Cztery złota dla VeloBanku w konkursie Dyrektor Marketingu Roku
Jeszcze rok temu marka VeloBank nie istniała. Dziś to rozpoznawalny brand prężnie działającego banku z setkami tysięcy klientów i mocną pozycją rynkową. Potwierdzają to kolejne wyróżnienia – tym razem w kategorii marketingowej. Katarzyna Meissner odebrała nagrodę dla najlepszego Dyrektora Marketingu i Sprzedaży oraz Grand Prix w konkursie Dyrektor Marketingu Roku. Jury doceniło także statuetkami Zespół Marketingu i rebranding banku.
16 listopada VeloBank został poczwórnie doceniony przez kapitułę konkursu Dyrektor Marketingu Roku, która nagradza najbardziej wyróżniających się ludzi marketingu w Polsce. Statuetki przyznawane są od 2010 r. Organizatorem tej dorocznej celebracji marketingowych osiągnięć firm i instytucji jest wydawca serwisu Mediarun.com.
W tym roku tytuł najlepszego Dyrektora Marketingu i Sprzedaży oraz prestiżowe Grand Prix 2023 w konkursie otrzymała Katarzyna Meissner, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBank. Nadzoruje ona pracę trzech jednostek: Departamentu Marketingu, Biura Komunikacji Wewnętrznej oraz Biura Public Relations. Odpowiada za strategię marki i całokształt działań budujących jej wizerunek. Jury doceniło wyjątkowe osiągnięcia Katarzyny Meissner w zakresie przeprowadzonego rebrandingu VeloBanku. Laureatka nie tylko zbudowała i zmotywowała zespół do pracy, w ekstremalnie krótkim czasie, ale też ma swój udział w zaprojektowaniu nowej i wyróżniającej się marki na rynku bankowym. VeloBank od początku działa w metodyce eXtreme Agile i nie zwalnia tempa. Wsłuchuje się w potrzeby i oczekiwania klientów, wdraża innowacje i wypracowuje świetne wyniki rynkowe. W zakresie nowo otwartych VeloKont, flagowego rachunku osobistego, zdołał już z nawiązką zrealizować cel wyznaczony na 2023 r.
Zasługi teamu marketingowego VeloBanku również spotkały się z uznaniem kapituły konkursu, która przyznała mu statuetkę w kategorii zespołowej doceniając spektakularną zmianę marki i przeprowadzenie banku przez rok pełen wyzwań biznesowych i komunikacyjnych. Osobno doceniono również sam proces rebrandingu, przeprowadzony w rekordowym tempie 5 tygodni i w niezwykłych warunkach rynkowych.
– Jesteśmy w bardzo wymagającym, wyjątkowym momencie. Z jednej strony rok temu marki Velo jeszcze nie było, z drugiej za chwilę poznamy naszego nowego inwestora oraz zaczniemy nowy rozdział tej historii. W paru słowach brzmi to dość prosto. A przecież po drodze był i ekstremalnie szybki rebranding, i tworzenie komunikacji z barierami budżetowymi wynikającymi z ograniczeń procesu resolution i wreszcie, a w zasadzie przede wszystkim: budowanie zespołu. Od początku wiedzieliśmy, że skoro nie olśnimy skalą, to musimy zbudować wyróżniającą się komunikację. Dlatego stworzyliśmy brand, który jest trochę buntownikiem w sektorze bankowym. Opowiadamy o naszych produktach i usługach w sposób transparentny, dodając im jednocześnie lekkości i odrobinę luzu. Wykorzystaliśmy globalne trendy wplatając "Velo" w nazwy własne oferowanych rozwiązań. Tym samym jeszcze lepiej podkreślamy nasze bankowe i fintechowe DNA. Ten sukces to zasługa całego zespołu i naszego holistycznego podejścia do marketingu, komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej VeloBanku. No i oczywiście efekt tego, że my to Velo po prostu… Love… – mówi Katarzyna Meissner, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBank.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.