„Kierunki 2021” z agencją Idea Creative Group
Pandemia sprawiła, iż wiele gospodarek tak aktualnie potrzebuje, jak i w dłuższej perspektywie potrzebować będzie ogromnego wsparcia inwestycyjnego. Instrumentem, w którym upatruje się źródła ożywienia gospodarczego, jest europejski budżet w ramach tzw. Nowego Planu Marshalla. Czy ten największy w historii budżet unijny będzie dla Polski szansą na odbudowę gospodarki po pandemii oraz pozwoli na przyspieszenie cyfrowe i zieloną transformację? Na to i wiele innych pytań odpowiadali prelegenci już 9. konferencji DNB Bank Polska S.A. „Kierunki 2021. Nowy Plan Marshalla. Odbudowa polskiej gospodarki po Covid-19".
„DNB Bank Polska S.A. – jako specjalistyczny bank korporacyjny – jest animatorem merytorycznych spotkań i wydarzeń z cyklu Kierunki, podczas których prezentowane i dyskutowane są, kluczowe dla poszczególnych sektorów gospodarki, kwestie, trendy czy analizy. W tym roku Kierunki odbyły się w Wirtualnym Studiu DNB, podobnie, jak nasze pomniejsze spotkania sektorowe. Ta nowoczesna i atrakcyjna dla uczestników formuła pozwoliła nam zarówno na realizację dotychczasowej strategii marketingowej, w tym działań z zakresu content marketingu, a także przyczyniła się do wzmocnienia pozytywnego wizerunku marki, która reaguje elastycznie i odpowiedzialnie.” – mówi Agnieszka Stryjecka, Marketing & PR Manager w DNB Bank Polska.
Za techniczną realizację wydarzenia oraz nadzór nad przebiegiem całości odpowiadała Idea Creative Group. „Nasza agencja stawia na rozwiązania niezawodne oraz nowatorskie. Dlatego w trosce o jakość spotkania oraz komfort jego uczestników sięgnęliśmy po nowe technologie w formie wirtualnego studia, zbudowanego z modułów diodowych. Osadzony tu innowacyjny content animacyjny z elementami 3D pozwolił na osiągnięcie w pełni zdigitalizowanej i niezwykle nowoczesnej przestrzeni.” - mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.
Co ważne, realizacja odbyła się na specjalnie zaprojektowanej platformie internetowej, spełniającej wszelkie wymogi bezpieczeństwa. Jej unikalne rozwiązania technologiczne pozwoliły na zdalne dołączanie do konferencji tak panelistów, jak i samych uczestników.
Agencja zapewniła również nowoczesną oprawę graficzną oraz multimedialną wydarzenia. Nie zabrakło tu specjalnej, rozbudowanej oprawy wizji – w tym czołówki, jingli oraz wirtualnego ekranu do prezentacji. „Cyfrowa rewolucja to już nie melodia przyszłości, a rzeczywistość, w jakiej się aktualnie znajdujemy. Cieszę się, że wraz z agencją Idea Creative Group możemy być jej częścią. Nic tak bowiem nie pobudza potencjalnych inwestycji, jak nowoczesne technologie, które pozwalają firmom zarówno pozostać w stałym kontakcie ze swoim otoczeniem, jak i budują ich przewagę rynkową.” - podkreśla Aneta Radzimirska.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.