Firmowe konto dla JDG na kilka kliknięć w VeloBanku
VeloBank rozszerza swoje cyfrowe portfolio o udogodnienie w zakładaniu rachunku firmowego dla jednoosobowych działalności gospodarczych (JDG). Rachunek VeloKonto Firma klienci mogą założyć całkowicie zdalnie, m.in. za pomocą weryfikacji poprzez selfie. Ofertę wyróżnia prosty proces wnioskowania online i niski poziom opłat. Po spełnieniu kilku warunków korzystanie z rachunku jest w pełni darmowe.
VeloKonto Firma to nowoczesny rachunek dla jednoosobowych działalności gospodarczych, który można założyć bez wychodzenia z domu. Do dopełnienia formalności potrzebny jest jedynie NIP i REGON, dowód osobisty oraz urządzenie, które pozwoli na nagranie twarzy przy dobrym oświetleniu. Cały proces wnioskowania może odbyć się online, klient nie musi na żadnym etapie pojawiać się fizycznie w banku, bo kartę do rachunku otrzyma pocztą.
VeloKonto Firma jest nie tylko proste w założeniu, ale także ma łatwe do spełnienia warunki, które umożliwiają eliminację opłaty miesięcznej za rachunek. Wystarczy, że przedsiębiorca zrealizuje 1 przelew do ZUS na min. 300 zł miesięcznie lub zapewni wpływy zewnętrzne (spoza VeloBanku) na rachunek na kwotę min. 5 000 zł, a bank nie pobierze opłaty za prowadzenie konta. Karta debetowa Mastercard Business Card wydawana do rachunku firmowego jest bezpłatna jeśli w ciągu miesiąca użytkownik wykona nią transakcje bezgotówkowe na zaledwie 300 zł. Bezpłatne są również przelewy elektroniczne do Urzędu Skarbowego oraz wydanie karty do rachunku czy wypłaty z bankomatów firmy Planet Cash. VeloBank nie pobiera też prowizji za przewalutowanie transakcji dokonanej w walucie innej niż waluta rozliczeniowa karty.
– Intensywnie rozwijamy naszą ofertę dla firm, nie tylko jednoosobowych działalności gospodarczych, ale także innych przedstawicieli MŚP oraz dużych firm i korporacji. Chcemy być partnerem biznesu na wszystkich jego szczeblach. Pracujemy nad jak największą cyfrową dostępnością naszych usług oraz rozszerzeniem oferty, m.in. o faktoring czy wynajem sprzętu elektronicznego. Proces wnioskowania online dla VeloFirmy to dopiero początek. Szykujemy dla przedsiębiorców wiele ciekawych nowości, które pomogą im jeszcze lepiej rozwijać ich biznes – mówi Konrad Grajeta, Dyrektor Zarządzający Obszarem Bankowości Korporacyjnej w VeloBanku.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.