Totalmoney.pl przejmuje 17bankow.com
Homebook.pl
ul. Jaworska 11-13
53-612 Wrocław
ewelina.saja|homebook.pl | |ewelina.saja|homebook.pl
720 804 066
www.homebook.pl
Do ważnej konsolidacji doszło na rynku porównywarek finansowych – od środy 28 kwietnia zarówno portalem 17bankow.com, jak i całym zespołem zarządzać będzie spółka Totalmoney.pl, która została jedynym właścicielem serwisu.
Totalmoney.pl, najpopularniejsza polska porównywarka finansowa z siedzibą we Wrocławiu, nabywając portal 17bankow.com zdecydowała się na kolejny krok w ramach długofalowego rozwoju i umocniła tym samym pozycji lidera w swoim segmencie rynku.
– 17bankow.com pomimo tego, że tworzone przez niewielki zespół przez ostatnie lata odgrywało bardzo ważną rolę. Swoim podejściem, pracowitością
i pomysłowością zespół wypracował sobie znaczące miejsce na mapie polskiego Internetu, niejednokrotnie wyprzedzając w wyścigu o użytkownika zdecydowanie większe marki. Chcemy połączyć dotychczasowy zapał, energię i świeże spojrzenie na rynek 17bankow.com z naszym know-how i pozycją lidera na rynku porównywarek finansowych – zaznacza Aleksander Kusz, CEO Totalmoney.pl.
Dotychczasowy kilkuosobowy zespół 17bankow.com w całości przechodzi w struktury spółki Totalmoney.pl, jednak wciąż jego głównym zadaniem będzie rozwój serwisu, z którym związany jest od lat.
- Decydując się na sprzedaż projektu, nad którym wspólnie z zespołem pracowaliśmy wiele lat, myślałem głównie o rozwoju zarówno 17bankow.com, jak i ludzi zaangażowanych w ten projekt. Mam pełne przekonanie, że dzięki współpracy
z zespołem Totalmoney.pl uda się osiągnąć pełnię potencjału we wszystkich obszarach – podkreśla Michał Stopa dotychczasowy właściciel 17bankow.com.
Umowa sprzedaży weszła w życie z dniem podpisania. Zgodnie z nią od 28 kwietnia wszystkie obszary dotychczasowej działalności portalu 17bankow.com przechodzą na własność spółki Totalmoney.pl.
Porównywarka Totalmoney.pl działa od 2008 roku. Od tego czasu kilka milionów użytkowników skorzystało z pomocy serwisu w znalezieniu najkorzystniejszej dla nich oferty finansowej. Dziś dzięki indywidualnemu podejściu do użytkownika serwis jest liderem rynku finansowego i pierwszą w Polsce porównywarką finansową, co warto podkreślić, w 100% bez reklam.
Piła bogatsza o oddział VeloBanku
VeloBank debiutuje w Kutnie
VeloFotka: GenAI pomaga klientom VeloBanku wypełnić wniosek kredytowy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Wejście Ukrainy do UE może zająć jeszcze długie lata. Miałoby ono duży wpływ na polskie rolnictwo i rynek pracy
Akcesja Ukrainy do UE będzie oznaczać duże zmiany dla polskiego rolnictwa i potencjalne problemy na rynku pracy. Z drugiej strony to też szansa dla polskich przedsiębiorców, którzy mogą wziąć udział w powojennej odbudowie tego kraju. Jednak polski rząd powinien wykazać w tym celu aktywniejszą postawę i poprawić relacje z Ukrainą, które w ostatnim czasie uległy pogorszeniu – ocenia Marek Budzisz, ekspert ds. Rosji i obszarów postsowieckich w Strategy and Future.
Media i PR
Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
Digital marketing rośnie w siłę, a w branży widać w tej chwili kilka mocnych trendów, które mają potencjał do rewolucjonizowania sposobu działania agencji i ich klientów. Najważniejszym z nich jest coraz szersze wykorzystanie technologii – przede wszystkim sztucznej inteligencji, która wprowadza duże zmiany w komunikacji marek z konsumentami i wpływa na strategie reklamowe, a wiele agencji już korzysta z niej w codziennej pracy. – Pełne wykorzystanie potencjału AI wymaga jednak połączenia tej technologii z ekspercką wiedzą. To pozwala nam tworzyć coraz bardziej efektywne rozwiązania – wskazuje Adam Oskaldowicz, partner i prezes Performance Group.
Nauka
Miliard euro ze środków unijnych na rozwój technologii kosmicznych. Z programu Cassini skorzystało już ponad 600 europejskich firm
Rośnie potencjał branży kosmicznej, a w jego zagospodarowaniu pomaga uruchomiony trzy lata temu przez Komisję Europejską program Cassini. To inicjatywa, która ma wspierać przedsiębiorstwa z branży kosmicznej na każdym etapie rozwoju, również początkujących pomysłodawców. Na rozwój przedsiębiorczości kosmicznej trafiło już miliard euro. – Przez trzy lata wsparliśmy już ponad 600 firm, z tego kilka z Polski. Wartości tych spółek wzrosły przez ostatnie kilka lat ponad 18-krotnie – mówi Justyna Redełkiewicz z Agencji Unii Europejskiej ds. Programu Kosmicznego (EUSPA).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.