Promenada gwiazdą nieruchomości handlowych dla instytucji finansujących
G-City Europe (dawniej Atrium European Real Estate) zawarło umowę kredytu inwestycyjnego z Bankiem Pekao S.A. i Berlin Hyp w wysokości 125 mln euro. Kredyt został udzielony centrum handlowemu Promenada.
W tym roku Promenada przeszła znaczącą modernizację, w wyniku której wzbogaciła się o ok. 13 200 mkw. nowej powierzchni handlowej, poszerzając tym samym swoją ofertę handlowo-usługową. Po przebudowie warszawskie centrum cieszy się dużą i stale rosnącą odwiedzalnością. Blisko 100% wynajętej powierzchni galerii dowodzi, że aktywa handlowe mogą być stabilnymi i atrakcyjnymi inwestycjami długoterminowymi.
Centrum handlowe Promenada wyróżnia się doskonałą historią wyników na rynku warszawskim, na które ma wpływ strategiczna lokalizacja na prawym brzegu Wisły, a także wiedza i doświadczenie sponsora (G-City Group) oraz polskiego zespołu. Bezpośredni zasięg Promenady, do której można dojechać w ciągu 20 minut, obejmuje ponad milion osób oraz rozprzestrzenia się na kilka warszawskich dzielnic i podwarszawskich miejscowości.
– Współpraca z Bankiem Pekao S.A. i Berlin Hyp nad umową dotyczącą Promenady była dla nas przyjemnością, ze względu na profesjonalny i sprawny proces oceny inwestycji i przygotowania finansowania. Branża nieruchomości handlowych ewoluuje, a na rynku pojawiają się okazje do generowania świetnych wyników. Mamy bogate doświadczenie na rynkach międzynarodowych, a zarządzając naszym portfelem patrzymy w przyszłość, wykorzystując możliwości rozwoju i utrzymując go atrakcyjnym zarówno dla naszych najemców, klientów, jak i instytucji finansujących. Cieszymy się, że Bank Pekao SA i Berlin Hyp doceniły siłę centrum Promenada oraz wiedzę i doświadczenie G-City – mówi Or Ackerman Group CFO G-City Europe.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z możliwości połączenia sił z G-City Europe i Berlin Hyp w ramach tego przełomowego finansowania. Pekao dostrzegł siłę i potencjał Promenady i głęboko wierzymy, że jej ciągła modernizacja i liczne rozbudowy odzwierciedlają niezachwiane zaangażowanie w zapewnianie lepszych doświadczeń zakupowych. Imponująca odwiedzalność i poziom wynajęcia centrum podkreślają jego prężność i atrakcyjność na rynku. Cieszymy się, że jesteśmy częścią tej znaczącej umowy i jesteśmy pewni, że Promenada będzie nadal rozwijać się jako wyróżniająca się lokalizacja handlowa na warszawskim rynku” – mówi Łukasz Białecki, Dyrektor, Szef Biura Finansowania Nieruchomości w Banku Pekao S.A.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.