Komunikaty PR

Jak wybrać kantor internetowy?

2022-11-29  |  10:31
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Do pobrania docx ( 0.18 MB )

Bezpieczeństwo, szybkość transakcji, a także atrakcyjne oferty dla firm i stałych użytkowników. Kantory internetowe zyskują aktualnie na popularności, bo wymianę pieniądza można realizować w nich 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu i to w dodatku nie wychodząc z biura lub domu. Pytanie jednak, jak wybrać ten właściwy kantor, by wymiana była korzystna, a dodatkowo mieć zapewnione bezpieczeństwo transakcji?

 

Klienci indywidualni coraz częściej uciekają w bezpieczne waluty, a większość firm, zwłaszcza tych działających w imporcie i eksporcie, realizuje transakcje w dolarach czy euro. Aktualnie nikt nie ma czasu na stanie w kolejkach pod kantorami i stawia na szybkość transakcji, a także korzystną wymianę bez mocnej prowizji. Transakcje internetowe minimalizują też ryzyko kradzieży, które wzrasta przy wymianie stacjonarnej – po prostu unikamy transportu po mieście z dużą ilością gotówki przy sobie.

Wojna w Ukrainie i słabnąca pozycja złotówki spowodowały, że klienci zaczęli szukać alternatywy dla wymiany waluty w bankach czy kantorach stacjonarnych. Tu właśnie pojawiło się pole dla kantorów internetowych.

 

Na co zwrócić uwagę?

Decydując się na wymianę waluty w kantorze internetowym, warto wziąć pod uwagę kilka elementów, które zapewnią m.in. bezpieczeństwo, korzystny kurs, a także wygodę transakcji.

 

Koszty transakcji

Co przede wszystkim jest brane przez klientów pod uwagę przy wyborze kantoru internetowego? Przede wszystkim liczba walut, które można wymieniać, a także prowizja i kursy, czyli wszystko, co spowoduje, że transakcja będzie najbardziej opłacalna. W kantorze internetowym takim jak np. Amronet.pl spread (czyli różnica między kursem sprzedaży a kursem kupna) nie jest naliczany. Jest to możliwe dzięki temu, że Amronet.pl łączy w sobie cechy kantoru oraz platformy skocznościowej wymiany walut - waluty można wymieniać zarówno po kursie platformy jak i w formie bezpośredniej wymiany z innymi użytkownikami. Kantor pobiera jedynie niską prowizję, która mieści się w granicach od 0,02 do 0,22 proc. Co więcej – Amronet.pl jako jedyny kantor internetowy nie pobiera opłat za przelewy krajowe i zagraniczne. Dodatkowo przelewy realizowane są ekspresowo – Amronet.pl proponuje także opcję realizacji płatności w systemie D, czyli w dniu zlecenia.

 

Bezpieczeństwo transakcji

Wiele osób obawia się, że realizując transakcję wymiany waluty przez internet, ich środki nie będą odpowiednio zabezpieczone. Nic bardziej błędnego. Kantory internetowe posiadają zabezpieczenia identyczne jak te w bankowości internetowej, dlatego zakupiona waluta po zakończeniu zlecenia niezwłocznie pojawia się w portfelu klienta i jest od razu gotowa do wypłaty. – W Amronet.pl operacje są autoryzowane kodami SMS, a zlecenia są zabezpieczone na specjalnie wydzielonych rachunkach w największych polskich bankach. Dodatkowo platforma posiada szyfrowane łącze SSL – mówi Jakub Balcerzak dyrektor departamentu ds. ryzyka Amronet.pl.

 

Specjalnie dopasowana oferta

Kantory internetowe, oprócz możliwości wymiany waluty bez wychodzenia z domu, posiadają cały wachlarz udogodnień pozwalający klientowi, zarówno indywidualnemu jak i biznesowemu, na korzystniejsze transakcje. Warto wybierać te kantory, które oferują programy lojalnościowe, co dla stałych klientów okazuje się mieć kluczowe znaczenie, bo w perspektywie np. roku można zaoszczędzić sporo gotówki na wymianach. – Klienci, którzy cyklicznie wymieniają waluty w Amronet.pl, na stałe otrzymują obniżoną prowizję od wymian. W ramach programu co miesiąc sumujemy wolumen wymian, a następnie przypisujemy odpowiedni rabat – podkreśla Jakub Balcerzak.

Kantory internetowe oferują również korzystne promocje i rabaty na pierwsze wymiany, a także dają możliwość sporego zysku, gdy polecimy dany kantor znajomemu lub innej firmie, np. w Amronet.pl w ramach programu partnerskiego można zyskać 25 proc. prowizji na zawsze od każdej wymiany.

 

Decyzja o wymianie waluty w kantorze internetowym powinna być poprzedzona dokładną weryfikacją platformy, na której chcemy dokonać transakcji, a także sprawdzeniu, czy dany podmiot oferuje nam najlepsze warunki. Nie bez znaczenia jest również kontakt z tzw. suportem, najlepiej mailowo bądź telefonicznie.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Na majówkę warto zabrać bank w telefonie Biuro prasowe
2024-04-26 | 08:45

Na majówkę warto zabrać bank w telefonie

Majówka tuż, tuż, a większość z nas ma w tym czasie wiele spraw na głowie. Niezależnie od tego, czy wybieramy się nad Morze Bałtyckie, czy na zagraniczne wojaże, szukamy
Bankowość VeloBank pogłębił integrację z aplikacją mObywatel i e-Dowód
2024-04-25 | 08:30

VeloBank pogłębił integrację z aplikacją mObywatel i e-Dowód

VeloBank, jako pierwszy bank w Polsce, zintegrował się z Węzłem Krajowym w celu wykorzystania Środka Identyfikacji Elektronicznej do weryfikacji klientów. Wykorzystanie
Bankowość Firmę i konto w VeloBanku założysz bez wychodzenia z domu
2024-04-24 | 09:00

Firmę i konto w VeloBanku założysz bez wychodzenia z domu

Średnio 30 proc. polskiego PKB generują mikroprzedsiębiorcy. Każdego dnia swoją przygodę z biznesem rozpoczyna w naszym kraju ok. 1000 nowych firm. Ich założyciele muszą odnaleźć się w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.