Promenada gwiazdą nieruchomości handlowych dla instytucji finansujących
G-City Europe (dawniej Atrium European Real Estate) zawarło umowę kredytu inwestycyjnego z Bankiem Pekao S.A. i Berlin Hyp w wysokości 125 mln euro. Kredyt został udzielony centrum handlowemu Promenada.
W tym roku Promenada przeszła znaczącą modernizację, w wyniku której wzbogaciła się o ok. 13 200 mkw. nowej powierzchni handlowej, poszerzając tym samym swoją ofertę handlowo-usługową. Po przebudowie warszawskie centrum cieszy się dużą i stale rosnącą odwiedzalnością. Blisko 100% wynajętej powierzchni galerii dowodzi, że aktywa handlowe mogą być stabilnymi i atrakcyjnymi inwestycjami długoterminowymi.
Centrum handlowe Promenada wyróżnia się doskonałą historią wyników na rynku warszawskim, na które ma wpływ strategiczna lokalizacja na prawym brzegu Wisły, a także wiedza i doświadczenie sponsora (G-City Group) oraz polskiego zespołu. Bezpośredni zasięg Promenady, do której można dojechać w ciągu 20 minut, obejmuje ponad milion osób oraz rozprzestrzenia się na kilka warszawskich dzielnic i podwarszawskich miejscowości.
– Współpraca z Bankiem Pekao S.A. i Berlin Hyp nad umową dotyczącą Promenady była dla nas przyjemnością, ze względu na profesjonalny i sprawny proces oceny inwestycji i przygotowania finansowania. Branża nieruchomości handlowych ewoluuje, a na rynku pojawiają się okazje do generowania świetnych wyników. Mamy bogate doświadczenie na rynkach międzynarodowych, a zarządzając naszym portfelem patrzymy w przyszłość, wykorzystując możliwości rozwoju i utrzymując go atrakcyjnym zarówno dla naszych najemców, klientów, jak i instytucji finansujących. Cieszymy się, że Bank Pekao SA i Berlin Hyp doceniły siłę centrum Promenada oraz wiedzę i doświadczenie G-City – mówi Or Ackerman Group CFO G-City Europe.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z możliwości połączenia sił z G-City Europe i Berlin Hyp w ramach tego przełomowego finansowania. Pekao dostrzegł siłę i potencjał Promenady i głęboko wierzymy, że jej ciągła modernizacja i liczne rozbudowy odzwierciedlają niezachwiane zaangażowanie w zapewnianie lepszych doświadczeń zakupowych. Imponująca odwiedzalność i poziom wynajęcia centrum podkreślają jego prężność i atrakcyjność na rynku. Cieszymy się, że jesteśmy częścią tej znaczącej umowy i jesteśmy pewni, że Promenada będzie nadal rozwijać się jako wyróżniająca się lokalizacja handlowa na warszawskim rynku” – mówi Łukasz Białecki, Dyrektor, Szef Biura Finansowania Nieruchomości w Banku Pekao S.A.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.