Rusza kolejna edycja „Doceniam Velo - polecam Velo”. Nawet 100 zł za polecenie V
Po sukcesie pierwszej edycji programu „Doceniam Velo – polecam Velo” VeloBank uruchamia kolejną jego odsłonę, która rozpocznie się 1 czerwca br. i potrwa trzy miesiące. Klienci, tak samo jak w poprzedniej edycji, za skuteczne rekomendowanie VeloKonta lub VeloKonta Premium, mogą otrzymać nagrodę w wysokości 100 zł. Zyskują też osoby, które taki rachunek osobisty w ramach programu założą. W ich przypadku nagroda to 50 zł. Propozycja łączy się z innymi promocjami, co oznacza, że nowi klienci dodatkowo mogą zyskać także do 600 zł zwrotu za zakupy kartą wydaną do VeloKonta.
Od 1 czerwca 2023 r. przez kolejne 3 miesiące każdy klient VeloBanku, który posiada lub otworzy koto osobiste w złotówkach, może dołączyć do programu „Doceniam Velo – polecam Velo” i otrzymać nagrodę finansową. Osoby skutecznie rekomendujące VeloKonto lub VeloKonto Premium mogą liczyć na specjalną premię w wysokości 100 zł. Zyskują też nowi posiadacze rachunku osobistego, dla których przewidziano 50 zł bonusu. Tak jak w przypadku poprzedniej edycji, dołączenie do programu „Doceniam Velo – polecam Velo” nie wyklucza korzystania z innych promocji. Stąd nowi użytkownicy VeloKonta mogą cieszyć się cashbackiem w wysokości nawet 600 zł za zakupy realizowane kartą płatniczą do konta lub BLIKIEM.
– Sukces pierwszej edycji programu „Doceniam Velo – polecam Velo” był na tyle duży, że zdecydowaliśmy się na uruchomienie kolejnej odsłony. Jestem przekonany, że tym razem zainteresowanie będzie porównywalne. Jest to pochodna kilku czynników. Po pierwsze, zarówno obecni, jak i nowi klienci realnie zyskują, a muszą tylko spełnić kilka prostych warunków. Po drugie, nasz produkt jest atrakcyjny, dzięki czemu wiemy, że osoby, którym go zarekomendujemy będą z niego zadowolone – mówi Adam Frankowski, dyrektor zarządzający obszaru produktów bankowych, VeloBank.
Do polecenia wystarczy jeden kod
Klienci VeloBanku, którzy chcą zaprosić swoich znajomych do programu „Doceniam Velo – polecam Velo”, tak jak w poprzedniej edycji, muszą pobrać indywidualny kod polecenia, który jest dostępny w bankowości internetowej lub mobilnej. Następnie należy podzielić się nim z osobą, której chcemy zarekomendować VeloKonto. Istnieje też opcja odbioru kodu przez Contact Center banku lub stacjonarnie w oddziale a kod zostanie przesłany SMS-em lub e-mail’em. Z kolei nowy klient może założyć konto z kodem polecenia w każdym z wymienionych kanałów. Korzystający z rekomendacji, sam później będzie mógł stać się polecającym.
Wymogiem otrzymania premii przez polecającego i zakładającego konto jest spełnienie kilku warunków. Nowy klient powinien zapewnić jednorazowe wpływy na kwotę min. 2000 zł przez 3 pełne miesiące kalendarzowe po otwarciu VeloKonta. Uczestnicy programu muszą też wyrazić wymagane zgody marketingowe. Po potwierdzeniu spełnienia tych założeń obie nagrody pieniężne zostaną przelane na konta osobiste osób biorących w nim udział.
Zasady programu „Doceniam Velo – polecam Velo”:
- obecny, polecający klient musi mieć dowolne konto osobiste w zł w VeloBanku,
- nowy klient musi założyć VeloKonto lub VeloKonto Premium z użyciem kodu od polecającego,
- nowy klient zapewni jednorazowe wpływy na kwotę min. 2000 zł przez nie mniej niż 3 pełne miesiące kalendarzowe po otwarciu konta,
- obaj uczestnicy programu muszą wyrazić zgody marketingowe,
- kwota nagrody netto dla nowego klienta po spełnieniu warunków programu wynosi 50 zł,
- kwota nagrody netto obecnego (polecającego) klienta po spełnieniu warunków programu wynosi 100 zł,
- oferta łączy się z innymi promocjami dla nowych klientów VeloBanku.
Pełne informacje o ofercie „Doceniam Velo-polecam Velo” znajdują się Regulaminie dostępnym na velobank.pl oraz w placówkach VeloBanku. Promocja trwa do 31.08.2023 r.
Szczegóły oferty: https://www.velobank.pl/klienci-indywidualni/konta-osobiste/polecam-velo.html

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.