Nest Bank sygnatariuszem Karty Różnorodności
Nest Bank
Wołoska 24
02-675 Warszawa
magdalena.olejnicka|nestbank.pl| |magdalena.olejnicka|nestbank.pl
514 709 175
www.nestbank.pl
Karta Różnorodności to międzynarodowa inicjatywa pod patronatem Unii Europejskiej. W Polsce proces jej powstawania zainicjowało i w dalszym ciągu koordynuje Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Celem Karty jest wspieranie i promowanie zasad równości w miejscu pracy bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, orientację seksualną, rasę, wyznanie czy pochodzenie etniczne. Podpisanie karty przez Nest Bank stanowi świadome zobowiązanie do budowania otwartego i inkluzywnego środowiska pracy, które szanuje i docenia różnorodność pracowników.
Magdalena Zajkowska, wiceprezeska zarządu Nest Banku podkreśla: - Podpisanie Karty Różnorodności to dla nas nie tylko symboliczny gest, ale przede wszystkim realne zobowiązanie do działania na rzecz budowania kultury opartej na szacunku i akceptacji. Jesteśmy przekonani, że różnorodność jest kluczem do innowacyjności i sukcesu.
Nest! od dawna zwraca uwagę na kwestie różnorodności. Program Nest Rodzina wspiera osoby posiadające dzieci, a konkurs dla pracowników, w ramach którego co kwartał nominowane do nagród są osoby działające zgodnie z wartościami firmy, to tylko niektóre z podejmowanych inicjatyw. W najbliższym czasie Bank planuje wdrożenie szeregu inicjatyw i programów mających na celu jeszcze szersze promowanie różnorodności i włączenia, w tym szkolenia dla pracowników, działania wspierające równowagę między życiem zawodowym, a prywatnym.
Działania na rzecz różnorodności są częścią szerszej strategii Nest Banku, która nie tylko skupia się na rozwoju biznesowym, ale także na odpowiedzialności społecznej i dbałości o środowisko pracy. Podpisując Kartę Różnorodności, Nest Bank staje się częścią rosnącej grupy firm, które dostrzegają wartość i znaczenie różnorodności w budowaniu silnych, innowacyjnych i konkurencyjnych przedsiębiorstw.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.