Komunikaty PR

Jak wybrać kantor internetowy?

2022-11-29  |  10:31
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Do pobrania docx ( 0.18 MB )

Bezpieczeństwo, szybkość transakcji, a także atrakcyjne oferty dla firm i stałych użytkowników. Kantory internetowe zyskują aktualnie na popularności, bo wymianę pieniądza można realizować w nich 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu i to w dodatku nie wychodząc z biura lub domu. Pytanie jednak, jak wybrać ten właściwy kantor, by wymiana była korzystna, a dodatkowo mieć zapewnione bezpieczeństwo transakcji?

 

Klienci indywidualni coraz częściej uciekają w bezpieczne waluty, a większość firm, zwłaszcza tych działających w imporcie i eksporcie, realizuje transakcje w dolarach czy euro. Aktualnie nikt nie ma czasu na stanie w kolejkach pod kantorami i stawia na szybkość transakcji, a także korzystną wymianę bez mocnej prowizji. Transakcje internetowe minimalizują też ryzyko kradzieży, które wzrasta przy wymianie stacjonarnej – po prostu unikamy transportu po mieście z dużą ilością gotówki przy sobie.

Wojna w Ukrainie i słabnąca pozycja złotówki spowodowały, że klienci zaczęli szukać alternatywy dla wymiany waluty w bankach czy kantorach stacjonarnych. Tu właśnie pojawiło się pole dla kantorów internetowych.

 

Na co zwrócić uwagę?

Decydując się na wymianę waluty w kantorze internetowym, warto wziąć pod uwagę kilka elementów, które zapewnią m.in. bezpieczeństwo, korzystny kurs, a także wygodę transakcji.

 

Koszty transakcji

Co przede wszystkim jest brane przez klientów pod uwagę przy wyborze kantoru internetowego? Przede wszystkim liczba walut, które można wymieniać, a także prowizja i kursy, czyli wszystko, co spowoduje, że transakcja będzie najbardziej opłacalna. W kantorze internetowym takim jak np. Amronet.pl spread (czyli różnica między kursem sprzedaży a kursem kupna) nie jest naliczany. Jest to możliwe dzięki temu, że Amronet.pl łączy w sobie cechy kantoru oraz platformy skocznościowej wymiany walut - waluty można wymieniać zarówno po kursie platformy jak i w formie bezpośredniej wymiany z innymi użytkownikami. Kantor pobiera jedynie niską prowizję, która mieści się w granicach od 0,02 do 0,22 proc. Co więcej – Amronet.pl jako jedyny kantor internetowy nie pobiera opłat za przelewy krajowe i zagraniczne. Dodatkowo przelewy realizowane są ekspresowo – Amronet.pl proponuje także opcję realizacji płatności w systemie D, czyli w dniu zlecenia.

 

Bezpieczeństwo transakcji

Wiele osób obawia się, że realizując transakcję wymiany waluty przez internet, ich środki nie będą odpowiednio zabezpieczone. Nic bardziej błędnego. Kantory internetowe posiadają zabezpieczenia identyczne jak te w bankowości internetowej, dlatego zakupiona waluta po zakończeniu zlecenia niezwłocznie pojawia się w portfelu klienta i jest od razu gotowa do wypłaty. – W Amronet.pl operacje są autoryzowane kodami SMS, a zlecenia są zabezpieczone na specjalnie wydzielonych rachunkach w największych polskich bankach. Dodatkowo platforma posiada szyfrowane łącze SSL – mówi Jakub Balcerzak dyrektor departamentu ds. ryzyka Amronet.pl.

 

Specjalnie dopasowana oferta

Kantory internetowe, oprócz możliwości wymiany waluty bez wychodzenia z domu, posiadają cały wachlarz udogodnień pozwalający klientowi, zarówno indywidualnemu jak i biznesowemu, na korzystniejsze transakcje. Warto wybierać te kantory, które oferują programy lojalnościowe, co dla stałych klientów okazuje się mieć kluczowe znaczenie, bo w perspektywie np. roku można zaoszczędzić sporo gotówki na wymianach. – Klienci, którzy cyklicznie wymieniają waluty w Amronet.pl, na stałe otrzymują obniżoną prowizję od wymian. W ramach programu co miesiąc sumujemy wolumen wymian, a następnie przypisujemy odpowiedni rabat – podkreśla Jakub Balcerzak.

Kantory internetowe oferują również korzystne promocje i rabaty na pierwsze wymiany, a także dają możliwość sporego zysku, gdy polecimy dany kantor znajomemu lub innej firmie, np. w Amronet.pl w ramach programu partnerskiego można zyskać 25 proc. prowizji na zawsze od każdej wymiany.

 

Decyzja o wymianie waluty w kantorze internetowym powinna być poprzedzona dokładną weryfikacją platformy, na której chcemy dokonać transakcji, a także sprawdzeniu, czy dany podmiot oferuje nam najlepsze warunki. Nie bez znaczenia jest również kontakt z tzw. suportem, najlepiej mailowo bądź telefonicznie.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy Biuro prasowe
2024-12-23 | 14:45

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

VeloBank otworzył swoją pierwszą placówkę w Grudziądzu, zlokalizowaną w centrum miasta przy ul. Mickiewicza 22, zaledwie kilka kroków od starówki. Dzięki dogodnej
Bankowość Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
2024-12-23 | 11:00

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie wszystko. Polacy kultywują tradycję dzielenia się i nie zapominają
Bankowość Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
2024-12-20 | 11:50

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej

Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również od VeloBanku, który przygotował dla klientów kilka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.