.

Organizacja łączy kompetencje z zakresu esportu z działalnością edukacyjną i CSR. Już od kilku lat, we współpracy z Riot Games tworzy akademię dla młodych zawodników, w tym dla osób wykluczonych społecznie. Oprócz tego, odpowiada za wiele innych, innowacyjnych projektów z obszaru edukacji, szkolenia i CSR. Są to między innymi obozy gamingowe “Esports Skills Camp”, czy studia “zarządzanie w Esporcie” realizowane wspólnie z Wyższą Szkołą Kultury Fizycznej i Turystyki w Pruszkowie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy Biuro prasowe
2024-12-23 | 14:45

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

VeloBank otworzył swoją pierwszą placówkę w Grudziądzu, zlokalizowaną w centrum miasta przy ul. Mickiewicza 22, zaledwie kilka kroków od starówki. Dzięki dogodnej
Bankowość Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
2024-12-23 | 11:00

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie wszystko. Polacy kultywują tradycję dzielenia się i nie zapominają
Bankowość Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
2024-12-20 | 11:50

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej

Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również od VeloBanku, który przygotował dla klientów kilka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.