Subskrypcje w jednym miejscu. VeloBank łączy siły z Mastercard
Już co piąta transakcja klientów VeloBanku, opłacona kartą w internecie, to płatność za subskrypcje. W gąszczu abonamentów można stracić kontrolę nad tym, ile i komu płacimy. Dlatego VeloBank wraz z Mastercard przygotował rozwiązanie, które odpowiada na potrzeby klientów. Znajdą oni w jednym miejscu listę dostawców i płatności, dzięki czemu są w stanie odpowiednio nimi zarządzać u merchantów. Przeglądanie subskrypcji opłacanych kartą VeloBanku jest dostępne z poziomu bankowości mobilnej i internetowej. Nowa funkcjonalność jest bez opłat oraz dostępna dla posiadaczy kart debetowych i kredytowych wydanych do rachunku w VeloBanku.
Subskrypcja to powtarzalna płatność pobierana z rachunku karty, w ramach różnego typu abonamentów. Klienci VeloBanku najczęściej płacą regularnie za popularne platformy streamingowe, jak Netflix, Amazon Prime, TVN czy HBO MAX. Na drugim miejscu są sklepy typu Google Play czy Apple Store. Podium zamykają market places, jak np. Empik. Popularnością cieszą się również platformy streamingowe, w których dostępna jest muzyka, jak np. Spotify czy książki lub audiobooki, jak np. Legimi czy Audioteka. Na tej liście znajdują się również software’y, jak Microsoft.
- Model płatności za subskrypcje spopularyzował się w pandemii, bo płacąc co miesiąc, mieliśmy dostęp do ulubionych filmów, seriali czy muzyki, co w momencie gdy zamknięte były np. kina, było kluczowe. Od tego momentu ten model biznesowy jest coraz popularniejszy. Dowodem tego jest nie tylko rosnąca liczba platform streamingowych, ale i zaufanie klientów do serwisów oferujących takie usługi. W związku z tym wychodzimy naprzeciw potrzebom użytkowników bankowości w VeloBanku i dajemy im możliwość łatwego przeglądania subskrypcji. To daje lepszą kontrolę nad wydatkami i ułatwia zarządzanie płatnościami – mówi Marta Dałkiewicz, Dyrektorka Departamentu Bankowości Elektronicznej w VeloBanku.
- W Mastercard stawiamy na opracowywanie i wdrażanie narzędzi, które spełniają oczekiwania konsumentów, czyli są bezpieczne i wygodne. Możliwość kontrolowania posiadanych subskrypcji, zgromadzenia ich w jednym miejscu i przeglądania z poziomu aplikacji bankowej, daje klientom VeloBanku lepszą kontrolę nad tym, kiedy i za co pobrane zostaną środki z konta, a tym samym efektywne zarządzanie swoimi wydatkami – komentuje Małgorzata Domagała, dyrektorka odpowiedzialna za produkty i rozwiązania Mastercard na Polskę, Czechy i Słowację.
Aby skorzystać z oferowanej funkcjonalności wystarczy jednorazowo połączyć kartę VeloBanku, podając jej dane, z rachunkiem w wybranym serwisie streamingowym. Płatność pobierana jest automatycznie i nie wiąże się z żadnymi prowizjami. To nie jedyne zalety usługi. Dzięki niej klient może przeglądać listę dostawców, z którymi zawarł umowę. W jednym miejscu ma pełną informację, ile wydaje na swoje abonamenty oraz którymi kartami je opłaca, a także zbliżających się terminach płatności. Dodatkowo dzięki wygodnym filtrom, może sprawdzać i kontrolować wydatki na swoje subskrypcje.
Aby włączyć bez opłat usługę, wystarczy, że klient indywidualny zaloguje się do bankowości elektronicznej, kliknie w „usługi”, „subskrypcje”, a następnie ją uruchomi.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.