Komunikaty PR

Getin Bank ponownie doceniony za wysoką jakość obsługi

2021-03-29  |  11:40

Getin Bank zwyciężył w kategorii „Najlepsza Obsługa w Placówce” w 6. edycji projektu Instytucja Roku, organizowanej przez portal mojebankowanie.pl. Eksperci, oceniając jakość obsługi zwracali uwagę na te produkty, z których najczęściej korzystają klienci. Były to: konto osobiste, kredyt gotówkowy oraz produkty depozytowe. O zwycięstwie w rankingu decydowała średnia wyników uzyskanych w czasie trzech fal badania  Getin Bank otrzymał w tej kategorii najwyższą ocenę. Bank znalazł się na podium również w kategorii „Najlepsza Obsługa w Kanałach Zdalnych”, zajmując drugie miejsce. Dodatkowo wyróżniona została bankowość mobilna Getin Banku, która znalazła się na czwartym miejscu w zestawieniu najlepszych aplikacji mobilnych. 

 

– Z myślą o naszych klientach, którzy preferują osobistą wizytę w placówce, cały czas pracujemy nad wygodnymi i intuicyjnymi rozwiązaniami. Przede wszystkim modernizujemy sieć oddziałów, tak aby stworzyć nowoczesną i przyjazną dla klienta przestrzeń. Podczas wizyty klienci mogą liczyć na profesjonalną i uprzejmą pomoc naszych doradców, którzy pomogą im w rozwiązaniu wszelkich problemów i rozwieją wątpliwości – mówi Wojciech Tomasik, Członek Zarządu Getin Noble Banku. Bardzo ważne jest dla nas, aby każdy kontakt klienta z bankiem był satysfakconujący i skutkował załatwieniem spraw, niezależnie jaki kanał kontaktu z bankiem wybierze. Dlatego stale rozwijamy 
i doskonalimy także naszą bankowość mobilną i internetową.
 Najważniejsze są dla nas pozytywne doświadczenia klientów, dlatego każde wyróżnienie doceniające jakość obsługi jest dla nas szczególnie ważne  – dodaje. 

 

Badanie „Najlepsza obsługa w placówce” przeprowadzono w tradycyjnej formule eksperckiej.  Zbadano 14 banków i zrealizowano łącznie 420 audytów w placówkach bankowych w całym kraju. Oddziały Getin Banku były w minionym roku wnikliwie oceniane kilkadziesiąt razy. Dzięki stałemu, wysokiemu poziomowi obsługi w zakresie oferowania najpopularniejszych produktów, bank uzyskał najwyższy wynik ze wszystkich audytowanych instytucji finansowych. 

 

W kategorii „Najlepsza obsługa w kanałach zdalnych” oceniano 3 etapy: dostępne formy kontaktu, kontakt telefoniczny oraz kontakt wybranymi pozostałymi kanałami kontaktu (czat, wideo, 
e-mail/formularz kontaktowy). W badaniu wzięło udział 14 banków. Dzięki nieustającemu zaangażowaniu na rzecz wysokiej jakości obsługi w kanałach zdalnych, które są niezwylke istotne dla klientów w czasie trwającej pandemii, Getin Bank zajął drugie miejsce w tym prestiżowym rankingu. 

 

Od lat wysoka jakość obsługi w Getin Banku jest regularnie doceniana w wielu niezależnych rankingach. Świadczą o tym liczne prestiżowe nagrody i wyróżnienia. Zarówno bankowość tradycyjna jak 
i bankowość cyfrowa cyklicznie znajdują się na podium branżowych konkursów. Eksperci potwierdzają, że profesjonalizm obsługi i oferta dostosowana do oczekiwań Klientów to wyróżniki Getin Banku. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy Biuro prasowe
2024-12-23 | 14:45

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

VeloBank otworzył swoją pierwszą placówkę w Grudziądzu, zlokalizowaną w centrum miasta przy ul. Mickiewicza 22, zaledwie kilka kroków od starówki. Dzięki dogodnej
Bankowość Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
2024-12-23 | 11:00

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie wszystko. Polacy kultywują tradycję dzielenia się i nie zapominają
Bankowość Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
2024-12-20 | 11:50

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej

Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również od VeloBanku, który przygotował dla klientów kilka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.