Komunikaty PR

Firmowe konto dla JDG na kilka kliknięć w VeloBanku

2023-11-06  |  11:00
Biuro prasowe

VeloBank rozszerza swoje cyfrowe portfolio o udogodnienie w zakładaniu rachunku firmowego dla jednoosobowych działalności gospodarczych (JDG). Rachunek VeloKonto Firma klienci mogą założyć całkowicie zdalnie, m.in. za pomocą weryfikacji poprzez selfie. Ofertę wyróżnia prosty proces wnioskowania online i niski poziom opłat. Po spełnieniu kilku warunków korzystanie z rachunku jest w pełni darmowe.

VeloKonto Firma to nowoczesny rachunek dla jednoosobowych działalności gospodarczych, który można założyć bez wychodzenia z domu. Do dopełnienia formalności potrzebny jest jedynie NIP i REGON, dowód osobisty oraz urządzenie, które pozwoli na nagranie twarzy przy dobrym oświetleniu. Cały proces wnioskowania może odbyć się online, klient nie musi na żadnym etapie pojawiać się fizycznie w banku, bo kartę do rachunku otrzyma pocztą.

VeloKonto Firma jest nie tylko proste w założeniu, ale także ma łatwe do spełnienia warunki, które umożliwiają eliminację opłaty miesięcznej za rachunek. Wystarczy, że przedsiębiorca zrealizuje 1 przelew do ZUS na min. 300 zł miesięcznie lub zapewni wpływy zewnętrzne (spoza VeloBanku) na rachunek na kwotę min. 5 000 zł, a bank nie pobierze opłaty za prowadzenie konta. Karta debetowa Mastercard Business Card wydawana do rachunku firmowego jest bezpłatna jeśli w ciągu miesiąca użytkownik wykona nią transakcje bezgotówkowe na zaledwie 300 zł. Bezpłatne są również przelewy elektroniczne do Urzędu Skarbowego oraz wydanie karty do rachunku czy wypłaty z bankomatów firmy Planet Cash. VeloBank nie pobiera też prowizji za przewalutowanie transakcji dokonanej w walucie innej niż waluta rozliczeniowa karty.

Intensywnie rozwijamy naszą ofertę dla firm, nie tylko jednoosobowych działalności gospodarczych, ale także innych przedstawicieli MŚP oraz dużych firm i korporacji. Chcemy być partnerem biznesu na wszystkich jego szczeblach. Pracujemy nad jak największą cyfrową dostępnością naszych usług oraz rozszerzeniem oferty, m.in. o faktoring czy wynajem sprzętu elektronicznego. Proces wnioskowania online dla VeloFirmy to dopiero początek. Szykujemy dla przedsiębiorców wiele ciekawych nowości, które pomogą im jeszcze lepiej rozwijać ich biznes – mówi Konrad Grajeta, Dyrektor Zarządzający Obszarem Bankowości Korporacyjnej w VeloBanku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Na majówkę warto zabrać bank w telefonie Biuro prasowe
2024-04-26 | 08:45

Na majówkę warto zabrać bank w telefonie

Majówka tuż, tuż, a większość z nas ma w tym czasie wiele spraw na głowie. Niezależnie od tego, czy wybieramy się nad Morze Bałtyckie, czy na zagraniczne wojaże, szukamy
Bankowość VeloBank pogłębił integrację z aplikacją mObywatel i e-Dowód
2024-04-25 | 08:30

VeloBank pogłębił integrację z aplikacją mObywatel i e-Dowód

VeloBank, jako pierwszy bank w Polsce, zintegrował się z Węzłem Krajowym w celu wykorzystania Środka Identyfikacji Elektronicznej do weryfikacji klientów. Wykorzystanie
Bankowość Firmę i konto w VeloBanku założysz bez wychodzenia z domu
2024-04-24 | 09:00

Firmę i konto w VeloBanku założysz bez wychodzenia z domu

Średnio 30 proc. polskiego PKB generują mikroprzedsiębiorcy. Każdego dnia swoją przygodę z biznesem rozpoczyna w naszym kraju ok. 1000 nowych firm. Ich założyciele muszą odnaleźć się w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.