Komunikaty PR

Promenada gwiazdą nieruchomości handlowych dla instytucji finansujących

2023-11-16  |  10:55
Biuro prasowe

G-City Europe (dawniej Atrium European Real Estate) zawarło umowę kredytu inwestycyjnego z Bankiem Pekao S.A. i Berlin Hyp w wysokości 125 mln euro. Kredyt został udzielony centrum handlowemu Promenada.

W tym roku Promenada przeszła znaczącą modernizację, w wyniku której wzbogaciła się o ok. 13 200 mkw. nowej powierzchni handlowej, poszerzając tym samym swoją ofertę handlowo-usługową. Po przebudowie warszawskie centrum cieszy się dużą i stale rosnącą odwiedzalnością. Blisko 100% wynajętej powierzchni galerii dowodzi, że aktywa handlowe mogą być stabilnymi i atrakcyjnymi inwestycjami długoterminowymi.

Centrum handlowe Promenada wyróżnia się doskonałą historią wyników na rynku warszawskim, na które ma wpływ strategiczna lokalizacja na prawym brzegu Wisły, a także wiedza i doświadczenie sponsora (G-City Group) oraz polskiego zespołu. Bezpośredni zasięg Promenady, do której można dojechać w ciągu 20 minut, obejmuje ponad milion osób oraz rozprzestrzenia się na kilka warszawskich dzielnic i podwarszawskich miejscowości.

Współpraca z Bankiem Pekao S.A. i Berlin Hyp nad umową dotyczącą Promenady była dla nas przyjemnością, ze względu na profesjonalny i sprawny proces oceny inwestycji i przygotowania finansowania. Branża nieruchomości handlowych ewoluuje, a na rynku pojawiają się okazje do generowania świetnych wyników. Mamy bogate doświadczenie na rynkach międzynarodowych, a zarządzając naszym portfelem patrzymy w przyszłość, wykorzystując możliwości rozwoju i utrzymując go atrakcyjnym zarówno dla naszych najemców, klientów, jak i instytucji finansujących. Cieszymy się, że Bank Pekao SA i Berlin Hyp doceniły siłę centrum Promenada oraz wiedzę i doświadczenie G-City mówi Or Ackerman Group CFO G-City Europe.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z możliwości połączenia sił z G-City Europe i Berlin Hyp w ramach tego przełomowego finansowania. Pekao dostrzegł siłę i potencjał Promenady i głęboko wierzymy, że jej ciągła modernizacja i liczne rozbudowy odzwierciedlają niezachwiane zaangażowanie w zapewnianie lepszych doświadczeń zakupowych. Imponująca odwiedzalność i poziom wynajęcia centrum podkreślają jego prężność i atrakcyjność na rynku. Cieszymy się, że jesteśmy częścią tej znaczącej umowy i jesteśmy pewni, że Promenada będzie nadal rozwijać się jako wyróżniająca się lokalizacja handlowa na warszawskim rynku” mówi Łukasz Białecki, Dyrektor, Szef Biura Finansowania Nieruchomości w Banku Pekao S.A.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Na majówkę warto zabrać bank w telefonie Biuro prasowe
2024-04-26 | 08:45

Na majówkę warto zabrać bank w telefonie

Majówka tuż, tuż, a większość z nas ma w tym czasie wiele spraw na głowie. Niezależnie od tego, czy wybieramy się nad Morze Bałtyckie, czy na zagraniczne wojaże, szukamy
Bankowość VeloBank pogłębił integrację z aplikacją mObywatel i e-Dowód
2024-04-25 | 08:30

VeloBank pogłębił integrację z aplikacją mObywatel i e-Dowód

VeloBank, jako pierwszy bank w Polsce, zintegrował się z Węzłem Krajowym w celu wykorzystania Środka Identyfikacji Elektronicznej do weryfikacji klientów. Wykorzystanie
Bankowość Firmę i konto w VeloBanku założysz bez wychodzenia z domu
2024-04-24 | 09:00

Firmę i konto w VeloBanku założysz bez wychodzenia z domu

Średnio 30 proc. polskiego PKB generują mikroprzedsiębiorcy. Każdego dnia swoją przygodę z biznesem rozpoczyna w naszym kraju ok. 1000 nowych firm. Ich założyciele muszą odnaleźć się w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.