Komunikaty PR

Subskrypcje w jednym miejscu. VeloBank łączy siły z Mastercard

2024-05-23  |  10:00
Biuro prasowe

Już co piąta transakcja klientów VeloBanku, opłacona kartą w internecie, to płatność za subskrypcje.  W gąszczu abonamentów można stracić kontrolę nad tym, ile i komu płacimy. Dlatego VeloBank wraz z Mastercard przygotował rozwiązanie, które odpowiada na potrzeby klientów. Znajdą oni w jednym miejscu listę dostawców i płatności, dzięki czemu są w stanie odpowiednio nimi zarządzać u merchantów. Przeglądanie subskrypcji opłacanych kartą VeloBanku jest dostępne z poziomu bankowości mobilnej i internetowej. Nowa funkcjonalność jest bez opłat oraz dostępna dla posiadaczy kart debetowych i kredytowych wydanych do rachunku w VeloBanku.

Subskrypcja to powtarzalna płatność pobierana z rachunku karty, w ramach różnego typu abonamentów. Klienci VeloBanku najczęściej płacą regularnie za popularne platformy streamingowe, jak Netflix, Amazon Prime, TVN czy HBO MAX. Na drugim miejscu są sklepy typu Google Play czy Apple Store. Podium zamykają market places, jak np. Empik. Popularnością cieszą się również platformy streamingowe, w których dostępna jest muzyka, jak np. Spotify czy książki lub audiobooki, jak np. Legimi czy Audioteka. Na tej liście znajdują się również software’y, jak Microsoft.

- Model płatności za subskrypcje spopularyzował się w pandemii, bo płacąc co miesiąc, mieliśmy dostęp do ulubionych filmów, seriali czy muzyki, co w momencie gdy zamknięte były np. kina, było kluczowe. Od tego momentu ten model biznesowy jest coraz popularniejszy. Dowodem tego jest nie tylko rosnąca liczba platform streamingowych, ale i zaufanie klientów do serwisów oferujących takie usługi. W związku z tym wychodzimy naprzeciw potrzebom użytkowników bankowości w VeloBanku i dajemy im możliwość łatwego przeglądania subskrypcji. To daje lepszą kontrolę nad wydatkami i ułatwia zarządzanie płatnościami – mówi Marta Dałkiewicz, Dyrektorka Departamentu Bankowości Elektronicznej w VeloBanku.

- W Mastercard stawiamy na opracowywanie i wdrażanie narzędzi, które spełniają oczekiwania konsumentów, czyli są bezpieczne i wygodne. Możliwość kontrolowania posiadanych subskrypcji, zgromadzenia ich w jednym miejscu i przeglądania z poziomu aplikacji bankowej, daje klientom VeloBanku lepszą kontrolę nad tym, kiedy i za co pobrane zostaną środki z konta, a tym samym efektywne zarządzanie swoimi wydatkami – komentuje Małgorzata Domagała, dyrektorka odpowiedzialna za produkty i rozwiązania Mastercard na Polskę, Czechy i Słowację.

Aby skorzystać z oferowanej funkcjonalności wystarczy jednorazowo połączyć kartę VeloBanku, podając jej dane, z rachunkiem w wybranym serwisie streamingowym. Płatność pobierana jest automatycznie i nie wiąże się z żadnymi prowizjami. To nie jedyne zalety usługi. Dzięki niej klient może przeglądać listę dostawców, z którymi zawarł umowę. W jednym miejscu ma pełną informację, ile wydaje na swoje abonamenty oraz którymi kartami je opłaca, a także zbliżających się terminach płatności. Dodatkowo dzięki wygodnym filtrom, może sprawdzać i kontrolować wydatki na swoje subskrypcje.

Aby włączyć bez opłat usługę, wystarczy, że klient indywidualny zaloguje się do bankowości elektronicznej, kliknie w „usługi”, „subskrypcje”, a następnie ją uruchomi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Hipoteka w banku zaczyna być trudniej dostępna Biuro prasowe
2024-06-11 | 16:00

Hipoteka w banku zaczyna być trudniej dostępna

485,9 tys. zł – tyle na początku czerwca wynosi wartość Barometru Hipotecznego rankomat.pl – wskaźnika, który pokazuje, ile pieniędzy może pożyczyć w banku przeciętnie
Bankowość Większa dostępność VeloBanku w Katowicach. Trzecia placówka już otwarta
2024-06-07 | 14:00

Większa dostępność VeloBanku w Katowicach. Trzecia placówka już otwarta

Rozległe miasto, jakim jest siedziba województwa śląskiego, potrzebuje dostępnych i nowoczesnych placówek bankowych. Naprzeciw tym potrzebom wyszedł VeloBank, który
Bankowość Ostrołęka z pierwszym oddziałem VeloBanku
2024-06-06 | 12:30

Ostrołęka z pierwszym oddziałem VeloBanku

Z bogatym portfolio usług finansowych VeloBanku mieszkańcy Ostrołęki mogą zapoznać się podczas wizyty w pierwszej placówce otwartej w tym mieście.  Centralnie położony

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Finanse

Polska w światowej czołówce najchętniej wybieranych lokalizacji dla centrów usług wspólnych oraz ośrodków BPO. Generują one 4,5 proc. polskiego PKB

Sektor usług biznesowych jest jedną z wizytówek polskiej gospodarki i wciąż pozostaje bardzo konkurencyjny w globalnej skali – w Polsce działa już ponad 1,8 tys. centrów usług BPO, SSC/GBS, IT i R&D, a prognozowane zatrudnienie w sektorze w tym roku ma sięgnąć 465 tys. osób. Za ponad 80 proc. tych miejsc pracy odpowiadają inwestorzy zagraniczni, ale po usługi centrów usług biznesowych coraz chętniej sięgają również polskie firmy, które szukają oszczędności w dobie wysokich kosztów. Outsourcing procesów biznesowych pozwala im się skupić na strategicznych procesach i wyzwaniach, a przy tym zmniejszyć koszty nawet o ponad 20 proc.

Handel

Coraz więcej światowych zasobów ryb jest przełowionych. Nadmierne połowy dotyczą już blisko 38 proc. stad ryb na świecie

Według najnowszych danych ONZ FAO nadmierne połowy dotyczą 37,7 proc. wszystkich stad ryb i ten odsetek stale rośnie. W niektórych akwenach, takich jak Morze Śródziemne i Czarne, ponad 60 proc. stad jest przełowionych. Może to prowadzić nie tylko do degradacji ekosystemów morskich, ale także mieć poważne konsekwencje dla milionów ludzi na świecie. – Gdyby wszystkie stada na świecie były poławiane w  zrównoważony sposób, pozwoliłoby to wygenerować o 16 mln t więcej ryb i owoców morza rocznie, co z kolei przełożyłoby się na możliwość wyżywienia dodatkowych 72 mln ludzi – wskazuje Joanna Ornoch z organizacji pozarządowej MSC (Marine Stewardship Council).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.