Komunikaty PR

Jeszcze szybsze płatności z VeloBankiem dzięki funkcji BLIK bez kodu

2024-06-04  |  10:15
Biuro prasowe

Klienci VeloBanku, lubiący wirtualne zakupy, z radością przywitają możliwość dokonywania jeszcze wygodniejszych płatności dzięki swojej aplikacji mobilnej. Już teraz nowa funkcja BLIK bez kodu pozwoli jednym kliknięciem potwierdzić płatność w ulubionym sklepie lub przeglądarce internetowej, bez konieczności każdorazowego wpisywania kodu BLIK.

Cyfrowe zakupy i płatności to coraz częściej codzienność dla większości z nas. Od dziś w VeloBanku są one jeszcze szybsze i wygodniejsze. Wdrożona funkcja BLIK bez kodu pozwala zapamiętać w aplikacji mobilnej nasze ulubione sklepy internetowe, strony na jakich dokonujemy płatności za usługi, a nawet najchętniej używaną przeglądarkę www, by w przyszłości skrócić proces potwierdzenia zapłaty do jednego kliknięcia. To oznacza, że nie trzeba będzie nawet wpisywać kodu BLIK w trakcie transakcji.

Jak to wygląda w praktyce? W trakcie dokonywania płatności BLIK należy zapamiętać sklep lub przeglądarkę w aplikacji mobilnej banku. Przy kolejnych zakupach wystarczy wybrać płatność BLIK i potwierdzić klikając „Zapłać”. Nowa funkcja przeniesie nas wprost do appki VeloBanku, na ekranie której należy potwierdzić chęć zapłaty za zamówienie.

– BLIK bez kodu to kolejny krok, by nasi klienci żyli wygodniej i cieszyli się codziennością Świata Bardziej Velo. Od początku wdrażamy maksymalnie proste funkcje w kanałach zdalnych, by bankowanie było jeszcze szybsze i bardziej intuicyjne. Wyeliminowanie potrzeby każdorazowego wpisywania kodu BLIK przy płatności to duży krok naprzód i potwierdzenie dobrej współpracy z Polskim Standardem Płatności, operatorem BLIKA. Niedawno odsłoniliśmy BLIK Płacę Później, teraz czas na kolejną nowość. To pokazuje naszą umiejętność budowania silnych sojuszy z dostawcami wartościowych dla klientów usług – zaznacza Marta Dałkiewicz, Dyrektorka Departamentu Bankowości Elektronicznej w VeloBanku.

Aby cieszyć się wygodnymi płatnościami trzeba mieć aktywną funkcję BLIK w telefonie. Usługa BLIK bez kodu na razie jest dostępna w wybranych sklepach oraz dla wybranych przeglądarek internetowych.

– BLIK to nowoczesne płatności mobilne, które gwarantują wygodę, szybkość i bezpieczeństwo. Płacenie BLIKIEM bez kodu, to jeszcze lepsze doświadczenie płatnicze. Dzięki wdrożeniu tej funkcji, klienci VeloBanku mogą prościej i bardziej intuicyjnie płacić w internecie. Mamy nadzieję, że to udogodnienie spotka się z uznaniem i stanie się popularne wśród użytkowników BLIKA w aplikacji VeloBanku – mówi Marcin Waldowski, Dyrektor Departamentu Rozwoju Produktu w BLIKU.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy Biuro prasowe
2024-12-23 | 14:45

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

VeloBank otworzył swoją pierwszą placówkę w Grudziądzu, zlokalizowaną w centrum miasta przy ul. Mickiewicza 22, zaledwie kilka kroków od starówki. Dzięki dogodnej
Bankowość Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
2024-12-23 | 11:00

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie wszystko. Polacy kultywują tradycję dzielenia się i nie zapominają
Bankowość Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
2024-12-20 | 11:50

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej

Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również od VeloBanku, który przygotował dla klientów kilka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

IT i technologie

W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]

Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.

Edukacja

Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami

Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.

Fundusze unijne

Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty

Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.