Komunikaty PR

Co czwarty ROR zakładany w Banku Pocztowym to Konto dla seniorów

2021-06-10  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Michał Michalski
ITBC Communication

Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
michal_michalski|itbc.pl| |michal_michalski|itbc.pl
+48 602 789 188
www.itbcgroup.pl

Niemal 25 procent rachunków zakładanych w ostatnich  miesiącach w Banku Pocztowym to Konta w Porządku Plus przeznaczone dla seniorów. Jak podaje ZUS, który wspólnie z Bankiem Pocztowym w poprzednich latach działał na rzecz upowszechnienia usług finansowych wśród seniorów -  obecnie już trzech na czterech emerytów pobiera świadczenia bezpośrednio na rachunek bankowy.

Już co czwarte konto zakładane w Banku Pocztowym to rachunek przeznaczony dla seniora. Od początku 2020 roku sprzedaż ROR dedykowanych tej grupie wiekowej stanowi średnio w miesiącu około 25% wszystkich kont otwieranych w Banku. W ostatnich latach Bank Pocztowy był jedną z kilku instytucji finansowych, które w ramach wspólnych działań z ZUS oferowały darmowe rachunki dla seniorów.

Cieszy nas postępujący wzrost liczby seniorów korzystających z wygodnej i bezpiecznej formy otrzymywania świadczeń emerytalnych – na konto bankowe. To dla nas bardzo ważna grupa Klientów, dlatego z tym większym przekonaniem jesteśmy częścią tej zmiany, oferując produkty dopasowane do potrzeb osób starszych, które pozwalają im powoli wchodzić w nowocześniejszy świat bankowości. Szeroki dostęp do usług finansowych, który zapewniamy, eliminuje wykluczenie w dostępie do sektora bankowego – ze względu na wiek czy miejsce zamieszkania – to jeden z elementów naszej strategii rozwoju. Warto nadmienić, że obecnie niemal 40 procent rachunków otwartych w Banku Pocztowym, to rachunki dla seniorów, wszystkie umożliwiają korzystanie z bankowości elektronicznej, ale także z dedykowanego finansowania, które niedawno uruchomiliśmy  – mówi Jakub Słupiński, p.o. Prezesa Zarządu Banku Pocztowego. –  Większe ubankowienie osób starszych to także ich większe bezpieczeństwo – nie tylko to finansowe, ograniczające ryzyko współczesnych zagrożeń jak próby wyłudzeń „na wnuczka”. W dzisiejszych czasach to także zwiększenie bezpieczeństwa własnego zdrowia – dlatego także konta dla seniorów dają możliwość ograniczenia obrotu gotówkowego i częstych wizyt w banku na rzecz płatności bezgotówkowych i zdalnych form kontaktu z bankiemdodaje Jakub Słupiński.

W poprzednich latach w ramach współpracy z ZUS Bank Pocztowy proponował seniorom przede wszystkim darmowe otwarcie i prowadzenie rachunku, brak opłat za kartę oraz wpłaty i wypłaty w placówkach banku, a także darmowe przelewy. Obecnie w ofercie Banku znajduje się Konto w Porządku Plus, czyli przygotowany z myślą o seniorach ROR z możliwością obsługi w placówkach Banku i Poczty Polskiej, a także za pośrednictwem zdalnych kanałów – bankowości internetowej i mobilnej czy przez Infolinię Banku Pocztowego lub serwis IVR. Konto w Porządku Plus daje także możliwość skorzystania z  usługi dostarczenia gotówki do domu przez listonosza, a do rachunku wydawane są  karty płatnicze, jedna z kart do wyboru to karta z logo Caritas, która daje możliwość wspierania szlachetnych inicjatyw.

 Z myślą o swoich najstarszych klientach Bank Pocztowy wprowadził również specjalną ofertę kredytu gotówkowego. Kredyt w Porządku z niską prowizją dla seniorów przeznaczony jest dla klientów indywidualnych, których jedynym źródłem dochodu jest emerytura. Dodatkowe finansowanie w wysokości do 5000 złotych na okres maksymalnie 36 miesięcy seniorzy mogą uzyskać bez przestawiania bankowi dodatkowego zabezpieczenia. Z takiej oferty można skorzystać do 30 czerwca br. - w placówkach Banku Pocztowego i Poczty Polskiej, lub przekazać prośbę o kontakt listonoszowi. 

Według danych Głównego Urzędu Statystycznego obecnie około 7 mln Polaków pobiera świadczenia emerytalne. Jak podaje ZUS około 75 proc. z nich otrzymuje pieniądze bezpośrednio na konto bankowe.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: ITBC Communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy Biuro prasowe
2024-12-23 | 14:45

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

VeloBank otworzył swoją pierwszą placówkę w Grudziądzu, zlokalizowaną w centrum miasta przy ul. Mickiewicza 22, zaledwie kilka kroków od starówki. Dzięki dogodnej
Bankowość Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
2024-12-23 | 11:00

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie wszystko. Polacy kultywują tradycję dzielenia się i nie zapominają
Bankowość Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
2024-12-20 | 11:50

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej

Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również od VeloBanku, który przygotował dla klientów kilka

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.