Bądź Mikołajem, jakim chcesz z VeloBankiem
W Black Friday ruszyła świąteczna, wielokanałowa kampania produktowa VeloBanku. Działania będą prowadzone w telewizji, radiu, internecie, prasie, social mediach, obejmą także PR, własne kanały kontaktu z klientem oraz akcje niestandardowe. W każdym z nich opowiedziane będą historie ludzi, którzy w okresie świątecznym stają się Mikołajami dla swoich bliskich. Jakimi? Takimi, jakimi zawsze chcieli być! Dzięki świątecznemu kredytowi gotówkowemu na dowolny cel, z odroczoną spłatą. Do stworzenia unikatowych aktywacji została wykorzystana hiperpersonalizacja oraz segmentacja klientów.
Mikołaj niejedno ma imię. Jest ich tylu, ilu Polaków i Polek, którzy sprawiają radość swoim najbliższym. Każdy wyjątkowy, z indywidualnym planem na realizację akcji „prezenty”, a czasem zupełnie bez planu, ze swoimi zwyczajami zakupowymi i bliskimi, którzy mają niepowtarzalne i najważniejsze potrzeby. Co różni Mikołajów? Jedni kupują z wyprzedzeniem, inni na ostatnią chwilę, są tacy, którzy przywiązują wagę do opakowania albo zupełnie nie. Czasem wydają dużo na jeden prezent kupiony w internecie, a czasem wręczają drobiazgi wyszperane na jarmarkach i targach. Dlatego głównym motywem kampanii jest różnorodność naszych potrzeb finansowych oraz sposobów, w jaki kupujemy w okresie sklepowej gorączki.
Bez względu na to czy Mikołajowie wydają dużo czy mało, na ostatnią chwilę czy z wyprzedzeniem, VeloBank dla wszystkich przygotował kredyt gotówkowy z RRSO 13,2% z możliwością odroczenia nawet o kwartał. Jego pierwszą ratę można zapłacić dopiero w marcu 2024 roku, a wniosek składa się w 100% zdalnie. To wygodne rozwiązanie sprawia, że klienci VeloBanku mogą stać się takimi Mikołajami, jakimi zawsze chcieli być i sprostać nawet najdłuższym listom świątecznych prezentów. I właśnie ten przekaz jest głównym hasłem reklamowym w nowym spocie banku, który swoją premierę w telewizji miał 24 listopada br. To 30-sekundowy film, który pokazuje, że w Święta możemy w łatwy sposób spełniać marzenia naszych bliskich.
Działania marketingowe VeloBanku wokół Świąt to jednak dużo więcej niż tylko kampania w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Reklama obejmuje także internet, w tym m.in. wideo online, display i komunikację w mediach społecznościowych z dodatkowym 6-sekundowym formatem. Do tego, VeloBank zrealizował badanie dotyczące naszych nawyków i strategii zakupowych, które przyjmujemy przed Świętami. Polki i Polaków na podstawie kilku pytań podzielono kolorami – na Mikołajów Czerwonych, Zielonych, Niebieskich i Żółtych, w zależności od tego, jakie mają świąteczne zwyczaje. Tą samą segmentacją posłuży się reporter Bartosz Kańtoch z radia ESKA, który w „SONDZIE Ja się pytam” odpyta przechodniów o ich przedświąteczne przyzwyczajenia związane z nabywaniem prezentów. VeloBank zaprosi także słuchaczy RMF FM do konkursu, w którym będą mogli opowiedzieć, o tym kto jest dla nich wyjątkowym Mikołajem i dlaczego. Bank planuje też akcję w social media, gdzie każdy będzie mógł sprawdzić w specjalnym quizie, jakim Mikołajem jest. W postach opisane zostaną również poszczególne sylwetki.
– Każdy z nas inaczej przygotowuje się do świątecznych wydatków. Jedni skupiają się na wyprzedażach organizowanych wokół Black Week, a inni parę miesięcy przed Świętami zaczynają już myśleć o prezentach, którymi obdarują bliskich. Każdy z nas ma swoją indywidualną strategię, a my każdą z nich widzimy i doceniamy. Jako bankowi jest nam oczywiście najbliżej do koloru zielonego, który w naszym przypadku symbolizuje nie tylko przemyślane wybory, ale też wygodę i odpowiadanie na potrzeby klientów. Dlatego rozpoczęliśmy kampanię kredytu gotówkowego, który wesprze budżet klientów w końcówce roku. Naszym prezentem dla nich jest możliwość odłożenia spłaty pierwszej raty aż do trzech miesięcy. Po raz kolejny pokazujemy, że w VeloBanku dbamy o odpowiednie dopasowanie produktów do najbardziej aktualnych potrzeb klientów – podkreśla Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.
Za kreację reklamową zimowej kampanii kredytu gotówkowego odpowiada agencja Dentsu Polska. Spoty zostały przygotowane we współpracy z domem produkcyjnym Lemon Spot. Zakup mediów powierzono domowi mediowemu Spark Foundry Polska. Natomiast za wsparcie PR odpowiada agencja ZOOM bsc.
Szczegóły kredytu gotówkowego objętego kampanią, w tym warunki skorzystania oraz opłaty i prowizje znajdziesz w placówkach banku i na https://www.velobank.pl/klienci-indywidualni/kredyty/kredyt-gotowkowy.html. RRSO to Rzeczywista Roczna Stopa oprocentowania. Udzielenie i wysokość kredytu zależą od wyniku badania i oceny zdolności kredytowej klienta.
Link do spotu: https://youtu.be/ze1rGhPDyLc.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.