Komunikaty PR

Jak wybrać kantor internetowy?

2022-11-29  |  10:31
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Do pobrania docx ( 0.18 MB )

Bezpieczeństwo, szybkość transakcji, a także atrakcyjne oferty dla firm i stałych użytkowników. Kantory internetowe zyskują aktualnie na popularności, bo wymianę pieniądza można realizować w nich 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu i to w dodatku nie wychodząc z biura lub domu. Pytanie jednak, jak wybrać ten właściwy kantor, by wymiana była korzystna, a dodatkowo mieć zapewnione bezpieczeństwo transakcji?

 

Klienci indywidualni coraz częściej uciekają w bezpieczne waluty, a większość firm, zwłaszcza tych działających w imporcie i eksporcie, realizuje transakcje w dolarach czy euro. Aktualnie nikt nie ma czasu na stanie w kolejkach pod kantorami i stawia na szybkość transakcji, a także korzystną wymianę bez mocnej prowizji. Transakcje internetowe minimalizują też ryzyko kradzieży, które wzrasta przy wymianie stacjonarnej – po prostu unikamy transportu po mieście z dużą ilością gotówki przy sobie.

Wojna w Ukrainie i słabnąca pozycja złotówki spowodowały, że klienci zaczęli szukać alternatywy dla wymiany waluty w bankach czy kantorach stacjonarnych. Tu właśnie pojawiło się pole dla kantorów internetowych.

 

Na co zwrócić uwagę?

Decydując się na wymianę waluty w kantorze internetowym, warto wziąć pod uwagę kilka elementów, które zapewnią m.in. bezpieczeństwo, korzystny kurs, a także wygodę transakcji.

 

Koszty transakcji

Co przede wszystkim jest brane przez klientów pod uwagę przy wyborze kantoru internetowego? Przede wszystkim liczba walut, które można wymieniać, a także prowizja i kursy, czyli wszystko, co spowoduje, że transakcja będzie najbardziej opłacalna. W kantorze internetowym takim jak np. Amronet.pl spread (czyli różnica między kursem sprzedaży a kursem kupna) nie jest naliczany. Jest to możliwe dzięki temu, że Amronet.pl łączy w sobie cechy kantoru oraz platformy skocznościowej wymiany walut - waluty można wymieniać zarówno po kursie platformy jak i w formie bezpośredniej wymiany z innymi użytkownikami. Kantor pobiera jedynie niską prowizję, która mieści się w granicach od 0,02 do 0,22 proc. Co więcej – Amronet.pl jako jedyny kantor internetowy nie pobiera opłat za przelewy krajowe i zagraniczne. Dodatkowo przelewy realizowane są ekspresowo – Amronet.pl proponuje także opcję realizacji płatności w systemie D, czyli w dniu zlecenia.

 

Bezpieczeństwo transakcji

Wiele osób obawia się, że realizując transakcję wymiany waluty przez internet, ich środki nie będą odpowiednio zabezpieczone. Nic bardziej błędnego. Kantory internetowe posiadają zabezpieczenia identyczne jak te w bankowości internetowej, dlatego zakupiona waluta po zakończeniu zlecenia niezwłocznie pojawia się w portfelu klienta i jest od razu gotowa do wypłaty. – W Amronet.pl operacje są autoryzowane kodami SMS, a zlecenia są zabezpieczone na specjalnie wydzielonych rachunkach w największych polskich bankach. Dodatkowo platforma posiada szyfrowane łącze SSL – mówi Jakub Balcerzak dyrektor departamentu ds. ryzyka Amronet.pl.

 

Specjalnie dopasowana oferta

Kantory internetowe, oprócz możliwości wymiany waluty bez wychodzenia z domu, posiadają cały wachlarz udogodnień pozwalający klientowi, zarówno indywidualnemu jak i biznesowemu, na korzystniejsze transakcje. Warto wybierać te kantory, które oferują programy lojalnościowe, co dla stałych klientów okazuje się mieć kluczowe znaczenie, bo w perspektywie np. roku można zaoszczędzić sporo gotówki na wymianach. – Klienci, którzy cyklicznie wymieniają waluty w Amronet.pl, na stałe otrzymują obniżoną prowizję od wymian. W ramach programu co miesiąc sumujemy wolumen wymian, a następnie przypisujemy odpowiedni rabat – podkreśla Jakub Balcerzak.

Kantory internetowe oferują również korzystne promocje i rabaty na pierwsze wymiany, a także dają możliwość sporego zysku, gdy polecimy dany kantor znajomemu lub innej firmie, np. w Amronet.pl w ramach programu partnerskiego można zyskać 25 proc. prowizji na zawsze od każdej wymiany.

 

Decyzja o wymianie waluty w kantorze internetowym powinna być poprzedzona dokładną weryfikacją platformy, na której chcemy dokonać transakcji, a także sprawdzeniu, czy dany podmiot oferuje nam najlepsze warunki. Nie bez znaczenia jest również kontakt z tzw. suportem, najlepiej mailowo bądź telefonicznie.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Bezpieczna rozmowa z VeloBankiem dzięki elektronicznej wizytówce pracownika Biuro prasowe
2024-12-04 | 11:10

Bezpieczna rozmowa z VeloBankiem dzięki elektronicznej wizytówce pracownika

Trwający szał przedświątecznych zakupów w sieci to okres, gdy klienci VeloBanku mogą poczuć się jeszcze bardziej komfortowo w kontakcie z doradcami. Infolinia napędzanego
Bankowość Black Friday: polując na okazje, nie daj się złowić oszustom
2024-11-29 | 09:30

Black Friday: polując na okazje, nie daj się złowić oszustom

Wyszukując okazji związanych z Black Week warto być czujnym, by nie dać się złapać w pułapkę wirtualnych czarnych charakterów. Sposobów na oszustwo jest wiele: od
Bankowość Black Week: Polacy polują na produkty, które wcześniej odłożyli na półkę
2024-11-28 | 11:45

Black Week: Polacy polują na produkty, które wcześniej odłożyli na półkę

47% Polaków odkłada zakupy z powodu wysokich cen i braku środków, wynika z badania zleconego przez VeloBank. Black Week to szansa, by złowić wymarzone produkty ze znaczną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.