Getin Noble Bank ponownie zwycięża w rankingu najlepszych banków
To już niemal tradycja. Getin Noble Bank siódmy rok z rzędu plasuje się na pozycji lidera w zestawieniu najlepszych banków według Polskiego Związku Firm Deweloperskich (PZFD). O wynikach rankingu decydują sami Klienci, czyli deweloperzy należący do PZFD. Jak co roku pod lupę wzięto najważniejsze elementy współpracy z bankami, wpływające na jakość obsługi inwestycji deweloperskich. Getin Noble Bank ponownie wyróżnił się wysokim standardem usług i elastycznością współpracy.
Ranking Banków PZFD to cykliczna inicjatywa, która wyłania najlepsze banki współpracujące z deweloperami na najbardziej korzystnych warunkach w zakresie finansowania i obsługi inwestycji mieszkaniowych. Zestawienie powstaje na podstawie ankiet wysyłanych do członków PZFD, w których firmy oceniają m.in.: szybkość podejmowania decyzji kredytowej, zgodność wstępnych deklaracji banku z faktycznymi ustaleniami czy elastyczność współpracy. Getin Noble Bank już siódmy raz z rzędu uzyskał najwyższe oceny, co potwierdza wysokie kompetencje w obsłudze dużych i niestandardowych projektów.
- Fakt, że ponownie jesteśmy najlepsi w rankingu PZFD potwierdza, że nasze codzienne starania przekładają się na realne zadowolenie Klientów. Dla nas to najważniejsza opinia, ponieważ wysoka jakość usług oraz obsługi to priorytety, nad którymi każdego dnia pracuje mnóstwo osób. Przede wszystkim indywidualnie i elastycznie podchodzimy do każdego Klienta, staramy się go zrozumieć i jak najlepiej odpowiedzieć na jego potrzeby. Wiele cennych wskazówek co roku otrzymujemy właśnie z wyników badań prowadzonych przez PZFD na potrzeby Rankingu Banków. Traktujemy je bardzo poważnie i wdrażamy w życie, żeby później móc dowiedzieć się, że ponownie jesteśmy liderem wg naszych Klientów - mówi Piotr Sztembartt, dyrektor Departamentu Finansowania Deweloperów w Getin Noble Banku.
Jednym z flagowych produktów Getin Noble Banku przeznaczonym dla Klientów korporacyjnych jest linia kredytowa na tzw. finansowanie wielocelowe. To oferta przeznaczona dla dużych podmiotów finansujących się pod bilansem. Natomiast dla stałych partnerów z branży deweloperskiej Getin Noble Bank daje możliwość kredytowania na każdym etapie inwestycji, w tym również na etapie pre-dewelopmentu. Co istotne, Bank kieruje swoją ofertę do deweloperów finansujących się zarówno z własnych środków, jak i środków nabywców, którzy nie korzystają z kredytów udzielanych w Getin Noble Banku.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.