Komunikaty PR

Klienci Banku Pocztowego wkrótce „pod jednym dachem”

2021-02-23  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Michał Michalski
ITBC Communication

Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
michal_michalski|itbc.pl| |michal_michalski|itbc.pl
+48 602 789 188
www.itbcgroup.pl

Już wkrótce wszyscy klienci detaliczni Banku Pocztowego oraz dotychczasowi klienci EnveloBanku będą korzystać z nowej bankowości internetowej opartej o nowoczesne rozwiązania EnveloBanku.  Bank Pocztowy udostępni „pod jednym dachem” szeroką ofertę i doświadczenia bezpiecznego, polskiego banku oraz dostęp do nowoczesnych cyfrowych rozwiązań w postaci bankowości internetowej pod wspólną nazwą Pocztowy24 oraz aplikacji mobilnej pod nazwą Pocztowy.

Zarząd podkreśla, że pełna migracja klientów detalicznych do nowoczesnej bankowości cyfrowej, która zakończy się w sierpniu 2021 r., to również ważny  krok w strategii cyfrowych usług. Dzięki połączeniu marek i migracji klientów Bank zaoferuje wszystkim swoim klientom chociażby przelewy BLIK, kredyt telefoniczny i otwieranie ROR z wideoweryfikacją tożsamości, a także wsparcie usług pocztowych. Migracja wynika z  długofalowej strategii Banku – stawania się instytucją bardziej cyfrową, oferującą wszystkim klientom najnowsze rozwiązania technologiczne. Projekt łączenia marek promować będzie wieloletni ambasador Banku Pocztowego, Adam Małysz.

Bank Pocztowy stawia na nowoczesną technologię EnveloBanku – jednak pod marką Banku Pocztowego. Cały proces rozpocznie się w pierwszej połowie marca 2021 r. Polegać on będzie na migracji rozwiązań EnveloBanku do Banku Pocztowego, a wszystkich obecnych klientów detalicznych obu marek do jednej, wspólnej bankowości internetowej Pocztowy24 i bankowości mobilnej Pocztowy (dotychczasowej platformy EnveloBanku pod nową nazwą). Ujednoliceniu ulegną także produkty – będą odtąd występować pod jedną marką Banku Pocztowego. Bank zrezygnuje również z prowadzenia dwóch serwisów informacyjnych www na rzecz jednego, dostępnego pod adresem www.pocztowy.pl. W działania  komunikacyjne i marketingowe promujące łączenie marek zaangażuje się wieloletni ambasador Banku Pocztowego, jeden z najbardziej utytułowanych i rozpoznawalnych polskich sportowców, Adam Małysz.

Zgodnie ze Strategią Banku tworzymy dla naszych Klientów nową jakość – przenosimy ich do lepszej i bardziej zaawansowanej bankowości cyfrowej. Bankowość internetowa Pocztowy24 i aplikacja mobilna Pocztowy da klientom znacznie więcej możliwości i szybszy dostęp do wdrażanych przez nas produktów i najnowszych technologicznie usług. W dalszym horyzoncie czasowym pozwoli to nam na stworzenie rozwiniętej bankowości elektronicznej opartej przede wszystkim na automatyzacji i zaawansowanych rozwiązaniach cyfrowych. Razem z dostępem do sieci stacjonarnych placówek i specjalistycznym doradztwem, będzie podstawą strategii rynkowej – mówi Jakub Słupiński, p.o. Prezesa Zarządu Banku Pocztowego.

Połączenie marek Bank Pocztowy i EnveloBank umożliwi ujednolicenie oferty produktowej Banku. Klienci uzyskają szerszy dostęp do zaawansowanych usług i rozwiązań proponowanych przez Bank, takich jak m.in. BLIK, moduł Kalendarza do planowania płatności, moduł do szybkiego opłacania faktur czy aplikacji Autopay do automatycznych płatności za przejazdy autostradami. Docelowo przyspieszy to także wdrażanie i upowszechnianie nowych produktów jak chociażby kredyt online.

– Jedna marka oznaczać będzie nie tylko większy „porządek” w usługach banku,  lecz także, a może przede wszystkim, otwarcie na nowe technologie i wyrównanie dostępu do cyfrowych rozwiązań ofererowanych przez nasz Bank. To, zgodnie z naszą strategią, krok do szybszej digitalizacji. Od teraz priorytetem będzie rozwój jednej, wspólnej, bankowości mobilnej i internetowej, co pozwoli na szybsze i częstsze wdrażanie nowych usług, produktów i zaawansowanych rozwiązań – mówi Marcin Ledworowski, Członek Zarządu Banku Pocztowego.

Zgodnie z przyjętą strategią rozwoju na lata 2021-2024 Bank Pocztowy stawia na budowanie wartości dla swoich interesariuszy rozumianej między innymi jako digitalizacja procesów i upowszechnianie najnowszych technologii w ramach dążenia do cyfryzacji bez wykluczeń. W najbliższym czasie Bank Pocztowy planuje rozwój mobilnych płatności BLIK, także w zakresie przelewów na telefon, stworzenie możliwości otwarcia konta ROR lub zaciągnięcia kredytu przez telefon z wykorzystaniem technologii wideoweryfikacji.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: ITBC Communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy Biuro prasowe
2024-12-23 | 14:45

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

VeloBank otworzył swoją pierwszą placówkę w Grudziądzu, zlokalizowaną w centrum miasta przy ul. Mickiewicza 22, zaledwie kilka kroków od starówki. Dzięki dogodnej
Bankowość Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
2024-12-23 | 11:00

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie wszystko. Polacy kultywują tradycję dzielenia się i nie zapominają
Bankowość Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
2024-12-20 | 11:50

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej

Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również od VeloBanku, który przygotował dla klientów kilka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Przemysł spożywczy

Rośnie konkurencja ze strony ukraińskich producentów żywności na unijnym rynku. To wyzwanie dla polskiego rolnictwa

Zawieszenie ceł przez UE na towary z Ukrainy od czerwca 2022 roku oznacza de facto proces integracji tego kraju z jednolitym rynkiem europejskim, z wyjątkami dotyczącymi kilku produktów rolnych. Oznacza to poważne wyzwania dla polskiego rolnictwa, zwłaszcza że 73 proc. eksportu naszej żywności trafia na rynek unijny. Zdaniem ekspertów w odpowiedzi na tę konkurencję polskie rolnictwo musi postawić bardziej na jakość i innowacje, a nie na niską cenę produktów.

Ochrona środowiska

Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania

Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.

Regionalne – Mazowieckie

Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku

Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.