Komunikaty PR

Magic Mouse w gratisie dla firm w VeloBanku dzięki bolttech

2024-07-11  |  09:45
Biuro prasowe

Doświadczeni przedsiębiorcy wiedzą, że ten, kto używa nowych technologii zyskuje przewagę. Skuteczne prowadzenie firmy to także umiejętność korzystania z okazji, a taką w obszarze sprzętu IT przygotował VeloBank we współpracy z partnerem – marką bolttech. Tylko do końca lipca wynajęcie najnowszego MacBooka Pro 14 lub 16 premiowane jest przez dostawcę usługi gratisem w postaci kultowej myszy Magic Mouse firmy Apple.

„Nie kupuj, wynajmij!” to hasło zapraszające przedsiębiorców do skorzystania z wygodnej oferty wynajmu sprzętu elektronicznego. Dzięki współpracy z bolttech, klienci VeloBank mogą wynająć najnowsze urządzenia Apple, Samsung, Motorola czy Lenovo w korzystnym modelu abonamentowym. Komputery i smartfony z górnej półki dostępne są na kilka kliknięć i na konkurencyjnych zasadach.

Wygoda i kultowa mysz Apple w gratisie

Po co jednorazowo obciążać budżet firmy wydatkiem rzędu kilku lub kilkunastu tysięcy złotych za jedno urządzenie, kiedy można używać go w ofercie najmu? Co ważne, wynajem wiąże się z licznymi korzyściami: dostępem do najnowszych modeli, konkurencyjną ceną bez opłaty wstępnej czy minimalnymi formalnościami. Oferta bolttech przygotowana dla klientów VeloBanku to również darmowa naprawa w wypadku samoistnej awarii i gwarancja stałej wysokości opłaty abonamentowej. Dodatkowo wariant Rent+ zapewnia serwis sprzętu w wypadku jego uszkodzenia przez użytkownika.

Oprócz oczywistych korzyści płynących z wynajmu sprzętu elektronicznego, tylko do końca lipca VeloBank przygotował wraz z firmą bolttech wyjątkową promocję. Do każdego urządzenia MacBook Pro 14 lub 16 partner technologiczny banku przekazuje bonus w postaci nowoczesnej i wygodnej w codziennej pracy myszy Magic Mouse marki Apple.

- Technologiczny VeloBank zaprasza przedsiębiorców nie tylko do świata wygodnej oferty produktów finansowych, ale też do korzystania z najnowocześniejszego sprzętu elektronicznego na korzystnych warunkach. Partnerstwo z bolttech pozwoliło przygotować skrojone na miarę rozwiązanie dla biznesu w postaci propozycji wynajmu komputerów i smartfonów czołowych marek w doskonałej cenie. Zamiast obciążać firmowe finanse, możemy za symboliczną sumę rzędu 100-200 zł netto miesięcznie używać flagowych modeli e-sprzętu, który da naszej firmie przewagę względem konkurencji – zaznacza Jolanta Ciskowska, Dyrektor Departamentu Kredytów Korporacyjnych w VeloBanku.

O korzyściach płynących z wygodnej oferty wynajmu sprzętu elektronicznego w VeloBanku dowiesz się ze strony: https://www.velobank.pl/firmy/najem-urzadzen-elektronicznych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Black Friday: polując na okazje, nie daj się złowić oszustom Biuro prasowe
2024-11-29 | 09:30

Black Friday: polując na okazje, nie daj się złowić oszustom

Wyszukując okazji związanych z Black Week warto być czujnym, by nie dać się złapać w pułapkę wirtualnych czarnych charakterów. Sposobów na oszustwo jest wiele: od
Bankowość Black Week: Polacy polują na produkty, które wcześniej odłożyli na półkę
2024-11-28 | 11:45

Black Week: Polacy polują na produkty, które wcześniej odłożyli na półkę

47% Polaków odkłada zakupy z powodu wysokich cen i braku środków, wynika z badania zleconego przez VeloBank. Black Week to szansa, by złowić wymarzone produkty ze znaczną
Bankowość VeloBank otworzył nową placówkę partnerską w Turku
2024-11-27 | 11:00

VeloBank otworzył nową placówkę partnerską w Turku

VeloBank rozwija swoją sieć franczyzową i otworzył nowy punkt partnerski w Turku przy ul. Gorzelnianej 1, lokal 5. Placówka jest czynna w dni robocze od poniedziałku do piątku, w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.