Komunikaty PR

Bądź Mikołajem, jakim chcesz z VeloBankiem

2023-11-28  |  11:00
Biuro prasowe

W Black Friday ruszyła świąteczna, wielokanałowa kampania produktowa VeloBanku. Działania będą prowadzone w telewizji, radiu, internecie, prasie, social mediach, obejmą także PR, własne kanały kontaktu z klientem oraz akcje niestandardowe. W każdym z nich opowiedziane będą historie ludzi, którzy w okresie świątecznym stają się Mikołajami dla swoich bliskich. Jakimi? Takimi, jakimi zawsze chcieli być! Dzięki świątecznemu kredytowi gotówkowemu na dowolny cel, z odroczoną spłatą. Do stworzenia unikatowych aktywacji została wykorzystana hiperpersonalizacja oraz segmentacja klientów.

Mikołaj niejedno ma imię. Jest ich tylu, ilu Polaków i Polek, którzy sprawiają radość swoim najbliższym. Każdy wyjątkowy, z indywidualnym planem na realizację akcji „prezenty”, a czasem zupełnie bez planu, ze swoimi zwyczajami zakupowymi i bliskimi, którzy mają niepowtarzalne i najważniejsze potrzeby. Co różni Mikołajów? Jedni kupują z wyprzedzeniem, inni na ostatnią chwilę, są tacy, którzy przywiązują wagę do opakowania albo zupełnie nie. Czasem wydają dużo na jeden prezent kupiony w internecie, a czasem wręczają drobiazgi wyszperane na jarmarkach i targach. Dlatego głównym motywem kampanii jest różnorodność naszych potrzeb finansowych oraz sposobów, w jaki kupujemy w okresie sklepowej gorączki.

Bez względu na to czy Mikołajowie wydają dużo czy mało, na ostatnią chwilę czy z wyprzedzeniem, VeloBank dla wszystkich przygotował kredyt gotówkowy z RRSO 13,2% z możliwością odroczenia nawet o kwartał. Jego pierwszą ratę można zapłacić dopiero w marcu 2024 roku, a wniosek składa się w 100% zdalnie. To wygodne rozwiązanie sprawia, że klienci VeloBanku mogą stać się takimi Mikołajami, jakimi zawsze chcieli być i sprostać nawet najdłuższym listom świątecznych prezentów. I właśnie ten przekaz jest głównym hasłem reklamowym w nowym spocie banku, który swoją premierę w telewizji miał 24 listopada br. To 30-sekundowy film, który pokazuje, że w Święta możemy w łatwy sposób spełniać marzenia naszych bliskich.

Działania marketingowe VeloBanku wokół Świąt to jednak dużo więcej niż tylko kampania w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Reklama obejmuje także internet, w tym m.in. wideo online, display i komunikację w mediach społecznościowych z dodatkowym 6-sekundowym formatem. Do tego, VeloBank zrealizował badanie dotyczące naszych nawyków i strategii zakupowych, które przyjmujemy przed Świętami. Polki i Polaków na podstawie kilku pytań podzielono kolorami – na Mikołajów Czerwonych, Zielonych, Niebieskich i Żółtych, w zależności od tego, jakie mają świąteczne zwyczaje. Tą samą segmentacją posłuży się reporter Bartosz Kańtoch z radia ESKA, który w „SONDZIE Ja się pytam” odpyta przechodniów o ich przedświąteczne przyzwyczajenia związane z nabywaniem prezentów. VeloBank zaprosi także słuchaczy RMF FM do konkursu, w którym będą mogli opowiedzieć, o tym kto jest dla nich wyjątkowym Mikołajem i dlaczego. Bank planuje też akcję w social media, gdzie każdy będzie mógł sprawdzić w specjalnym quizie, jakim Mikołajem jest. W postach opisane zostaną również poszczególne sylwetki.

– Każdy z nas inaczej przygotowuje się do świątecznych wydatków. Jedni skupiają się na wyprzedażach organizowanych wokół Black Week, a inni parę miesięcy przed Świętami zaczynają już myśleć o prezentach, którymi obdarują bliskich. Każdy z nas ma swoją indywidualną strategię, a my każdą z nich widzimy i doceniamy. Jako bankowi jest nam oczywiście najbliżej do koloru zielonego, który w naszym przypadku symbolizuje nie tylko przemyślane wybory, ale też wygodę i odpowiadanie na potrzeby klientów. Dlatego rozpoczęliśmy kampanię kredytu gotówkowego, który wesprze budżet klientów w końcówce roku. Naszym prezentem dla nich jest możliwość odłożenia spłaty pierwszej raty aż do trzech miesięcy. Po raz kolejny pokazujemy, że w VeloBanku dbamy o odpowiednie dopasowanie produktów do najbardziej aktualnych potrzeb klientów – podkreśla Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.  

Za kreację reklamową zimowej kampanii kredytu gotówkowego odpowiada agencja Dentsu Polska. Spoty zostały przygotowane we współpracy z domem produkcyjnym Lemon Spot. Zakup mediów powierzono domowi mediowemu Spark Foundry Polska. Natomiast za wsparcie PR odpowiada agencja ZOOM bsc.

Szczegóły kredytu gotówkowego objętego kampanią, w tym warunki skorzystania oraz opłaty i prowizje znajdziesz w placówkach banku i na https://www.velobank.pl/klienci-indywidualni/kredyty/kredyt-gotowkowy.html. RRSO to Rzeczywista Roczna Stopa oprocentowania. Udzielenie i wysokość kredytu zależą od wyniku badania i oceny zdolności kredytowej klienta.

Link do spotu: https://youtu.be/ze1rGhPDyLc.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Na majówkę warto zabrać bank w telefonie Biuro prasowe
2024-04-26 | 08:45

Na majówkę warto zabrać bank w telefonie

Majówka tuż, tuż, a większość z nas ma w tym czasie wiele spraw na głowie. Niezależnie od tego, czy wybieramy się nad Morze Bałtyckie, czy na zagraniczne wojaże, szukamy
Bankowość VeloBank pogłębił integrację z aplikacją mObywatel i e-Dowód
2024-04-25 | 08:30

VeloBank pogłębił integrację z aplikacją mObywatel i e-Dowód

VeloBank, jako pierwszy bank w Polsce, zintegrował się z Węzłem Krajowym w celu wykorzystania Środka Identyfikacji Elektronicznej do weryfikacji klientów. Wykorzystanie
Bankowość Firmę i konto w VeloBanku założysz bez wychodzenia z domu
2024-04-24 | 09:00

Firmę i konto w VeloBanku założysz bez wychodzenia z domu

Średnio 30 proc. polskiego PKB generują mikroprzedsiębiorcy. Każdego dnia swoją przygodę z biznesem rozpoczyna w naszym kraju ok. 1000 nowych firm. Ich założyciele muszą odnaleźć się w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.