Getin Bank rozpoczął kampanię reklamową w nowym formacie
Warszawa, 20 sierpnia 2021 r.
Getin Bank rozpoczął kampanię reklamową w nowym formacie
Getin Bank wystartował z kampanią marketingową kredytu gotówkowego w nowym formacie reklamowym. Kampania rozpoczęła się 20 sierpnia i obejmuje telewizję oraz Internet. W ramach niej, przygotowane zostały m.in. spoty reklamowe oraz szereg działań w Internecie. Spoty reklamowe będą emitowane do końca września.
Kampania została zrealizowana w nowym formacie. Ma podkreślić wyróżniki Getin Banku, czyli najwyższą jakość obsługi i usług bankowych oraz wygodę dla klientów. Uosobieniem tego połączenia są nowi brand heroes marki Getin Bank – profesjonalni bankowcy, którzy w razie potrzeby pomagają klientom w codziennych sprawach, jednocześnie nie ingerując w ich życie. Zajmują w nim mniej więcej tylko tyle miejsca, co ... smartfon z aplikacją bankową.
– Nasz bank od lat zajmuje wiodące miejsca w rankingach i badaniach dotyczących jakości obsługi. Z punktu widzenia Klienta ta jakość przejawia się przede wszystkim w odczuwanej wygodzie korzystania z naszych usług oraz w sprawności działania banku. Klienci chcą załatwiać swoje sprawy – zarówno te codzienne, jak i te poważniejsze – łatwo i szybko, a sam bank powinien być przy tym niemal niezauważalny. Z kolei po stronie banku za tym wszystkim stoją ludzie – pracownicy, którzy codziennym zaangażowaniem i pracą dbają o tę jakość. Nasz nowy format reklamowy pozwolił nie tylko w kreatywny sposób połączyć wszystkie te elementy, ale także wyraźnie odróżnić się od reklam innych instytucji finansowych– mówi Łukasz Penszko, dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej Getin Noble Banku.
Pierwsza kampania banku w nowym formacie promuje ofertę kredytu gotówkowego. Obejmuje telewizję oraz szereg działań w Internecie, w tym m.in. video online, display, działania programmatic, działania w Google, performance marketing i komunikację w mediach społecznościowych. Towarzyszą jej materiały reklamowe w blisko 300 placówkach Getin Banku w całej Polsce – przekaz obejmie witryny placówek, ekrany LCD (system digital signage banku) oraz materiały drukowane.
Nowy format reklamowy, koncepcję i kreację reklam telewizyjnych oraz key visuale przygotowała agencja Heart & Brain. Za produkcję spotów i organizację sesji zdjęciowej odpowiada dom produkcyjny Houdini Film. Spoty wyreżyserował Marcin Serafin, a zdjęcia do materiałów zrealizował Szymon Świętochowski. Za planowanie i zakup mediów oraz realizację działań performance odpowiada dom mediowy Spark Foundry we współpracy z Performics. Za projekty materiałów drukowanych oraz materiały online odpowiada Biuro Komunikacji Marketingowej banku.
Link do spotu reklamowego: https://youtu.be/pVnA7sr1H5U

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.