Komunikaty PR

Oszczędzaj czas i płać regularnie rachunki oraz faktury dzięki Moim rachunkom w

2024-01-31  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania m4a ( 1.36 MB )

Prąd, gaz, internet, kablówka czy składka ubezpieczenia – w gąszczu faktur, łatwo coś przeoczyć. Dla wszystkich, którzy korzystają z bankowości internetowej lub mobilnej i rozliczają swoje usługi za pomocą cyfrowych faktur, VeloBank wprowadził ułatwiającą życie funkcjonalność Moje rachunki wraz z BillTech Group, partnerem technologicznym usługi. Klienci, którzy ją aktywują, będą mieli wgląd w faktury pochodzące od różnych dostawców oraz szybką możliwość przejścia do ich opłacenia pojedynczo lub zbiorczo. To o tyle istotne, że jak wynika z badania Blue Media ponad połowa osób ma problem z płaceniem rachunków na czas.

Niemal każdy z nas boryka się z koniecznością pilnowania terminowych płatności za najpopularniejsze, codzienne usługi, jak dostawy energii, Internetu, abonamentu telefonicznego czy telewizyjnego. Zgodnie z badaniem Blue Media z 2022 roku tylko 45% osób przyznaje, że nie zdarza się im zapominać o płatnościach. Powody opóźnień wcale nie muszą być finansowe. Aż 81% płacących rachunki po terminie po prostu o nich zapomina, a 8% wskazuje, że miał inne ważniejsze rzeczy na głowie[1]. Już teraz, by oszczędzić czas i uporządkować domowe rozliczenia, wystarczy skorzystać z nowej funkcjonalności uruchomionej w bankowości internetowej i mobilnej VeloBanku.

Jak to działa? Po aktywacji usługi Moje rachunki, której partnerem technologicznym jest BillTech Group, klient wybiera dostawców, których faktury chce zaimportować do aplikacji bankowej. Do dyspozycji użytkowników jest prawie 1,5 tys. partnerów, których rachunki można opłacać dzięki nowej usłudze VeloBanku. Przechowuje ona dokumenty, grupując je w trzech kategoriach: bieżące, przyszłe (z terminem zapłaty powyżej 30 dni) oraz opłacone. BillTech Group w ramach usługi dostarcza dane od poszczególnych dostawców, ale żeby to było możliwe klient musi mieć aktywowane elektroniczne faktury. Dodatkowo w procesie dodawania dostawców, należy podać swoje dane do logowania w ich serwisach. Po tym procesie, szczegóły z faktur automatycznie kopiują się do szablonu płatności, którą możemy zrealizować w dowolnym momencie w cyfrowych kanałach VeloBanku. Dokumenty od wybranych przez klienta dostawców będą pojawiać się automatycznie. Dzięki temu oszczędza się czas, bo zamiast logować się w wielu miejscach lub sprawdzać e-maile, wystarczy zalogować się do bankowości i zweryfikować wystawione faktury.

– W Polsce, gdzie znaczna część domowego budżetu przeznaczana jest na rachunki, nasza współpraca z VeloBankiem w zakresie wdrożenia rozwiązania Moje rachunki jest bezpośrednią odpowiedzią na potrzebę łatwiejszego zarządzania finansami. W BillTech dążymy do uproszczenia procesu płatności i zwiększenia jego bezpieczeństwa - eliminujemy ryzyko pomyłek i zapomnienia o terminach, które mogą prowadzić do niepotrzebnego stresu i kosztów.  Współpraca z VeloBankiem to ważny krok w dalszym rozwoju standardu EBPP (Electronic Bill Payment & Presentment), który zmienia oblicze bankowości, eliminując tradycyjne rachunki papierowe i PDF narażone na ataki phishingowe. To nasza wizja przyszłości, w której każdy rachunek jest bezpiecznie zarządzany, dając klientom nie tylko oszczędność czasu, ale i pewność, że ich finanse są w dobrych rękach – podkreśla Jędrzej Małolepszy, Członek Zarządu w BillTech Group.

Usługa Moje rachunki obejmuje płatności w PLN i jest bardzo intuicyjna. Pozwala na zachowanie kontroli nad wydatkami, przypomina o zbliżających się terminach oraz umożliwia błyskawiczną zapłatę kilku faktur poprzez dodanie ich do koszyka płatności.

– Troska o wygodę i czas naszych klientów wpisane są w DNA marki. W Świecie Bardziej Velo nawet zajmujące czas i raczej mało lubiane płatności za rachunki są wyjątkowo proste i szybkie. Elektroniczne faktury importowane do usługi Moje rachunki w bankowości VeloBanku to rozwiązanie, które pozwala na pełną kontrolę nad wydatkami i oszczędność czasu, jaki każdego miesiąca poświęcamy na rozliczanie domowych finansów. W ankiecie ilościowej przeprowadzonej przez Minds&Roses dla Mastercard i BillTech[2] aż 77% osób docenia usługę taką jak Moje rachunki z dwóch głównych powodów – nie muszą pamiętać o terminach rachunków oraz oszczędzają cenny czas. Ponadto, dla trzech na czterech osób to sposób na lepsze zarządzanie wydatkami – podkreśla Marta Dałkiewicz, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w VeloBanku.

Więcej informacji o wygodnych rozwiązaniach usprawniających codzienne bankowanie znajduje się na stronie: https://www.velobank.pl/.

[1] https://autopay.pl/storage/raporty/finanse_polakow_w_czasach_postpandemicznych_2022.pdf

[2] Ankieta zrealizowana na panelu internetowym. Próba N=1000 na osobach w wieku 18-60 lat, które opłacają minimum dwa rachunki miesięcznie (kwoty dobrane ze względu na płeć, wiek i miejsce zamieszkania). Data przeprowadzenia badania: styczeń-marzec 2023

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Krakowskie Podgórze bogatsze o nowy oddział VeloBanku Biuro prasowe
2024-04-30 | 09:30

Krakowskie Podgórze bogatsze o nowy oddział VeloBanku

Miłośnicy stacjonarnego bankowania z Krakowa ucieszą się z otwarcia czwartej placówki VeloBanku w tym mieście. Położny w biurowcu Hubpoint oddział, w dni robocze między godz. 9:00
Bankowość 20 lat gonienia Niemiec – jak Polska korzysta na członkostwie w UE? | Komentarz
2024-04-29 | 14:00

20 lat gonienia Niemiec – jak Polska korzysta na członkostwie w UE? | Komentarz

Piotr Arak, główny ekonomista VeloBanku Mija 20 lat członkostwa Polski w Unii Europejskiej. To okres podsumowań, patrzenia jak przez te lata zmieniała się gospodarka oraz
Bankowość Na majówkę warto zabrać bank w telefonie
2024-04-26 | 08:45

Na majówkę warto zabrać bank w telefonie

Majówka tuż, tuż, a większość z nas ma w tym czasie wiele spraw na głowie. Niezależnie od tego, czy wybieramy się nad Morze Bałtyckie, czy na zagraniczne wojaże, szukamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.