Getin Bank rozpoczął kampanię reklamową w nowym formacie
Warszawa, 20 sierpnia 2021 r.
Getin Bank rozpoczął kampanię reklamową w nowym formacie
Getin Bank wystartował z kampanią marketingową kredytu gotówkowego w nowym formacie reklamowym. Kampania rozpoczęła się 20 sierpnia i obejmuje telewizję oraz Internet. W ramach niej, przygotowane zostały m.in. spoty reklamowe oraz szereg działań w Internecie. Spoty reklamowe będą emitowane do końca września.
Kampania została zrealizowana w nowym formacie. Ma podkreślić wyróżniki Getin Banku, czyli najwyższą jakość obsługi i usług bankowych oraz wygodę dla klientów. Uosobieniem tego połączenia są nowi brand heroes marki Getin Bank – profesjonalni bankowcy, którzy w razie potrzeby pomagają klientom w codziennych sprawach, jednocześnie nie ingerując w ich życie. Zajmują w nim mniej więcej tylko tyle miejsca, co ... smartfon z aplikacją bankową.
– Nasz bank od lat zajmuje wiodące miejsca w rankingach i badaniach dotyczących jakości obsługi. Z punktu widzenia Klienta ta jakość przejawia się przede wszystkim w odczuwanej wygodzie korzystania z naszych usług oraz w sprawności działania banku. Klienci chcą załatwiać swoje sprawy – zarówno te codzienne, jak i te poważniejsze – łatwo i szybko, a sam bank powinien być przy tym niemal niezauważalny. Z kolei po stronie banku za tym wszystkim stoją ludzie – pracownicy, którzy codziennym zaangażowaniem i pracą dbają o tę jakość. Nasz nowy format reklamowy pozwolił nie tylko w kreatywny sposób połączyć wszystkie te elementy, ale także wyraźnie odróżnić się od reklam innych instytucji finansowych– mówi Łukasz Penszko, dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej Getin Noble Banku.
Pierwsza kampania banku w nowym formacie promuje ofertę kredytu gotówkowego. Obejmuje telewizję oraz szereg działań w Internecie, w tym m.in. video online, display, działania programmatic, działania w Google, performance marketing i komunikację w mediach społecznościowych. Towarzyszą jej materiały reklamowe w blisko 300 placówkach Getin Banku w całej Polsce – przekaz obejmie witryny placówek, ekrany LCD (system digital signage banku) oraz materiały drukowane.
Nowy format reklamowy, koncepcję i kreację reklam telewizyjnych oraz key visuale przygotowała agencja Heart & Brain. Za produkcję spotów i organizację sesji zdjęciowej odpowiada dom produkcyjny Houdini Film. Spoty wyreżyserował Marcin Serafin, a zdjęcia do materiałów zrealizował Szymon Świętochowski. Za planowanie i zakup mediów oraz realizację działań performance odpowiada dom mediowy Spark Foundry we współpracy z Performics. Za projekty materiałów drukowanych oraz materiały online odpowiada Biuro Komunikacji Marketingowej banku.
Link do spotu reklamowego: https://youtu.be/pVnA7sr1H5U

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.