Getin Bank ponownie doceniony za wysoką jakość obsługi

Getin Bank zwyciężył w kategorii „Najlepsza Obsługa w Placówce” w 6. edycji projektu Instytucja Roku, organizowanej przez portal mojebankowanie.pl. Eksperci, oceniając jakość obsługi zwracali uwagę na te produkty, z których najczęściej korzystają klienci. Były to: konto osobiste, kredyt gotówkowy oraz produkty depozytowe. O zwycięstwie w rankingu decydowała średnia wyników uzyskanych w czasie trzech fal badania – Getin Bank otrzymał w tej kategorii najwyższą ocenę. Bank znalazł się na podium również w kategorii „Najlepsza Obsługa w Kanałach Zdalnych”, zajmując drugie miejsce. Dodatkowo wyróżniona została bankowość mobilna Getin Banku, która znalazła się na czwartym miejscu w zestawieniu najlepszych aplikacji mobilnych.
– Z myślą o naszych klientach, którzy preferują osobistą wizytę w placówce, cały czas pracujemy nad wygodnymi i intuicyjnymi rozwiązaniami. Przede wszystkim modernizujemy sieć oddziałów, tak aby stworzyć nowoczesną i przyjazną dla klienta przestrzeń. Podczas wizyty klienci mogą liczyć na profesjonalną i uprzejmą pomoc naszych doradców, którzy pomogą im w rozwiązaniu wszelkich problemów i rozwieją wątpliwości – mówi Wojciech Tomasik, Członek Zarządu Getin Noble Banku. Bardzo ważne jest dla nas, aby każdy kontakt klienta z bankiem był satysfakconujący i skutkował załatwieniem spraw, niezależnie jaki kanał kontaktu z bankiem wybierze. Dlatego stale rozwijamy
i doskonalimy także naszą bankowość mobilną i internetową. Najważniejsze są dla nas pozytywne doświadczenia klientów, dlatego każde wyróżnienie doceniające jakość obsługi jest dla nas szczególnie ważne – dodaje.
Badanie „Najlepsza obsługa w placówce” przeprowadzono w tradycyjnej formule eksperckiej. Zbadano 14 banków i zrealizowano łącznie 420 audytów w placówkach bankowych w całym kraju. Oddziały Getin Banku były w minionym roku wnikliwie oceniane kilkadziesiąt razy. Dzięki stałemu, wysokiemu poziomowi obsługi w zakresie oferowania najpopularniejszych produktów, bank uzyskał najwyższy wynik ze wszystkich audytowanych instytucji finansowych.
W kategorii „Najlepsza obsługa w kanałach zdalnych” oceniano 3 etapy: dostępne formy kontaktu, kontakt telefoniczny oraz kontakt wybranymi pozostałymi kanałami kontaktu (czat, wideo,
e-mail/formularz kontaktowy). W badaniu wzięło udział 14 banków. Dzięki nieustającemu zaangażowaniu na rzecz wysokiej jakości obsługi w kanałach zdalnych, które są niezwylke istotne dla klientów w czasie trwającej pandemii, Getin Bank zajął drugie miejsce w tym prestiżowym rankingu.
Od lat wysoka jakość obsługi w Getin Banku jest regularnie doceniana w wielu niezależnych rankingach. Świadczą o tym liczne prestiżowe nagrody i wyróżnienia. Zarówno bankowość tradycyjna jak
i bankowość cyfrowa cyklicznie znajdują się na podium branżowych konkursów. Eksperci potwierdzają, że profesjonalizm obsługi i oferta dostosowana do oczekiwań Klientów to wyróżniki Getin Banku.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Norwegia i Islandia mocniej rozważają dołączenie do UE. To byłyby ważne decyzje dla Polski
W Norwegii i na Islandii coraz częściej wspomina się o potencjalnej akcesji do Unii Europejskiej. Możliwe, że w obu tych krajach odbędą się referenda, które zbadają poparcie dla tej idei w społeczeństwach. Zdaniem europosła KO akcesja obu północnych państw byłaby znaczącym wzmocnieniem dla UE, ale także ważną decyzją dla Polski.
Infrastruktura
Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.