Komunikaty PR

Nowa strona internetowa Toyota Bank i Toyota Leasing

2021-02-23  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Sitarski
multiAN

ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/

Toyota Bank oraz Toyota Leasing działające w ramach struktur Toyota Financial Services Polska, odświeżyły swoją stronę internetową oraz wprowadziły dodatkowe funkcjonalności wykorzystując nowoczesne zaplecze technologiczne. Nowa wersja serwisu www przygotowana została w zgodzie z globalną identyfikacją wizualną Toyoty, którą opracowano z myślą o coraz bardziej różnorodnych klientach i w ramach najnowszych trendów rynkowych.

Toyota Bank i Toyota Leasing w związku z nieustannym poszerzaniem zakresu produktów i usług, pozyskują systematycznie kolejne grupy klientów. Nowa, odświeżona wersja strony internetowej ma na celu podnoszenie jakości świadczenia usług dla wszystkich grup użytkowników, zarówno dla dotychczasowych, jak i potencjalnych Klientów poszukujących atrakcyjnych produktów finansowych.

Nowy serwis www został opracowany z myślą o przejrzystości, prostocie i opiera się na trzech podstawowych zasadach. Są to: patrzenie w przyszłość, synchronizacja z urządzeniami mobilnymi oraz spójność dla wszystkich obszarów Toyoty.

W ramach zaplanowanej gamy zmian nastąpiło odświeżenie graficzne serwisu, a także rozszerzenie obecnych funkcjonalności, m.in. kalkulatora finansowego online. Toyota Financial Services zapewnia, że intensywnie pracuje nad kolejnymi projektami z obszaru mobility i digital. O wszystkich nowościach spółki będą informowały w kolejnych komunikatach.

- W duchu filozofii Toyota Way, której jednym z podstawowych filarów jest ciągły rozwój i doskonalenie - wprowadzamy odświeżony serwis www w nowym designie, korzystając przy tym z niezawodnych, nowoczesnych rozwiązań technologicznych. W serwisie udostępniamy również rozszerzone funkcjonalności, mające na celu zwiększenie jego użyteczności i jeszcze prostsze korzystanie z naszych usług. Liczymy, że nasi obecni jak i przyszli Klienci odczują zmiany na lepsze, zwłaszcza w zakresie dostępu do informacji o naszej ofercie, a także funkcjonalnego korzystania z serwisu www. – mówi Piotr Marszewski, Koordynator ds. Marketingu w Toyota Bank Polska.

Nowy serwis www został przygotowany we współpracy z Agencją K2.

 

Informacja o banku:

Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: multiAN
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Black Friday: polując na okazje, nie daj się złowić oszustom Biuro prasowe
2024-11-29 | 09:30

Black Friday: polując na okazje, nie daj się złowić oszustom

Wyszukując okazji związanych z Black Week warto być czujnym, by nie dać się złapać w pułapkę wirtualnych czarnych charakterów. Sposobów na oszustwo jest wiele: od
Bankowość Black Week: Polacy polują na produkty, które wcześniej odłożyli na półkę
2024-11-28 | 11:45

Black Week: Polacy polują na produkty, które wcześniej odłożyli na półkę

47% Polaków odkłada zakupy z powodu wysokich cen i braku środków, wynika z badania zleconego przez VeloBank. Black Week to szansa, by złowić wymarzone produkty ze znaczną
Bankowość VeloBank otworzył nową placówkę partnerską w Turku
2024-11-27 | 11:00

VeloBank otworzył nową placówkę partnerską w Turku

VeloBank rozwija swoją sieć franczyzową i otworzył nowy punkt partnerski w Turku przy ul. Gorzelnianej 1, lokal 5. Placówka jest czynna w dni robocze od poniedziałku do piątku, w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.