Komunikaty PR

Klienci Banku Pocztowego wkrótce „pod jednym dachem”

2021-02-23  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Michał Michalski
ITBC Communication

Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
michal_michalski|itbc.pl| |michal_michalski|itbc.pl
+48 602 789 188
www.itbcgroup.pl

Już wkrótce wszyscy klienci detaliczni Banku Pocztowego oraz dotychczasowi klienci EnveloBanku będą korzystać z nowej bankowości internetowej opartej o nowoczesne rozwiązania EnveloBanku.  Bank Pocztowy udostępni „pod jednym dachem” szeroką ofertę i doświadczenia bezpiecznego, polskiego banku oraz dostęp do nowoczesnych cyfrowych rozwiązań w postaci bankowości internetowej pod wspólną nazwą Pocztowy24 oraz aplikacji mobilnej pod nazwą Pocztowy.

Zarząd podkreśla, że pełna migracja klientów detalicznych do nowoczesnej bankowości cyfrowej, która zakończy się w sierpniu 2021 r., to również ważny  krok w strategii cyfrowych usług. Dzięki połączeniu marek i migracji klientów Bank zaoferuje wszystkim swoim klientom chociażby przelewy BLIK, kredyt telefoniczny i otwieranie ROR z wideoweryfikacją tożsamości, a także wsparcie usług pocztowych. Migracja wynika z  długofalowej strategii Banku – stawania się instytucją bardziej cyfrową, oferującą wszystkim klientom najnowsze rozwiązania technologiczne. Projekt łączenia marek promować będzie wieloletni ambasador Banku Pocztowego, Adam Małysz.

Bank Pocztowy stawia na nowoczesną technologię EnveloBanku – jednak pod marką Banku Pocztowego. Cały proces rozpocznie się w pierwszej połowie marca 2021 r. Polegać on będzie na migracji rozwiązań EnveloBanku do Banku Pocztowego, a wszystkich obecnych klientów detalicznych obu marek do jednej, wspólnej bankowości internetowej Pocztowy24 i bankowości mobilnej Pocztowy (dotychczasowej platformy EnveloBanku pod nową nazwą). Ujednoliceniu ulegną także produkty – będą odtąd występować pod jedną marką Banku Pocztowego. Bank zrezygnuje również z prowadzenia dwóch serwisów informacyjnych www na rzecz jednego, dostępnego pod adresem www.pocztowy.pl. W działania  komunikacyjne i marketingowe promujące łączenie marek zaangażuje się wieloletni ambasador Banku Pocztowego, jeden z najbardziej utytułowanych i rozpoznawalnych polskich sportowców, Adam Małysz.

Zgodnie ze Strategią Banku tworzymy dla naszych Klientów nową jakość – przenosimy ich do lepszej i bardziej zaawansowanej bankowości cyfrowej. Bankowość internetowa Pocztowy24 i aplikacja mobilna Pocztowy da klientom znacznie więcej możliwości i szybszy dostęp do wdrażanych przez nas produktów i najnowszych technologicznie usług. W dalszym horyzoncie czasowym pozwoli to nam na stworzenie rozwiniętej bankowości elektronicznej opartej przede wszystkim na automatyzacji i zaawansowanych rozwiązaniach cyfrowych. Razem z dostępem do sieci stacjonarnych placówek i specjalistycznym doradztwem, będzie podstawą strategii rynkowej – mówi Jakub Słupiński, p.o. Prezesa Zarządu Banku Pocztowego.

Połączenie marek Bank Pocztowy i EnveloBank umożliwi ujednolicenie oferty produktowej Banku. Klienci uzyskają szerszy dostęp do zaawansowanych usług i rozwiązań proponowanych przez Bank, takich jak m.in. BLIK, moduł Kalendarza do planowania płatności, moduł do szybkiego opłacania faktur czy aplikacji Autopay do automatycznych płatności za przejazdy autostradami. Docelowo przyspieszy to także wdrażanie i upowszechnianie nowych produktów jak chociażby kredyt online.

– Jedna marka oznaczać będzie nie tylko większy „porządek” w usługach banku,  lecz także, a może przede wszystkim, otwarcie na nowe technologie i wyrównanie dostępu do cyfrowych rozwiązań ofererowanych przez nasz Bank. To, zgodnie z naszą strategią, krok do szybszej digitalizacji. Od teraz priorytetem będzie rozwój jednej, wspólnej, bankowości mobilnej i internetowej, co pozwoli na szybsze i częstsze wdrażanie nowych usług, produktów i zaawansowanych rozwiązań – mówi Marcin Ledworowski, Członek Zarządu Banku Pocztowego.

Zgodnie z przyjętą strategią rozwoju na lata 2021-2024 Bank Pocztowy stawia na budowanie wartości dla swoich interesariuszy rozumianej między innymi jako digitalizacja procesów i upowszechnianie najnowszych technologii w ramach dążenia do cyfryzacji bez wykluczeń. W najbliższym czasie Bank Pocztowy planuje rozwój mobilnych płatności BLIK, także w zakresie przelewów na telefon, stworzenie możliwości otwarcia konta ROR lub zaciągnięcia kredytu przez telefon z wykorzystaniem technologii wideoweryfikacji.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Aktywny Start z Getin Bankiem Biuro prasowe
2021-04-13 | 10:20

Aktywny Start z Getin Bankiem

Getin Bank ruszył z promocją Aktywny Start skierowaną do nowych klientów banku, którzy otworzą Konto Proste Zasady. Promocja potrwa do końca czerwca 2021 r. lub do momentu
Bankowość „Kierunki 2021” z agencją Idea Creative Group
2021-04-06 | 13:30

„Kierunki 2021” z agencją Idea Creative Group

Pandemia sprawiła, iż wiele gospodarek tak aktualnie potrzebuje, jak i w dłuższej perspektywie potrzebować będzie ogromnego wsparcia inwestycyjnego. Instrumentem, w którym upatruje
Bankowość Savangard bezpłatnie dostarczy bankom agregator API
2021-03-30 | 11:00

Savangard bezpłatnie dostarczy bankom agregator API

Choć od wdrożenia dyrektywy PSD2 w Polsce minęło już półtora roku, rozwiązania otwartej bankowości wciąż nie są standardem rynkowym. Tymczasem, usługi takie jak AIS czy PIS

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Lotnictwo

UE nie radzi sobie z przywracaniem ruchu lotniczego. Paszport szczepionkowy może się okazać ratunkiem dla europejskich przewoźników

Trwające w wielu europejskich krajach lockdowny nie sprzyjają zwiększaniu liczby połączeń lotniczych w ruchu regularnym i czarterowym. – Unia Europejska niestety najgorzej sobie radzi w lotnictwie ze względu na to, że jest tak duża niepewność – mówi Artur Tomasik, prezes zarządu Katowice Airport i Związku Regionalnych Portów Lotniczych. W konsekwencji europejskie linie lotnicze przeżywają głęboki kryzys. Ratunkiem może się okazać Cyfrowy Zielony Certyfikat, czyli tzw. paszport szczepionkowy, który umożliwi bezpieczne podróżowanie w sezonie wakacyjnym.

Transport

Przesyłki kurierskie już w tym roku staną się bardziej ekologiczne. DHL powiększy flotę elektryków do blisko 150 aut, a w najbliższych latach do ponad 500

Sektor transportu ma znaczący udział w emisji dwutlenku węgla w Europie. Bez zdecydowanych proekologicznych działań może ona wzrosnąć w branży o 60 proc. do 2050 roku – wynika z szacunków Międzynarodowego Forum Transportu. Dlatego coraz więcej firm logistycznych i kurierskich decyduje się na zielone inwestycje w elektryczne auta dostawcze. Poza aspektem ekologicznym mają one także inne korzyści – są niemal bezgłośne, mogą korzystać z buspasów i pozwalają uniezależnić się od wahań cen na rynku paliw. Na samochody elektryczne stopniowo przesiadają się m.in. kurierzy DHL Parcel. Firma będzie sukcesywnie w kolejnych latach inwestować w zieloną flotę.

Problemy społeczne

Wydłuża się kolejka potrzebujących rehabilitacji postcovidowej. Czas rozpoczęcia zabiegów gra istotną rolę

Na początku kwietnia ruszył w Polsce szeroki program rehabilitacji postcovidowej. Mogą z niego skorzystać wszyscy pacjenci, który przechorowali COVID-19 i borykają się z problemami wydolnościowymi dłużej niż cztery–sześć tygodni. Usługi mogą świadczyć wszystkie placówki, które mają podpisane umowy z NFZ i odpowiednie zasoby kadrowe. – Rehabilitacja jest prowadzona przez trzy tygodnie, a po tym czasie badamy efekty. W większości przypadków następuje poprawa możliwości wysiłkowych, jakości życia pacjenta, zmniejszenie duszności i powrót do codziennej sprawności – mówi prof. Jan Szczegielniak ze Szpitala MSWiA w Głuchołazach, który rozpoczął pierwszy pilotażowy program takiej rehabilitacji.

Transport

Gazy używane w przemyśle i medycynie będą wytwarzane ekologicznie. Producenci rezygnują z paliw kopalnych i sięgają po OZE

Gazy przemysłowe wykorzystywane są w przemyśle chemicznym, rafineryjnym, metalurgicznym i spożywczym, a także w ochronie środowiska czy medycynie. Tlen medyczny podawany jest chociażby w szpitalach pacjentom chorym na COVID-19. Wodór z kolei jest postrzegany jako przyszłość ekologicznego transportu. Proces produkcji gazów przemysłowych jest jednak energochłonny, a przez to i wysoce emisyjny. Dlatego producenci stopniowo przestawiają się na bardziej ekologiczne metody i zamieniają energię z paliw kopalnych na źródła odnawialne. Jednym z przykładów takich inwestycji jest zakład produkcyjny Linde Gaz Polska pod Wrocławiem, który w 100 proc. do produkcji gazów wykorzystuje energię z OZE.