Klienci VeloBanku sadzą las. Ma więcej drzew niż w Łazienkach Królewskich
Przypadający 5. czerwca Dzień Ochrony Środowiska klienci VeloBanku świętują posadzeniem lasu o powierzchni ponad 2 hektarów dzięki ich zaangażowaniu w akcję „Sadzimy razem #VeloLas”. Każdy z klientów, który zdecydował się otworzyć konto uwierzytelniając się aplikacją mObywatel, dostał cyfrowy certyfikat potwierdzający zasadzenie drzewa. W ten sposób VeloBank ufundował ponad 20 tys. sadzonek różnych gatunków drzew. Powstały w ciągu jednego roku prowadzenia akcji las ma już dziś dwa razy więcej drzew niż rośnie w Łazienkach Królewskich.
Świadomi konieczności dbania o stan naszej planety klienci VeloBanku chętnie włączają się do mającej już rok akcji „Sadzimy razem #VeloLas”. Inicjatywę uruchomiono w 2023 roku, w Dzień Ochrony Środowiska. Polega na sadzeniu drzew w zamian za założenie rachunku bankowego w kanałach zdalnych z użyciem uwierzytelnienia za pomocą aplikacji mObywatel. W ten sposób, w ciągu 12 miesięcy, VeloBank sfinansował w imieniu swoich klientów posadzenie ponad 20 tys. sadzonek, które zajmują powierzchnię ponad 2 hektarów.
– Zauważyliśmy rosnące zainteresowanie Polaków cyfrowym bankowaniem oraz ich troskę o środowisko. Wspólnie z Posadzimy.pl, stworzyliśmy proste zasady, które miały zachęcić do angażowania się w działania korzystne dla samej natury jak i przyszłych pokoleń. Skala tego, co osiągnęliśmy wspólnie z klientami, pokazuje, że nawet najdrobniejsze gesty mają ogromną moc i warto je wspierać oraz promować. Parafrazując: każde drzewo ma znaczenie – podkreśla Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu VeloBanku.
W VeloBanku digitalizacja spotyka się z ekologią. Wśród rosnącej liczby klientów coraz więcej osób zakłada konto z użyciem mObywatela, także dlatego że „sadzą” w ten sposób drzewo. Dziś otwierając VeloKonto można zyskać w ramach promocji „Startuj z VeloKontem” do 60 zł za zalogowanie się do aplikacji mobilnej, a przy spełnieniu warunków dodatkowo nawet 540 zł za zakupy kartą, telefonem lub BLIKIEM. Rachunek osobisty w VeloBanku to 0 zł za jego prowadzenie, wpłaty i wypłaty z bankomatów BLIKIEM, wypłaty w sieci bankomatów Planet Cash w Polsce i całej Unii Europejskiej oraz przelewy w kanałach zdalnych. Tylko 5 transakcji bezgotówkowych miesięcznie z VeloKontem gwarantuje klientom bezpłatną obsługę karty przypisanej do konta, a także wypłaty z innych bankomatów niż Planet Cash na terenie Polski.
VeloBank nagrodzony za troskę o polskie lasy
Dzięki klientom i akcji „Sadzimy razem #VeloLas” bank jest liderem wśród firm biorących udział w akcji. Co więcej, inicjatywa VeloBanku zyskała uznanie kapituły konkursu eDukaty 2024, która nagrodziła #VeloLas jako najlepszą proekologiczną inicjatywę świata bezgotówkowego. W najbliższym czasie VeloBank, celebrując pierwszą rocznicę uruchomienia akcji, wprowadzi w placówkach własnych dodatkowe aktywacje dla klientów oraz pracowników, rozwijające ideę programu. Osoby, które zdecydują się dołączyć do Świata Bardziej Velo dostaną od bankowych doradców fiolki z nasionami umożliwiającymi posianie własnej łąki kwietnej w ogrodzie lub na balkonie. W planach kolejne aktywności, których celem jest włączenie lokalnych społeczności do działań podnoszących jakość środowiska naturalnego.
Informacje o akcji „Sadzimy razem #VeloLas” znajdują się na stronie: https://www.velobank.pl/velodrzewo. Szczegóły promocji „Startuj z VeloKontem” dostępne na stronie: https://www.velobank.pl/klienci-indywidualni/konta-osobiste/velokonto.html.
Nota prawna
W promocji „Startuj z VeloKontem” edycja 1/2024 możesz zyskać: 60 zł Nagrody na start i 5% Zwrotu za zakupy kartą lub BLIKIEM – do 60 zł w ciągu każdego kolejnego z 9 miesięcy po miesiącu aktywacji VeloKonta, łącznie do 540 zł. Nagrody wypłacimy na VeloSkarbonkę.
Aby przystąpić do promocji, do 31.07.2024 r. otwórz VeloKonto, jeśli nie miałeś/aś u nas konta od 31.12.2022 r. Aby otrzymać Nagrodę na start, musisz mieć VeloSkarbonkę, aktywne zgody marketingowe, a następnie zalogować się do bankowości mobilnej w ciągu 14 dni od aktywacji VeloKonta. Aby otrzymać Zwroty za zakupy, musisz mieć VeloSkarbonkę, aktywne zgody marketingowe i zasilać konto wpływem min. 2 tys. zł w każdym z 8 kolejnych miesięcy po miesiącu aktywacji VeloKonta. Nie wypłacimy zwrotu za Przelewy na telefon BLIK oraz zasilenia kont na innych platformach płatniczych (transakcje wykonane w punktach o następujących kodach MCC: 4829 – określającym internetowe przekazy pieniężne, 6012 – określającym instytucje finansowe - towary i usługi).

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.