Rusza kolejna edycja „Doceniam Velo - polecam Velo”. Nawet 100 zł za polecenie V
Po sukcesie pierwszej edycji programu „Doceniam Velo – polecam Velo” VeloBank uruchamia kolejną jego odsłonę, która rozpocznie się 1 czerwca br. i potrwa trzy miesiące. Klienci, tak samo jak w poprzedniej edycji, za skuteczne rekomendowanie VeloKonta lub VeloKonta Premium, mogą otrzymać nagrodę w wysokości 100 zł. Zyskują też osoby, które taki rachunek osobisty w ramach programu założą. W ich przypadku nagroda to 50 zł. Propozycja łączy się z innymi promocjami, co oznacza, że nowi klienci dodatkowo mogą zyskać także do 600 zł zwrotu za zakupy kartą wydaną do VeloKonta.
Od 1 czerwca 2023 r. przez kolejne 3 miesiące każdy klient VeloBanku, który posiada lub otworzy koto osobiste w złotówkach, może dołączyć do programu „Doceniam Velo – polecam Velo” i otrzymać nagrodę finansową. Osoby skutecznie rekomendujące VeloKonto lub VeloKonto Premium mogą liczyć na specjalną premię w wysokości 100 zł. Zyskują też nowi posiadacze rachunku osobistego, dla których przewidziano 50 zł bonusu. Tak jak w przypadku poprzedniej edycji, dołączenie do programu „Doceniam Velo – polecam Velo” nie wyklucza korzystania z innych promocji. Stąd nowi użytkownicy VeloKonta mogą cieszyć się cashbackiem w wysokości nawet 600 zł za zakupy realizowane kartą płatniczą do konta lub BLIKIEM.
– Sukces pierwszej edycji programu „Doceniam Velo – polecam Velo” był na tyle duży, że zdecydowaliśmy się na uruchomienie kolejnej odsłony. Jestem przekonany, że tym razem zainteresowanie będzie porównywalne. Jest to pochodna kilku czynników. Po pierwsze, zarówno obecni, jak i nowi klienci realnie zyskują, a muszą tylko spełnić kilka prostych warunków. Po drugie, nasz produkt jest atrakcyjny, dzięki czemu wiemy, że osoby, którym go zarekomendujemy będą z niego zadowolone – mówi Adam Frankowski, dyrektor zarządzający obszaru produktów bankowych, VeloBank.
Do polecenia wystarczy jeden kod
Klienci VeloBanku, którzy chcą zaprosić swoich znajomych do programu „Doceniam Velo – polecam Velo”, tak jak w poprzedniej edycji, muszą pobrać indywidualny kod polecenia, który jest dostępny w bankowości internetowej lub mobilnej. Następnie należy podzielić się nim z osobą, której chcemy zarekomendować VeloKonto. Istnieje też opcja odbioru kodu przez Contact Center banku lub stacjonarnie w oddziale a kod zostanie przesłany SMS-em lub e-mail’em. Z kolei nowy klient może założyć konto z kodem polecenia w każdym z wymienionych kanałów. Korzystający z rekomendacji, sam później będzie mógł stać się polecającym.
Wymogiem otrzymania premii przez polecającego i zakładającego konto jest spełnienie kilku warunków. Nowy klient powinien zapewnić jednorazowe wpływy na kwotę min. 2000 zł przez 3 pełne miesiące kalendarzowe po otwarciu VeloKonta. Uczestnicy programu muszą też wyrazić wymagane zgody marketingowe. Po potwierdzeniu spełnienia tych założeń obie nagrody pieniężne zostaną przelane na konta osobiste osób biorących w nim udział.
Zasady programu „Doceniam Velo – polecam Velo”:
- obecny, polecający klient musi mieć dowolne konto osobiste w zł w VeloBanku,
- nowy klient musi założyć VeloKonto lub VeloKonto Premium z użyciem kodu od polecającego,
- nowy klient zapewni jednorazowe wpływy na kwotę min. 2000 zł przez nie mniej niż 3 pełne miesiące kalendarzowe po otwarciu konta,
- obaj uczestnicy programu muszą wyrazić zgody marketingowe,
- kwota nagrody netto dla nowego klienta po spełnieniu warunków programu wynosi 50 zł,
- kwota nagrody netto obecnego (polecającego) klienta po spełnieniu warunków programu wynosi 100 zł,
- oferta łączy się z innymi promocjami dla nowych klientów VeloBanku.
Pełne informacje o ofercie „Doceniam Velo-polecam Velo” znajdują się Regulaminie dostępnym na velobank.pl oraz w placówkach VeloBanku. Promocja trwa do 31.08.2023 r.
Szczegóły oferty: https://www.velobank.pl/klienci-indywidualni/konta-osobiste/polecam-velo.html
Black Friday: polując na okazje, nie daj się złowić oszustom
Black Week: Polacy polują na produkty, które wcześniej odłożyli na półkę
VeloBank otworzył nową placówkę partnerską w Turku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.