Komunikaty PR

Ruszyły kolejne edycje hitowych propozycji od VeloBanku

2023-12-08  |  11:00
Biuro prasowe

VeloBank przyciąga kolejnymi edycjami swoich najbardziej lubianych promocji. Na nowych klientów, którzy otworzą VeloKonto, czeka zwrot za zakupy sięgający nawet 600 zł oraz okazja do zdobycia premii w programie „Doceniam Velo – polecam Velo”. Rekomendujący mogą zdobyć 100 zł, a osoby, które skorzystają z polecenia - 50 zł. Łącznie dołączający do VeloBanku mogą zyskać nawet 650 zł na start.

W najnowszej edycji „Doceniam Velo – polecam Velo”, która potrwa do 29 lutego 2024 r. bank przedłużył dotychczasowe warunki udziału w programie. Skutecznie rekomendujący VeloKonto lub VeloKonto Premium mają szansę otrzymać 100 zł, a otwierający z ich polecenia rachunek osobisty w VeloBanku mogą zyskać 50 zł nagrody. Otrzymanie premii uzależnione jest od spełnienia warunków, takich jak wyrażenie wymaganych zgód marketingowych przez obie strony. Osoba zakładająca konto powinna też zapewnić jednorazowe wpływy na kwotę min. 2 000 zł przez 3 pełne miesiące kalendarzowe po jego otwarciu. Tylko tyle dzieli osoby biorące udział w akcji od zdobycia dodatkowych środków. Co więcej, po dołączeniu do grona klientów VeloBanku, samemu można stać się polecającym. Udział w programie nie wyklucza także możliwości skorzystania z innych promocji banku.

Dla nowych klientów, którzy otworzą VeloKonto, finansową gratką jest również nowa edycja oferty „Witaj w VeloBanku”, która potrwa do 31 stycznia 2024 r. Klienci mogą z nią zaoszczędzić na świątecznych zakupach dzięki zwrotowi 10% wartości transakcji dokonanych kartą, telefonem lub BLIKIEM, łącznie nawet 600 zł przez 180 dni promocji. Zwrot wypłacany jest na konto oszczędnościowe VeloSkarbonka, gdzie dodatkowo można zyskać dzięki oprocentowaniu w wysokości 6,5% w skali roku (dla kwoty do 3 tys. zł).

– W VeloBanku korzystne bankowanie nabiera nowego wymiaru. Chętni, aby do nas dołączyć, mogą zgarnąć szereg bonusów na start, w tym atrakcyjny zwrot za zakupy, który przyda się każdemu w czasie świątecznych wzmożonych wydatków. O tym, że bankowanie z nami się opłaca, pokazuje także popularność naszego programu poleceń. Wzięło w nim udział już 91 tys. osób, które zyskały nie tylko dodatkową premię, ale i dostęp do Świata Bardziej Velo, w którym bankuje się wygodnie i prosto – mówi Adam Frankowski, Dyrektor Obszaru Produktów Bankowych w VeloBanku.

Zasady programu „Doceniam Velo – polecam Velo”:

  • obecny, polecający klient musi mieć dowolne konto osobiste w zł w VeloBanku,
  • nowy klient musi założyć VeloKonto lub VeloKonto Premium z użyciem kodu od polecającego,
  • nowy klient zapewni jednorazowe wpływy na kwotę min. 2 000 zł przez nie mniej niż 3 pełne miesiące kalendarzowe po otwarciu konta,
  • obaj uczestnicy programu muszą wyrazić wymagane zgody marketingowe,
  • kwota nagrody netto dla nowego klienta po spełnieniu warunków programu wynosi 50 zł,
  • kwota nagrody netto obecnego (polecającego) klienta po spełnieniu warunków programu wynosi 100 zł,
  • oferta łączy się z innymi promocjami dla nowych klientów VeloBanku.

 

Pełne informacje o ofercie „Doceniam Velo – polecam Velo”  oraz „Witaj w VeloBanku” znajdują się Regulaminie dostępnym na velobank.pl oraz w placówkach VeloBanku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Na majówkę warto zabrać bank w telefonie Biuro prasowe
2024-04-26 | 08:45

Na majówkę warto zabrać bank w telefonie

Majówka tuż, tuż, a większość z nas ma w tym czasie wiele spraw na głowie. Niezależnie od tego, czy wybieramy się nad Morze Bałtyckie, czy na zagraniczne wojaże, szukamy
Bankowość VeloBank pogłębił integrację z aplikacją mObywatel i e-Dowód
2024-04-25 | 08:30

VeloBank pogłębił integrację z aplikacją mObywatel i e-Dowód

VeloBank, jako pierwszy bank w Polsce, zintegrował się z Węzłem Krajowym w celu wykorzystania Środka Identyfikacji Elektronicznej do weryfikacji klientów. Wykorzystanie
Bankowość Firmę i konto w VeloBanku założysz bez wychodzenia z domu
2024-04-24 | 09:00

Firmę i konto w VeloBanku założysz bez wychodzenia z domu

Średnio 30 proc. polskiego PKB generują mikroprzedsiębiorcy. Każdego dnia swoją przygodę z biznesem rozpoczyna w naszym kraju ok. 1000 nowych firm. Ich założyciele muszą odnaleźć się w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.