Rusza kolejna edycja „Doceniam Velo - polecam Velo”. Nawet 100 zł za polecenie V
Po sukcesie pierwszej edycji programu „Doceniam Velo – polecam Velo” VeloBank uruchamia kolejną jego odsłonę, która rozpocznie się 1 czerwca br. i potrwa trzy miesiące. Klienci, tak samo jak w poprzedniej edycji, za skuteczne rekomendowanie VeloKonta lub VeloKonta Premium, mogą otrzymać nagrodę w wysokości 100 zł. Zyskują też osoby, które taki rachunek osobisty w ramach programu założą. W ich przypadku nagroda to 50 zł. Propozycja łączy się z innymi promocjami, co oznacza, że nowi klienci dodatkowo mogą zyskać także do 600 zł zwrotu za zakupy kartą wydaną do VeloKonta.
Od 1 czerwca 2023 r. przez kolejne 3 miesiące każdy klient VeloBanku, który posiada lub otworzy koto osobiste w złotówkach, może dołączyć do programu „Doceniam Velo – polecam Velo” i otrzymać nagrodę finansową. Osoby skutecznie rekomendujące VeloKonto lub VeloKonto Premium mogą liczyć na specjalną premię w wysokości 100 zł. Zyskują też nowi posiadacze rachunku osobistego, dla których przewidziano 50 zł bonusu. Tak jak w przypadku poprzedniej edycji, dołączenie do programu „Doceniam Velo – polecam Velo” nie wyklucza korzystania z innych promocji. Stąd nowi użytkownicy VeloKonta mogą cieszyć się cashbackiem w wysokości nawet 600 zł za zakupy realizowane kartą płatniczą do konta lub BLIKIEM.
– Sukces pierwszej edycji programu „Doceniam Velo – polecam Velo” był na tyle duży, że zdecydowaliśmy się na uruchomienie kolejnej odsłony. Jestem przekonany, że tym razem zainteresowanie będzie porównywalne. Jest to pochodna kilku czynników. Po pierwsze, zarówno obecni, jak i nowi klienci realnie zyskują, a muszą tylko spełnić kilka prostych warunków. Po drugie, nasz produkt jest atrakcyjny, dzięki czemu wiemy, że osoby, którym go zarekomendujemy będą z niego zadowolone – mówi Adam Frankowski, dyrektor zarządzający obszaru produktów bankowych, VeloBank.
Do polecenia wystarczy jeden kod
Klienci VeloBanku, którzy chcą zaprosić swoich znajomych do programu „Doceniam Velo – polecam Velo”, tak jak w poprzedniej edycji, muszą pobrać indywidualny kod polecenia, który jest dostępny w bankowości internetowej lub mobilnej. Następnie należy podzielić się nim z osobą, której chcemy zarekomendować VeloKonto. Istnieje też opcja odbioru kodu przez Contact Center banku lub stacjonarnie w oddziale a kod zostanie przesłany SMS-em lub e-mail’em. Z kolei nowy klient może założyć konto z kodem polecenia w każdym z wymienionych kanałów. Korzystający z rekomendacji, sam później będzie mógł stać się polecającym.
Wymogiem otrzymania premii przez polecającego i zakładającego konto jest spełnienie kilku warunków. Nowy klient powinien zapewnić jednorazowe wpływy na kwotę min. 2000 zł przez 3 pełne miesiące kalendarzowe po otwarciu VeloKonta. Uczestnicy programu muszą też wyrazić wymagane zgody marketingowe. Po potwierdzeniu spełnienia tych założeń obie nagrody pieniężne zostaną przelane na konta osobiste osób biorących w nim udział.
Zasady programu „Doceniam Velo – polecam Velo”:
- obecny, polecający klient musi mieć dowolne konto osobiste w zł w VeloBanku,
- nowy klient musi założyć VeloKonto lub VeloKonto Premium z użyciem kodu od polecającego,
- nowy klient zapewni jednorazowe wpływy na kwotę min. 2000 zł przez nie mniej niż 3 pełne miesiące kalendarzowe po otwarciu konta,
- obaj uczestnicy programu muszą wyrazić zgody marketingowe,
- kwota nagrody netto dla nowego klienta po spełnieniu warunków programu wynosi 50 zł,
- kwota nagrody netto obecnego (polecającego) klienta po spełnieniu warunków programu wynosi 100 zł,
- oferta łączy się z innymi promocjami dla nowych klientów VeloBanku.
Pełne informacje o ofercie „Doceniam Velo-polecam Velo” znajdują się Regulaminie dostępnym na velobank.pl oraz w placówkach VeloBanku. Promocja trwa do 31.08.2023 r.
Szczegóły oferty: https://www.velobank.pl/klienci-indywidualni/konta-osobiste/polecam-velo.html

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.