Nest Bank i Fiserv rozpoczęły współpracę.
Business Edge
ul. Bohomolca 15
01-613 Warszawa
k.gapinska|businessedge.pl| |k.gapinska|businessedge.pl
604 127 133
businessedge.pl
Warszawa, 11 marca 2021 – Wraz z wyborem First Data Polska S.A. należącej do Fiserv na nowego dostawcę usług outsourcingu kart płatniczych VISA, Nest Bank kontynuuje rozwój w obszarze digital i wprowadza nowe usługi dla swoich klientów. Fiserv, wiodący globalny dostawca technologii płatniczych i usług finansowych, będzie świadczyć na rzecz nowego klienta usługi kompleksowego zarządzania transakcjami i obsługi kart debetowych i kredytowych banku, w tym wydawnictwo kart tradycyjnych i internetowych oraz usługi monitorowania transakcji oszukańczych.
Nest Bank jako jeden z pierwszych na polskim rynku wprowadzi do swojej oferty usługę online card issuing, która umożliwia wydanie w pełni funkcjonalnej wirtualnej karty płatniczej w ciągu kilkunastu sekund. Jednocześnie możliwe stanie się zarządzanie pełnym cyklem życia karty w czasie rzeczywistym, m.in. jej aktywacją, zmianami limitów czy jej zastrzeżeniem.
– Zdecydowaliśmy się na wybór Fiserv jako partnera w zakresie obsługi kart płatniczych, ponieważ łączą nas wspólne wartości: innowacyjność, profesjonalizm i świadczenie usług na najwyższym poziomie. Jesteśmy bankiem, który stawia na cyfrowe kanały obsługi klienta i intensywnie je rozwija. Dlatego zależy nam na pozyskiwaniu innowacyjnych partnerów takich jak Fiserv. Doceniamy również wkład firmy w budowanie nowoczesnego rynku płatności bezgotówkowych w Polsce z naciskiem na bezpieczeństwo użytkowników kart – mówi Agnieszka Porębska-Kość, Członek Zarządu Nest Banku.
Na początku marca zakończono z sukcesem migrację danych kart z systemów banku do Fiserv. Co więcej, zarówno karty, jak i kody PIN pozostały takie same i nie wymagają zmiany.
Ponadto Fiserv będzie świadczyć na rzecz Nest Banku usługi monitorowania transakcji i prowadzić szczegółowe analizy danych, których celem jest zapewnienie najwyższego stopnia bezpieczeństwa transakcji, rozpoznanie podejrzanych transakcji oraz eliminacja oszustw i wyłudzeń.
Nest Bank specjalizuje się w obsłudze mikro i małych firm. Posiada także konta, lokaty i produkty inwestycyjne dla klientów indywidualnych. Bank wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, w oparciu o strategię zbudowaną wokół innowacyjnych produktów oraz elastycznego, efektywnego podejściu do indywidualnych potrzeb klientów indywidualnych i przedsiębiorców.
– Konsumenci nadal oczekują od banków wygody, jaką jest płatność kartą, a ponieważ coraz więcej transakcji przeprowadzają online, takie usługi jak wydawnictwo kart wirtualnych, zaspokoją ich potrzeby w zakresie bezpiecznych i wygodnych płatności. Z dumą witamy Nest Bank jako naszego nowego klienta, który stawia na wdrażanie tej usługi z myślą o obecnych i przyszłych potrzebach swoich klientów" – mówi Krzysztof Polończyk, Prezes Zarządu First Data Polska S.A. należącej do Fiserv.
Bank zapowiedział również kontynuację rozwoju obszaru digital poprzez wprowadzanie nowych usług w kanałach internetowym i mobilnym, w czym otrzyma pełne wsparcie First Data Polska należącej do Fiserv.
Black Friday: polując na okazje, nie daj się złowić oszustom
Black Week: Polacy polują na produkty, które wcześniej odłożyli na półkę
VeloBank otworzył nową placówkę partnerską w Turku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.