Komunikaty PR

Pół miliarda w depozytach i 10 tys. klientów. Pierwszy miesiąc Aion Banku

2021-09-13  |  10:40
Biuro prasowe
Kontakt
Adrian Pokrywka
Publicon

Wyspa Słodowa 7
50-266 Wrocław
a.pokrywka|publicon.pl| |a.pokrywka|publicon.pl
+48 517 671 539
www.publicon.pl

Aion Bank udostępnił aplikację dającą w pełni zdalny dostęp do zarządzania finansami osobistymi. Już z poziomu darmowego konta Light - oferuje usługi niedostępne dla klientów tradycyjnej bankowości, adresując potrzeby bezpiecznych, intuicyjnych i w pełni cyfrowych usług finansowych. Spośród produktów banku, szczególnym zainteresowaniem cieszą się konta oszczędnościowe, które w zależności od planu gwarantują od 1% do 1,5% PLN rocznie, z miesięczną kapitalizacją. 

Wyniki po pierwszym miesiącu naszej działalności pokazują czego dzisiaj szukają Polacy. Oprócz wysokiego zainteresowania prawdziwie darmowym kontem, szczególnie cieszy nas suma kwot zebranych na rachunkach oszczędnościowych – ponad pół miliarda zł w depozytach. Zdobyliśmy zaufanie dzięki korzystnej ofercie i łatwości założenia rachunku w aplikacji mobilnej – mówi Karol Sadaj, Country Head Poland w Aion Banku.

 

Prawdziwie darmowe konto

Konto w Aion Banku założyło już 10 tys Polaków Są to głównie osoby poszukujące intuicyjnej aplikacji do zarządzania swoimi finansami, oszczędzając czas na poszukiwaniu wartościowych usług, których nie mogą znaleźć w tradycyjnych bankach. Bank oferuje trzy plany, w tym darmowe konto Light, w ramach którego klient dostaje bez dodatkowych opłat i wymogów aktywności na koncie:

  • konta oszczędnościowe bez limitu środków, 1% w skali roku na kontach w PLN i 0.5% na kontach w EUR

  • wymiany walut po kursie międzybankowym - bez prowizji i dodatkowego spreadu i limitów

  • przelewy krajowe i zagraniczne 

  • konta walutowe w EUR, USD, GBP i CHF

 

W pełni cyfrowe pożyczki 

Aion Bank oferuje finansowanie zarówno obecnym klientom, którzy otrzymają pożyczkę bez prowizji, jak i osobom nie korzystającym z jego usług. Proces aplikacji o pożyczkę jest w pełni cyfrowy i można go przeprowadzić online, bez wychodzenia z domu. Klient może wnioskować o kwotę do 90 000 zł z okresem spłaty do 84 miesięcy.

Pożyczki gotówkowe są kolejnym krokiem w rozwoju w pełni cyfrowej oferty Aion Banku w Polsce. Aion Bank konsekwentnie rozbudowuje dostępne rozwiązania przynoszące realne korzyści finansowe. Dzięki technologicznemu zapleczu i fintechowym rozwiązaniom, cały proces kredytowy odbywa się online, a wypłata środków następuje nawet w 30 min.

 

Więcej informacji o Aion Banku można znaleźć na stronie www.aion.eu

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Nawet 30 proc. rabatu i odroczona płatność na wiosenne zakupy w duchu slow Biuro prasowe
2024-03-26 | 15:20

Nawet 30 proc. rabatu i odroczona płatność na wiosenne zakupy w duchu slow

VeloMarket, marketplace wspierający zrównoważone wybory, zyskał metodę płatności BLIK – Płacę Później[1]. Teraz za wszystkie zakupy, niezależnie od wartości koszyka,
Bankowość VeloBank kontynuuje sponsoring VIA Dolny Śląsk. Stworzył własną drużynę kolarską
2024-03-22 | 12:20

VeloBank kontynuuje sponsoring VIA Dolny Śląsk. Stworzył własną drużynę kolarską

VeloBank po raz kolejny został sponsorem tytularnym VIA Dolny Śląsk, popularnego cyklu szosowych wyścigów kolarskich dla amatorów. Po sukcesie zeszłorocznej edycji, rozwinął
Bankowość Pozwól rozkwitnąć oszczędnościom z Lokatą wiosenną VeloBanku
2024-03-21 | 10:10

Pozwól rozkwitnąć oszczędnościom z Lokatą wiosenną VeloBanku

Słoneczne poranki i cieplejsze popołudnia dają Ci więcej energii niż zwykle? Spożytkuj siły na realizację planów dzięki Lokacie wiosennej VeloBanku. Można zyskać 5 proc.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Kongres MOVE

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Zorganizowane grupy cyberprzestępcze sięgają po coraz bardziej zaawansowane narzędzia sztucznej inteligencji. Często celem ataków jest infrastruktura krytyczna

Rozwój cyberprzestępczości postępuje w kierunku budowania powiązań o charakterze mafijnym i wykorzystywania zaawansowanych technologicznie rozwiązań, po jakie sięgają służby specjalne. Coraz częściej służy do tego także sztuczna inteligencja, która przyniosła ze sobą szereg nowych zagrożeń. Choć w ślad za technologicznym zaawansowaniem cyberprzestępców rozwijają się też narzędzia zapobiegające atakom, to wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek. Atrakcyjnym celem ataków dla hakerów są jednostki publiczne, infrastruktura krytyczna i samorządy, również te małe, którym brakuje zasobów finansowych i kadrowych, by zapewnić wystarczającą ochronę. 

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.

Problemy społeczne

Docenianie przez szefa jest równie ważne dla pracowników, co atrakcyjne wynagrodzenie i obowiązki. Kluczową rolę odgrywa komunikacja między liderem a zespołem

Niemal co czwarty pracownik chciałby, by jego przełożony częściej go doceniał. Blisko połowa jest gotowa odejść z pracy z powodu szefa, nawet mimo zadowolenia z firmy i zarobków – wynika z badania „Lider w oczach pracowników” zrealizowanego dla Pluxee. – Liderzy pełnią kluczową rolę w budowaniu zespołu – są też coraz lepsi w rozumieniu tego, że niezbędna jest wizja i cel, do którego można angażować ludzi – ocenia Monika Reszko, psycholożka biznesu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.