Komunikaty PR

„Kierunki 2021” z agencją Idea Creative Group

2021-04-06  |  13:30
Biuro prasowe

Pandemia sprawiła, iż wiele gospodarek tak aktualnie potrzebuje, jak i w dłuższej perspektywie potrzebować będzie ogromnego wsparcia inwestycyjnego. Instrumentem, w którym upatruje się źródła ożywienia gospodarczego, jest europejski budżet w ramach tzw. Nowego Planu Marshalla. Czy ten największy w historii budżet unijny będzie dla Polski szansą na odbudowę gospodarki po pandemii oraz pozwoli na przyspieszenie cyfrowe i zieloną transformację? Na to i wiele innych pytań odpowiadali prelegenci już 9. konferencji DNB Bank Polska S.A.Kierunki 2021. Nowy Plan Marshalla. Odbudowa polskiej gospodarki po Covid-19".

DNB Bank Polska S.A. – jako specjalistyczny bank korporacyjny – jest animatorem merytorycznych spotkań i wydarzeń z cyklu Kierunki, podczas których prezentowane i dyskutowane są, kluczowe dla poszczególnych sektorów gospodarki, kwestie, trendy czy analizy. W tym roku Kierunki odbyły się w Wirtualnym Studiu DNB, podobnie, jak nasze pomniejsze spotkania sektorowe. Ta nowoczesna i atrakcyjna dla uczestników formuła pozwoliła nam zarówno na realizację dotychczasowej strategii marketingowej, w tym działań z zakresu content marketingu, a także przyczyniła się do wzmocnienia pozytywnego wizerunku marki, która reaguje elastycznie i odpowiedzialnie.” – mówi Agnieszka Stryjecka, Marketing & PR Manager w DNB Bank Polska.

Za techniczną realizację wydarzenia oraz nadzór nad przebiegiem całości odpowiadała Idea Creative Group. „Nasza agencja stawia na rozwiązania niezawodne oraz nowatorskie. Dlatego w trosce o jakość spotkania oraz komfort jego uczestników sięgnęliśmy po nowe technologie w formie wirtualnego studia, zbudowanego z modułów diodowych. Osadzony tu innowacyjny content animacyjny z elementami 3D pozwolił na osiągnięcie w pełni zdigitalizowanej i niezwykle nowoczesnej przestrzeni.” - mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.

Co ważne, realizacja odbyła się na specjalnie zaprojektowanej platformie internetowej, spełniającej wszelkie wymogi bezpieczeństwa. Jej unikalne rozwiązania technologiczne pozwoliły na zdalne dołączanie do konferencji tak panelistów, jak i samych uczestników.

Agencja zapewniła również nowoczesną oprawę graficzną oraz multimedialną wydarzenia. Nie zabrakło tu specjalnej, rozbudowanej oprawy wizji – w tym czołówki, jingli oraz wirtualnego ekranu do prezentacji. „Cyfrowa rewolucja to już nie melodia przyszłości, a rzeczywistość, w jakiej się aktualnie znajdujemy. Cieszę się, że wraz z agencją Idea Creative Group możemy być jej częścią. Nic tak bowiem nie pobudza potencjalnych inwestycji, jak nowoczesne technologie, które pozwalają firmom zarówno pozostać w stałym kontakcie ze swoim otoczeniem, jak i budują ich przewagę rynkową.” - podkreśla Aneta Radzimirska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Black Friday: polując na okazje, nie daj się złowić oszustom Biuro prasowe
2024-11-29 | 09:30

Black Friday: polując na okazje, nie daj się złowić oszustom

Wyszukując okazji związanych z Black Week warto być czujnym, by nie dać się złapać w pułapkę wirtualnych czarnych charakterów. Sposobów na oszustwo jest wiele: od
Bankowość Black Week: Polacy polują na produkty, które wcześniej odłożyli na półkę
2024-11-28 | 11:45

Black Week: Polacy polują na produkty, które wcześniej odłożyli na półkę

47% Polaków odkłada zakupy z powodu wysokich cen i braku środków, wynika z badania zleconego przez VeloBank. Black Week to szansa, by złowić wymarzone produkty ze znaczną
Bankowość VeloBank otworzył nową placówkę partnerską w Turku
2024-11-27 | 11:00

VeloBank otworzył nową placówkę partnerską w Turku

VeloBank rozwija swoją sieć franczyzową i otworzył nowy punkt partnerski w Turku przy ul. Gorzelnianej 1, lokal 5. Placówka jest czynna w dni robocze od poniedziałku do piątku, w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy

Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.

Ochrona środowiska

Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna

Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.

Telekomunikacja

M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej

– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.