Jeszcze szybsze płatności z VeloBankiem dzięki funkcji BLIK bez kodu
Klienci VeloBanku, lubiący wirtualne zakupy, z radością przywitają możliwość dokonywania jeszcze wygodniejszych płatności dzięki swojej aplikacji mobilnej. Już teraz nowa funkcja BLIK bez kodu pozwoli jednym kliknięciem potwierdzić płatność w ulubionym sklepie lub przeglądarce internetowej, bez konieczności każdorazowego wpisywania kodu BLIK.
Cyfrowe zakupy i płatności to coraz częściej codzienność dla większości z nas. Od dziś w VeloBanku są one jeszcze szybsze i wygodniejsze. Wdrożona funkcja BLIK bez kodu pozwala zapamiętać w aplikacji mobilnej nasze ulubione sklepy internetowe, strony na jakich dokonujemy płatności za usługi, a nawet najchętniej używaną przeglądarkę www, by w przyszłości skrócić proces potwierdzenia zapłaty do jednego kliknięcia. To oznacza, że nie trzeba będzie nawet wpisywać kodu BLIK w trakcie transakcji.
Jak to wygląda w praktyce? W trakcie dokonywania płatności BLIK należy zapamiętać sklep lub przeglądarkę w aplikacji mobilnej banku. Przy kolejnych zakupach wystarczy wybrać płatność BLIK i potwierdzić klikając „Zapłać”. Nowa funkcja przeniesie nas wprost do appki VeloBanku, na ekranie której należy potwierdzić chęć zapłaty za zamówienie.
– BLIK bez kodu to kolejny krok, by nasi klienci żyli wygodniej i cieszyli się codziennością Świata Bardziej Velo. Od początku wdrażamy maksymalnie proste funkcje w kanałach zdalnych, by bankowanie było jeszcze szybsze i bardziej intuicyjne. Wyeliminowanie potrzeby każdorazowego wpisywania kodu BLIK przy płatności to duży krok naprzód i potwierdzenie dobrej współpracy z Polskim Standardem Płatności, operatorem BLIKA. Niedawno odsłoniliśmy BLIK Płacę Później, teraz czas na kolejną nowość. To pokazuje naszą umiejętność budowania silnych sojuszy z dostawcami wartościowych dla klientów usług – zaznacza Marta Dałkiewicz, Dyrektorka Departamentu Bankowości Elektronicznej w VeloBanku.
Aby cieszyć się wygodnymi płatnościami trzeba mieć aktywną funkcję BLIK w telefonie. Usługa BLIK bez kodu na razie jest dostępna w wybranych sklepach oraz dla wybranych przeglądarek internetowych.
– BLIK to nowoczesne płatności mobilne, które gwarantują wygodę, szybkość i bezpieczeństwo. Płacenie BLIKIEM bez kodu, to jeszcze lepsze doświadczenie płatnicze. Dzięki wdrożeniu tej funkcji, klienci VeloBanku mogą prościej i bardziej intuicyjnie płacić w internecie. Mamy nadzieję, że to udogodnienie spotka się z uznaniem i stanie się popularne wśród użytkowników BLIKA w aplikacji VeloBanku – mówi Marcin Waldowski, Dyrektor Departamentu Rozwoju Produktu w BLIKU.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.