Komunikaty PR

Badanie: 70% Polaków robi zdjęcia lub screeny produktów, które planuje kupić

2024-10-02  |  11:00

Robimy zdjęcia lub screeny produktów, które chcemy kupić. Wysyłamy je bliskim, porównujemy ceny w internecie albo po prostu potrzebujemy czasu, żeby przemyśleć zakup. Taka praktyka to niemal codzienność dla 70% z nas. Takie wnioski płyną z badania zleconego przez VeloBank. Konsumenci, którzy robią screeny produktów najczęściej mają w swoim telefonie do 49 zdjęć tego typu. Widać spory rozsądek wśród konsumentów, gdzie dwie trzecie z nich kupuje tylko wybrane produkty z tych, które sfotografowali. Natomiast na zakup wszystkich, które wcześniej uwiecznili smartfonem decyduje się tylko 2% badanych. 

Zapraszamy do zapoznania się z treścią komunikatu prasowego - plik w załączeniu.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość VeloBank rozdaje kody do Legimi – dla klientów i ich bliskich Biuro prasowe
2024-10-01 | 09:30

VeloBank rozdaje kody do Legimi – dla klientów i ich bliskich

VeloBank, partner Fundacji Powszechnego Czytania, promuje czytelnictwo. Pracownicy mają do dyspozycji przestrzeń do odpoczynku, gdzie mogą z książką zrelaksować się od pracy, a wszyscy
Bankowość Rośnie liczba wypadków. Zadbaj o siebie z ubezpieczeniem NNW Ochrona na wypadek
2024-09-30 | 11:00

Rośnie liczba wypadków. Zadbaj o siebie z ubezpieczeniem NNW Ochrona na wypadek

W pierwszym kwartale 2024 r. zgłoszono prawie 15,5 tys. osób poszkodowanych w wypadkach przy pracy, o 7,9% więcej niż rok wcześniej. W tym samym okresie na polskich drogach doszło do
Bankowość VeloBank rusza z kampanią podnoszącą cyfrową świadomość klientów
2024-09-25 | 14:00

VeloBank rusza z kampanią podnoszącą cyfrową świadomość klientów

Nawet 66% firm działających w Polsce, ocenia, że w perspektywie 2 lat stanie się ofiarą ataku hakerów, który zakłóci ich codzienną pracę. Zaś tylko 2% organizacji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Green Industry Summit 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Konsument

Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]

Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.

DlaWas.info

Konsument

Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych

Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.