Komunikaty PR

Konsolidacyjna Rewolucja - nowy produkt Smartney

2021-08-18  |  12:00
Kontakt

Maciej Kikta
Smartney Grupa Oney S.A.

Krakowiaków 44
02-255 Warszawa
maciej.kikta|smartney.pl| |maciej.kikta|smartney.pl
512278645
www.smartney.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.02 MB )

KONSOLIDACYJNA REWOLUCJA

Smartney należący do francuskiej grupy Oney Bank wprowadził do swojej oferty pożyczkę konsolidacyjną. To jeden z najbardziej technologicznie zaawansowanych produktów na rynku finansowym. Wykorzystując złożone algorytmy oraz Open Banking pozwala klientom na korzystną konsolidację zobowiązań w szybkim fintechowym procesie. Silnik pożyczkowy nowej generacji automatycznie przeanalizuje sytuację kredytową klientów i wybierze te pożyczki, których konsolidacja będzie dla nich korzystna. To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku.

Podobnie jak większość dojrzałych rynków, branża finansowa w ostatnich latach skupiona była przede wszystkim na ulepszaniu istniejących produktów. Pożyczki udzielane były szybciej, proces był coraz wygodniejszy. Szanse stworzone przez PSD2 wykorzystywane były w ograniczonym zakresie - raczej do wymiany danych, niż wprowadzania realnych nowości dla konsumentów. Pożyczka konsolidacyjna Smartney to pierwszy nowoczesny i szeroko dostępny produkt finansowy łączący rozwiązania Open Banking oraz zaawansowaną analizę danych kredytowych. 

Sercem rozwiązania jest silnik pożyczkowy, który łącząc się z bazami danych kredytowych automatycznie weryfikuje czy klienci mają otwarte zobowiązania i jaki kapitał pozostaje do spłaty. Dzięki współpracy z Kontomatikiem i zastosowaniu rozwiązań Open Banking natychmiast pobierane są również dane o numerach rachunków bankowych, na które spłacane są oryginalne pożyczki. Smartney automatycznie analizuje skonsolidowanie których zobowiązań będzie dla klienta korzystne - a ten może podjąć decyzję przy pomocy kilkunastu kliknięć, bez żadnych dodatkowych dokumentów. Cały proces da się przejść w kilka minut. 

„Chcąc zapewniać naszym klientom mądre rozwiązania finansowe stworzyliśmy innowacyjny produkt, który pozwala połączyć wiele zobowiązań w jedną, wygodną ratę w nieosiągalnym jak dotąd, błyskawicznym procesie. Wprowadzenie nowego rozwiązania poprzedziły nie tylko dokładne testy, ale przede wszystkim seria wywiadów z konsumentami i analiza ich zachowań. Klienci raczej nie myślą o obniżaniu swoich rat. Szukając kredytu konsolidacyjnego przede wszystkim chcą poprawić swoją zdolność kredytową z myślą o dodatkowym finansowaniu. Dlatego stworzona przez nas pożyczka konsolidacyjna łączy wiele korzyści: możliwość obniżenia rat, maksymalnie prosty i automatyczny proces oraz właśnie dostęp do dodatkowych środków - Tomasz Kacprzak, Commercial Director w Smartney

Pożyczkę konsolidacyjną klienci mogą wybrać bezpośrednio na stronie głównej. Po wypełnieniu krótkiego wniosku i weryfikacji kredytowej wskazują pożyczki, które chcieliby skonsolidować - z dostępnej na tym etapie automatycznie wygenerowanej listy. Pojawiają się na niej tylko te zobowiązania, których konsolidacja będzie dla klienta korzystna. Na tym samym ekranie klient może się również zdecydować na dobranie dodatkowej kwoty gotówki, obliczanej na podstawie analizy zdolności kredytowej, którą uzyska po konsolidacji. Po akceptacji umowy Smartney spłaca wybrane zobowiązania, a klient płaci jedną, wygodną ratę. 

„Ideą Smartney jest mądre pożyczanie. Tworząc naszą ofertę połączyliśmy z jednej strony fintechowy proces, z drugiej naprawdę korzystne warunki finansowania. Kluczowe dla nas jest aby produkt ułatwiał klientom spłatę zobowiązań a nie powiększał ich zadłużenie dlatego proponujemy konsolidację tylko wtedy, kiedy dla Klienta jest to opłacalne.  - dodaje Kacprzak

***

Więcej informacji: 

  • Maciej Kikta, Manager ds. Public Relations, Smartney, tel. 512 278 645, maciej.kikta@smartney.pl
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Firmę i konto w VeloBanku założysz bez wychodzenia z domu Biuro prasowe
2024-04-24 | 09:00

Firmę i konto w VeloBanku założysz bez wychodzenia z domu

Średnio 30 proc. polskiego PKB generują mikroprzedsiębiorcy. Każdego dnia swoją przygodę z biznesem rozpoczyna w naszym kraju ok. 1000 nowych firm. Ich założyciele muszą odnaleźć się w
Bankowość Nest Bank kolejny raz ze złotym medalem EcoVadis
2024-04-23 | 16:00

Nest Bank kolejny raz ze złotym medalem EcoVadis

W tym roku po raz kolejny otrzymał złoto - znalazł się w gronie 5% firm najlepiej ocenionych w badaniu.   ESG na poważnie    ESG i zrównoważony rozwój to
Bankowość Złoty Bankier 2024 dla VeloBanku za kredyt gotówkowy
2024-04-23 | 12:15

Złoty Bankier 2024 dla VeloBanku za kredyt gotówkowy

Kredyt gotówkowy VeloBanku na 1. miejscu XV edycji Złotego Bankiera, jednego z bardziej uznanych przez świat finansów rankingu, organizowanego przez redakcje Bankier.pl i Pulsu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.