Nest Bank sygnatariuszem Karty Różnorodności
Nest Bank
Wołoska 24
02-675 Warszawa
magdalena.olejnicka|nestbank.pl| |magdalena.olejnicka|nestbank.pl
514 709 175
www.nestbank.pl
Karta Różnorodności to międzynarodowa inicjatywa pod patronatem Unii Europejskiej. W Polsce proces jej powstawania zainicjowało i w dalszym ciągu koordynuje Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Celem Karty jest wspieranie i promowanie zasad równości w miejscu pracy bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, orientację seksualną, rasę, wyznanie czy pochodzenie etniczne. Podpisanie karty przez Nest Bank stanowi świadome zobowiązanie do budowania otwartego i inkluzywnego środowiska pracy, które szanuje i docenia różnorodność pracowników.
Magdalena Zajkowska, wiceprezeska zarządu Nest Banku podkreśla: - Podpisanie Karty Różnorodności to dla nas nie tylko symboliczny gest, ale przede wszystkim realne zobowiązanie do działania na rzecz budowania kultury opartej na szacunku i akceptacji. Jesteśmy przekonani, że różnorodność jest kluczem do innowacyjności i sukcesu.
Nest! od dawna zwraca uwagę na kwestie różnorodności. Program Nest Rodzina wspiera osoby posiadające dzieci, a konkurs dla pracowników, w ramach którego co kwartał nominowane do nagród są osoby działające zgodnie z wartościami firmy, to tylko niektóre z podejmowanych inicjatyw. W najbliższym czasie Bank planuje wdrożenie szeregu inicjatyw i programów mających na celu jeszcze szersze promowanie różnorodności i włączenia, w tym szkolenia dla pracowników, działania wspierające równowagę między życiem zawodowym, a prywatnym.
Działania na rzecz różnorodności są częścią szerszej strategii Nest Banku, która nie tylko skupia się na rozwoju biznesowym, ale także na odpowiedzialności społecznej i dbałości o środowisko pracy. Podpisując Kartę Różnorodności, Nest Bank staje się częścią rosnącej grupy firm, które dostrzegają wartość i znaczenie różnorodności w budowaniu silnych, innowacyjnych i konkurencyjnych przedsiębiorstw.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.