Komunikaty PR

Totalmoney.pl przejmuje 17bankow.com

2021-04-29  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewelina Saja
Homebook.pl

ul. Jaworska 11-13
53-612 Wrocław
ewelina.saja|homebook.pl | |ewelina.saja|homebook.pl
720 804 066
www.homebook.pl

Do ważnej konsolidacji doszło na rynku porównywarek finansowych – od środy 28 kwietnia zarówno portalem 17bankow.com, jak i całym zespołem zarządzać będzie spółka Totalmoney.pl, która została jedynym właścicielem serwisu.

Totalmoney.pl, najpopularniejsza polska porównywarka finansowa z siedzibą we Wrocławiu, nabywając portal 17bankow.com zdecydowała się na kolejny krok w ramach długofalowego rozwoju i umocniła tym samym pozycji lidera w swoim segmencie rynku.

– 17bankow.com pomimo tego, że tworzone przez niewielki zespół przez ostatnie lata odgrywało bardzo ważną rolę. Swoim podejściem, pracowitością
i pomysłowością zespół wypracował sobie znaczące miejsce na mapie polskiego Internetu, niejednokrotnie wyprzedzając w wyścigu o użytkownika zdecydowanie większe marki. Chcemy połączyć dotychczasowy zapał, energię i świeże spojrzenie na rynek 17bankow.com z naszym know-how i pozycją lidera na rynku porównywarek finansowych – zaznacza Aleksander Kusz, CEO Totalmoney.pl.

Dotychczasowy kilkuosobowy zespół 17bankow.com w całości przechodzi w struktury spółki Totalmoney.pl, jednak wciąż jego głównym zadaniem będzie rozwój serwisu, z którym związany jest od lat.

- Decydując się na sprzedaż projektu, nad którym wspólnie z zespołem pracowaliśmy wiele lat, myślałem głównie o rozwoju zarówno 17bankow.com, jak i ludzi zaangażowanych w ten projekt. Mam pełne przekonanie, że dzięki współpracy
z zespołem Totalmoney.pl uda się osiągnąć pełnię potencjału we wszystkich obszarach – podkreśla Michał Stopa dotychczasowy właściciel 17bankow.com.

Umowa sprzedaży weszła w życie z dniem podpisania. Zgodnie z nią od 28 kwietnia wszystkie obszary dotychczasowej działalności portalu 17bankow.com przechodzą na własność spółki Totalmoney.pl.

Porównywarka Totalmoney.pl działa od 2008 roku. Od tego czasu kilka milionów użytkowników skorzystało z pomocy serwisu w znalezieniu najkorzystniejszej dla nich oferty finansowej.  Dziś dzięki indywidualnemu podejściu do użytkownika serwis jest liderem rynku finansowego i pierwszą w Polsce porównywarką finansową, co warto podkreślić, w 100% bez reklam.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Homebook.pl
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Piła bogatsza o oddział VeloBanku Biuro prasowe
2024-09-12 | 15:45

Piła bogatsza o oddział VeloBanku

VeloBank otworzył nową placówkę partnerską w Pile. Mieszkańcy tego miasta mogą teraz korzystać z szerokiej oferty usług bankowych przy ul. Wojska Polskiego 28A, od poniedziałku do
Bankowość VeloBank debiutuje w Kutnie
2024-09-10 | 12:45

VeloBank debiutuje w Kutnie

VeloBank otworzył nową placówkę w Kutnie, zapewniając mieszkańcom dostęp do nowoczesnych usług oraz fachowej pomocy doradców. Nowy oddział, zlokalizowany przy ul. Barlickiego
Bankowość VeloFotka: GenAI pomaga klientom VeloBanku wypełnić wniosek kredytowy
2024-09-05 | 14:45

VeloFotka: GenAI pomaga klientom VeloBanku wypełnić wniosek kredytowy

15 do 30 sekund – tyle czasu potrzebuje model GenAI GPT-4 Turbo, wspomagany chmurą obliczeniową, by ze zdjęcia etykiety cenowej produktu przygotować szablon wniosku kredytowego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Krynica Forum 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Media i PR

Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów

Digital marketing rośnie w siłę, a w branży widać w tej chwili kilka mocnych trendów, które mają potencjał do rewolucjonizowania sposobu działania agencji i ich klientów. Najważniejszym z nich jest coraz szersze wykorzystanie technologii – przede wszystkim sztucznej inteligencji, która wprowadza duże zmiany w komunikacji marek z konsumentami i wpływa na strategie reklamowe, a wiele agencji już korzysta z niej w codziennej pracy. – Pełne wykorzystanie potencjału AI wymaga jednak połączenia tej technologii z ekspercką wiedzą. To pozwala nam tworzyć coraz bardziej efektywne rozwiązania – wskazuje Adam Oskaldowicz, partner i prezes Performance Group.

DlaWas.info

Nauka

Miliard euro ze środków unijnych na rozwój technologii kosmicznych. Z programu Cassini skorzystało już ponad 600 europejskich firm

Rośnie potencjał branży kosmicznej, a w jego zagospodarowaniu pomaga uruchomiony trzy lata temu przez Komisję Europejską program Cassini. To inicjatywa, która ma wspierać przedsiębiorstwa z branży kosmicznej na każdym etapie rozwoju, również początkujących pomysłodawców. Na rozwój przedsiębiorczości kosmicznej trafiło już miliard euro. – Przez trzy lata wsparliśmy już ponad 600 firm, z tego kilka z Polski. Wartości tych spółek wzrosły przez ostatnie kilka lat ponad 18-krotnie – mówi Justyna Redełkiewicz z Agencji Unii Europejskiej ds. Programu Kosmicznego (EUSPA).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.