Nest Bank sygnatariuszem Karty Różnorodności
Nest Bank
Wołoska 24
02-675 Warszawa
magdalena.olejnicka|nestbank.pl| |magdalena.olejnicka|nestbank.pl
514 709 175
www.nestbank.pl
Karta Różnorodności to międzynarodowa inicjatywa pod patronatem Unii Europejskiej. W Polsce proces jej powstawania zainicjowało i w dalszym ciągu koordynuje Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Celem Karty jest wspieranie i promowanie zasad równości w miejscu pracy bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, orientację seksualną, rasę, wyznanie czy pochodzenie etniczne. Podpisanie karty przez Nest Bank stanowi świadome zobowiązanie do budowania otwartego i inkluzywnego środowiska pracy, które szanuje i docenia różnorodność pracowników.
Magdalena Zajkowska, wiceprezeska zarządu Nest Banku podkreśla: - Podpisanie Karty Różnorodności to dla nas nie tylko symboliczny gest, ale przede wszystkim realne zobowiązanie do działania na rzecz budowania kultury opartej na szacunku i akceptacji. Jesteśmy przekonani, że różnorodność jest kluczem do innowacyjności i sukcesu.
Nest! od dawna zwraca uwagę na kwestie różnorodności. Program Nest Rodzina wspiera osoby posiadające dzieci, a konkurs dla pracowników, w ramach którego co kwartał nominowane do nagród są osoby działające zgodnie z wartościami firmy, to tylko niektóre z podejmowanych inicjatyw. W najbliższym czasie Bank planuje wdrożenie szeregu inicjatyw i programów mających na celu jeszcze szersze promowanie różnorodności i włączenia, w tym szkolenia dla pracowników, działania wspierające równowagę między życiem zawodowym, a prywatnym.
Działania na rzecz różnorodności są częścią szerszej strategii Nest Banku, która nie tylko skupia się na rozwoju biznesowym, ale także na odpowiedzialności społecznej i dbałości o środowisko pracy. Podpisując Kartę Różnorodności, Nest Bank staje się częścią rosnącej grupy firm, które dostrzegają wartość i znaczenie różnorodności w budowaniu silnych, innowacyjnych i konkurencyjnych przedsiębiorstw.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Branża materiałów budowlanych ostrzega przed rosnącym importem ze Wschodu. Rząd zapowiada działania w tym kierunku
Polscy przedstawiciele branży materiałów budowlanych są zaniepokojeni skalą importu wyrobów spoza Unii Europejskiej. Postępujące uzależnienie europejskiego rynku od dostaw z krajów o niższych standardach środowiskowych, pracowniczych i jakościowych skutkuje nie tylko osłabieniem jego konkurencyjności, spadkiem krajowej produkcji i redukcją miejsc pracy, ale również ucieczką emisji CO2. Branża apeluje więc o wprowadzenie zmian w zakresie handlu, w tym o wyrównanie stawek celnych na materiały budowlane. Rząd zapowiada podjęcie działań, które będą wspierać krajową branżę.
Ochrona środowiska
Rusza ważna inwestycja w Ustce. Nowa baza będzie zapleczem serwisowym dla morskich farm wiatrowych [AUDIO]

Wystartowały prace przy budowie bazy operacyjno-serwisowej w Ustce. Inwestycja będzie zapleczem dla obsługi morskiej farmy wiatrowej, którą PGE buduje na Bałtyku wraz z duńską firmą Ørsted. Uruchomienie Baltica 2 zaplanowane jest na 2027 rok. Baza ma także potencjał, by obsługiwać kolejne projekty morskie PGE. Będzie mieć znaczenie nie tylko dla rozwoju offshore w Polsce, lecz także dla samego regionu.
Handel
Rynek nieprzygotowany do wdrożenia systemu kaucyjnego. Może się opóźnić nawet o kilka miesięcy

Zdaniem przedstawicieli Polskiej Federacji Producentów Żywności Polska nie jest jeszcze przygotowana na wprowadzenie systemu kaucyjnego 1 października br. Za główny powód opóźnień podają brak licencji, które mogą powodować potężne straty finansowe. Eksperci wskazują, że system może ruszyć z kilkumiesięcznym opóźnieniem, co spowoduje chaos zarówno wśród konsumentów, jak i w handlu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.