Komunikaty PR

Klienci Banku Pocztowego wkrótce „pod jednym dachem”

2021-02-23  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Michał Michalski
ITBC Communication

Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
michal_michalski|itbc.pl| |michal_michalski|itbc.pl
+48 602 789 188
www.itbcgroup.pl

Już wkrótce wszyscy klienci detaliczni Banku Pocztowego oraz dotychczasowi klienci EnveloBanku będą korzystać z nowej bankowości internetowej opartej o nowoczesne rozwiązania EnveloBanku.  Bank Pocztowy udostępni „pod jednym dachem” szeroką ofertę i doświadczenia bezpiecznego, polskiego banku oraz dostęp do nowoczesnych cyfrowych rozwiązań w postaci bankowości internetowej pod wspólną nazwą Pocztowy24 oraz aplikacji mobilnej pod nazwą Pocztowy.

Zarząd podkreśla, że pełna migracja klientów detalicznych do nowoczesnej bankowości cyfrowej, która zakończy się w sierpniu 2021 r., to również ważny  krok w strategii cyfrowych usług. Dzięki połączeniu marek i migracji klientów Bank zaoferuje wszystkim swoim klientom chociażby przelewy BLIK, kredyt telefoniczny i otwieranie ROR z wideoweryfikacją tożsamości, a także wsparcie usług pocztowych. Migracja wynika z  długofalowej strategii Banku – stawania się instytucją bardziej cyfrową, oferującą wszystkim klientom najnowsze rozwiązania technologiczne. Projekt łączenia marek promować będzie wieloletni ambasador Banku Pocztowego, Adam Małysz.

Bank Pocztowy stawia na nowoczesną technologię EnveloBanku – jednak pod marką Banku Pocztowego. Cały proces rozpocznie się w pierwszej połowie marca 2021 r. Polegać on będzie na migracji rozwiązań EnveloBanku do Banku Pocztowego, a wszystkich obecnych klientów detalicznych obu marek do jednej, wspólnej bankowości internetowej Pocztowy24 i bankowości mobilnej Pocztowy (dotychczasowej platformy EnveloBanku pod nową nazwą). Ujednoliceniu ulegną także produkty – będą odtąd występować pod jedną marką Banku Pocztowego. Bank zrezygnuje również z prowadzenia dwóch serwisów informacyjnych www na rzecz jednego, dostępnego pod adresem www.pocztowy.pl. W działania  komunikacyjne i marketingowe promujące łączenie marek zaangażuje się wieloletni ambasador Banku Pocztowego, jeden z najbardziej utytułowanych i rozpoznawalnych polskich sportowców, Adam Małysz.

Zgodnie ze Strategią Banku tworzymy dla naszych Klientów nową jakość – przenosimy ich do lepszej i bardziej zaawansowanej bankowości cyfrowej. Bankowość internetowa Pocztowy24 i aplikacja mobilna Pocztowy da klientom znacznie więcej możliwości i szybszy dostęp do wdrażanych przez nas produktów i najnowszych technologicznie usług. W dalszym horyzoncie czasowym pozwoli to nam na stworzenie rozwiniętej bankowości elektronicznej opartej przede wszystkim na automatyzacji i zaawansowanych rozwiązaniach cyfrowych. Razem z dostępem do sieci stacjonarnych placówek i specjalistycznym doradztwem, będzie podstawą strategii rynkowej – mówi Jakub Słupiński, p.o. Prezesa Zarządu Banku Pocztowego.

Połączenie marek Bank Pocztowy i EnveloBank umożliwi ujednolicenie oferty produktowej Banku. Klienci uzyskają szerszy dostęp do zaawansowanych usług i rozwiązań proponowanych przez Bank, takich jak m.in. BLIK, moduł Kalendarza do planowania płatności, moduł do szybkiego opłacania faktur czy aplikacji Autopay do automatycznych płatności za przejazdy autostradami. Docelowo przyspieszy to także wdrażanie i upowszechnianie nowych produktów jak chociażby kredyt online.

– Jedna marka oznaczać będzie nie tylko większy „porządek” w usługach banku,  lecz także, a może przede wszystkim, otwarcie na nowe technologie i wyrównanie dostępu do cyfrowych rozwiązań ofererowanych przez nasz Bank. To, zgodnie z naszą strategią, krok do szybszej digitalizacji. Od teraz priorytetem będzie rozwój jednej, wspólnej, bankowości mobilnej i internetowej, co pozwoli na szybsze i częstsze wdrażanie nowych usług, produktów i zaawansowanych rozwiązań – mówi Marcin Ledworowski, Członek Zarządu Banku Pocztowego.

Zgodnie z przyjętą strategią rozwoju na lata 2021-2024 Bank Pocztowy stawia na budowanie wartości dla swoich interesariuszy rozumianej między innymi jako digitalizacja procesów i upowszechnianie najnowszych technologii w ramach dążenia do cyfryzacji bez wykluczeń. W najbliższym czasie Bank Pocztowy planuje rozwój mobilnych płatności BLIK, także w zakresie przelewów na telefon, stworzenie możliwości otwarcia konta ROR lub zaciągnięcia kredytu przez telefon z wykorzystaniem technologii wideoweryfikacji.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: ITBC Communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość VeloPodróże: na wyjazd spakuj krem z filtrem, okulary i aplikację VeloBanku Biuro prasowe
2024-07-16 | 14:00

VeloPodróże: na wyjazd spakuj krem z filtrem, okulary i aplikację VeloBanku

Korzystasz z lata, pakując walizkę i ruszając w podróż? Niezależnie od tego, czy wybierasz zagraniczne wojaże, czy planujesz odkrywać uroki polskiego wybrzeża lub gór, ważne
Bankowość Magic Mouse w gratisie dla firm w VeloBanku dzięki bolttech
2024-07-11 | 09:45

Magic Mouse w gratisie dla firm w VeloBanku dzięki bolttech

Doświadczeni przedsiębiorcy wiedzą, że ten, kto używa nowych technologii zyskuje przewagę. Skuteczne prowadzenie firmy to także umiejętność korzystania z okazji, a taką w obszarze
Bankowość Raport VeloBanku: 10,5 proc. PKB – tyle warta jest cyfrowa gospodarka Polski
2024-07-10 | 14:20

Raport VeloBanku: 10,5 proc. PKB – tyle warta jest cyfrowa gospodarka Polski

W 2023 r. łączna wielkość gospodarki cyfrowej w Polsce wyniosła blisko 360 mld PLN i gdyby była oddzielnym sektorem odpowiadałaby 10,5 proc. wartości polskiego PKB. To ciągle mniej niż

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy czekają na doprecyzowanie przepisów dotyczących Małego ZUS-u Plus. W sądach toczy się ponad 600 spraw z ZUS-em

Oddziały Biura Rzecznika MŚP prowadzą już ponad 600 spraw dotyczących Małego ZUS-u Plus. Przedmiotem sporu z ZUS-em jest interpretacja, jak długo – dwa czy trzy lata – powinna trwać przerwa, po upływie której przedsiębiorca może ponownie skorzystać z niższych składek. Pod koniec czerwca Sąd Okręgowy w Gorzowie Wielkopolskim wydał pierwszy wyrok, w którym podzielił korzystną dla przedsiębiorców argumentację Rzecznika MŚP. – Nie stanowi on jeszcze o linii interpretacyjnej. Czekamy na wejście w życie ustawy deregulacyjnej, która ułatwi od stycznia przedsiębiorcom przechodzenie na Mały ZUS Plus – mówi Agnieszka Majewska, Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców.

Problemy społeczne

Awaria CrowdStrike’a miała podobne skutki jak potencjalny cyberatak. Uzależnienie od technologii to ryzyko wyłączenia całych gałęzi gospodarki

Ogromna awaria systemu Windows, wywołanego błędem w aktualizacji oprogramowania CrowdStrike, doprowadziła do globalnego paraliżu. Przestały działać systemy istotne z perspektywy codziennego życia milionów ludzi. Tylko w piątek odwołano kilka tysięcy lotów na całym świecie,  a w części regionów w USA nie działał numer alarmowy. – To pokazuje, że im bardziej jesteśmy uzależnieni od technologii, tym łatwiej wykluczyć wręcz całe gałęzie gospodarki, a podobne skutki mógłby mieć cyberatak – ocenia Krzysztof Izdebski z Fundacji im. Stefana Batorego. Jego zdaniem tego typu incydenty są nie do uniknięcia i trzeba się na nie lepiej przygotować.

Ochrona środowiska

Nowelizacja przepisów ma przyspieszyć rozwój farm wiatrowych. Do 2040 roku Polska może mieć zainstalowane w nich ponad 40 GW mocy

Jeszcze w tym kwartale ma zostać przyjęty przez rząd projekt zmian w ustawie o inwestycjach w zakresie elektrowni wiatrowych. Nowelizacja zmniejsza minimalną odległość turbin wiatrowych od zabudowań do 500 m. Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej ocenia, że zmiana odległości zwiększy potencjał energetyki wiatrowej do 2040 roku nawet dwukrotnie, do poziomu 41,1 GW. – Branża czeka też na przyspieszenie procedur, przede wszystkim procedury środowiskowej i całego procesu zmiany przeznaczenia gruntów – mówi Anna Kosińska, członkini zarządu Res Global Investment.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.