Subskrypcje w jednym miejscu. VeloBank łączy siły z Mastercard
Już co piąta transakcja klientów VeloBanku, opłacona kartą w internecie, to płatność za subskrypcje. W gąszczu abonamentów można stracić kontrolę nad tym, ile i komu płacimy. Dlatego VeloBank wraz z Mastercard przygotował rozwiązanie, które odpowiada na potrzeby klientów. Znajdą oni w jednym miejscu listę dostawców i płatności, dzięki czemu są w stanie odpowiednio nimi zarządzać u merchantów. Przeglądanie subskrypcji opłacanych kartą VeloBanku jest dostępne z poziomu bankowości mobilnej i internetowej. Nowa funkcjonalność jest bez opłat oraz dostępna dla posiadaczy kart debetowych i kredytowych wydanych do rachunku w VeloBanku.
Subskrypcja to powtarzalna płatność pobierana z rachunku karty, w ramach różnego typu abonamentów. Klienci VeloBanku najczęściej płacą regularnie za popularne platformy streamingowe, jak Netflix, Amazon Prime, TVN czy HBO MAX. Na drugim miejscu są sklepy typu Google Play czy Apple Store. Podium zamykają market places, jak np. Empik. Popularnością cieszą się również platformy streamingowe, w których dostępna jest muzyka, jak np. Spotify czy książki lub audiobooki, jak np. Legimi czy Audioteka. Na tej liście znajdują się również software’y, jak Microsoft.
- Model płatności za subskrypcje spopularyzował się w pandemii, bo płacąc co miesiąc, mieliśmy dostęp do ulubionych filmów, seriali czy muzyki, co w momencie gdy zamknięte były np. kina, było kluczowe. Od tego momentu ten model biznesowy jest coraz popularniejszy. Dowodem tego jest nie tylko rosnąca liczba platform streamingowych, ale i zaufanie klientów do serwisów oferujących takie usługi. W związku z tym wychodzimy naprzeciw potrzebom użytkowników bankowości w VeloBanku i dajemy im możliwość łatwego przeglądania subskrypcji. To daje lepszą kontrolę nad wydatkami i ułatwia zarządzanie płatnościami – mówi Marta Dałkiewicz, Dyrektorka Departamentu Bankowości Elektronicznej w VeloBanku.
- W Mastercard stawiamy na opracowywanie i wdrażanie narzędzi, które spełniają oczekiwania konsumentów, czyli są bezpieczne i wygodne. Możliwość kontrolowania posiadanych subskrypcji, zgromadzenia ich w jednym miejscu i przeglądania z poziomu aplikacji bankowej, daje klientom VeloBanku lepszą kontrolę nad tym, kiedy i za co pobrane zostaną środki z konta, a tym samym efektywne zarządzanie swoimi wydatkami – komentuje Małgorzata Domagała, dyrektorka odpowiedzialna za produkty i rozwiązania Mastercard na Polskę, Czechy i Słowację.
Aby skorzystać z oferowanej funkcjonalności wystarczy jednorazowo połączyć kartę VeloBanku, podając jej dane, z rachunkiem w wybranym serwisie streamingowym. Płatność pobierana jest automatycznie i nie wiąże się z żadnymi prowizjami. To nie jedyne zalety usługi. Dzięki niej klient może przeglądać listę dostawców, z którymi zawarł umowę. W jednym miejscu ma pełną informację, ile wydaje na swoje abonamenty oraz którymi kartami je opłaca, a także zbliżających się terminach płatności. Dodatkowo dzięki wygodnym filtrom, może sprawdzać i kontrolować wydatki na swoje subskrypcje.
Aby włączyć bez opłat usługę, wystarczy, że klient indywidualny zaloguje się do bankowości elektronicznej, kliknie w „usługi”, „subskrypcje”, a następnie ją uruchomi.
Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy
Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Edukacja
Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami
Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.
Fundusze unijne
Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty
Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.