Klienci VeloBanku sadzą las. Ma więcej drzew niż w Łazienkach Królewskich
Przypadający 5. czerwca Dzień Ochrony Środowiska klienci VeloBanku świętują posadzeniem lasu o powierzchni ponad 2 hektarów dzięki ich zaangażowaniu w akcję „Sadzimy razem #VeloLas”. Każdy z klientów, który zdecydował się otworzyć konto uwierzytelniając się aplikacją mObywatel, dostał cyfrowy certyfikat potwierdzający zasadzenie drzewa. W ten sposób VeloBank ufundował ponad 20 tys. sadzonek różnych gatunków drzew. Powstały w ciągu jednego roku prowadzenia akcji las ma już dziś dwa razy więcej drzew niż rośnie w Łazienkach Królewskich.
Świadomi konieczności dbania o stan naszej planety klienci VeloBanku chętnie włączają się do mającej już rok akcji „Sadzimy razem #VeloLas”. Inicjatywę uruchomiono w 2023 roku, w Dzień Ochrony Środowiska. Polega na sadzeniu drzew w zamian za założenie rachunku bankowego w kanałach zdalnych z użyciem uwierzytelnienia za pomocą aplikacji mObywatel. W ten sposób, w ciągu 12 miesięcy, VeloBank sfinansował w imieniu swoich klientów posadzenie ponad 20 tys. sadzonek, które zajmują powierzchnię ponad 2 hektarów.
– Zauważyliśmy rosnące zainteresowanie Polaków cyfrowym bankowaniem oraz ich troskę o środowisko. Wspólnie z Posadzimy.pl, stworzyliśmy proste zasady, które miały zachęcić do angażowania się w działania korzystne dla samej natury jak i przyszłych pokoleń. Skala tego, co osiągnęliśmy wspólnie z klientami, pokazuje, że nawet najdrobniejsze gesty mają ogromną moc i warto je wspierać oraz promować. Parafrazując: każde drzewo ma znaczenie – podkreśla Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu VeloBanku.
W VeloBanku digitalizacja spotyka się z ekologią. Wśród rosnącej liczby klientów coraz więcej osób zakłada konto z użyciem mObywatela, także dlatego że „sadzą” w ten sposób drzewo. Dziś otwierając VeloKonto można zyskać w ramach promocji „Startuj z VeloKontem” do 60 zł za zalogowanie się do aplikacji mobilnej, a przy spełnieniu warunków dodatkowo nawet 540 zł za zakupy kartą, telefonem lub BLIKIEM. Rachunek osobisty w VeloBanku to 0 zł za jego prowadzenie, wpłaty i wypłaty z bankomatów BLIKIEM, wypłaty w sieci bankomatów Planet Cash w Polsce i całej Unii Europejskiej oraz przelewy w kanałach zdalnych. Tylko 5 transakcji bezgotówkowych miesięcznie z VeloKontem gwarantuje klientom bezpłatną obsługę karty przypisanej do konta, a także wypłaty z innych bankomatów niż Planet Cash na terenie Polski.
VeloBank nagrodzony za troskę o polskie lasy
Dzięki klientom i akcji „Sadzimy razem #VeloLas” bank jest liderem wśród firm biorących udział w akcji. Co więcej, inicjatywa VeloBanku zyskała uznanie kapituły konkursu eDukaty 2024, która nagrodziła #VeloLas jako najlepszą proekologiczną inicjatywę świata bezgotówkowego. W najbliższym czasie VeloBank, celebrując pierwszą rocznicę uruchomienia akcji, wprowadzi w placówkach własnych dodatkowe aktywacje dla klientów oraz pracowników, rozwijające ideę programu. Osoby, które zdecydują się dołączyć do Świata Bardziej Velo dostaną od bankowych doradców fiolki z nasionami umożliwiającymi posianie własnej łąki kwietnej w ogrodzie lub na balkonie. W planach kolejne aktywności, których celem jest włączenie lokalnych społeczności do działań podnoszących jakość środowiska naturalnego.
Informacje o akcji „Sadzimy razem #VeloLas” znajdują się na stronie: https://www.velobank.pl/velodrzewo. Szczegóły promocji „Startuj z VeloKontem” dostępne na stronie: https://www.velobank.pl/klienci-indywidualni/konta-osobiste/velokonto.html.
Nota prawna
W promocji „Startuj z VeloKontem” edycja 1/2024 możesz zyskać: 60 zł Nagrody na start i 5% Zwrotu za zakupy kartą lub BLIKIEM – do 60 zł w ciągu każdego kolejnego z 9 miesięcy po miesiącu aktywacji VeloKonta, łącznie do 540 zł. Nagrody wypłacimy na VeloSkarbonkę.
Aby przystąpić do promocji, do 31.07.2024 r. otwórz VeloKonto, jeśli nie miałeś/aś u nas konta od 31.12.2022 r. Aby otrzymać Nagrodę na start, musisz mieć VeloSkarbonkę, aktywne zgody marketingowe, a następnie zalogować się do bankowości mobilnej w ciągu 14 dni od aktywacji VeloKonta. Aby otrzymać Zwroty za zakupy, musisz mieć VeloSkarbonkę, aktywne zgody marketingowe i zasilać konto wpływem min. 2 tys. zł w każdym z 8 kolejnych miesięcy po miesiącu aktywacji VeloKonta. Nie wypłacimy zwrotu za Przelewy na telefon BLIK oraz zasilenia kont na innych platformach płatniczych (transakcje wykonane w punktach o następujących kodach MCC: 4829 – określającym internetowe przekazy pieniężne, 6012 – określającym instytucje finansowe - towary i usługi).
Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy
Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Edukacja
Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami
Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.
Fundusze unijne
Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty
Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.