Komunikaty PR

VeloBank na podium wraz z gigantami świata finansów

2023-12-01  |  14:00
Biuro prasowe

Niedawno świętował swoje pierwsze urodziny, a prezentów z tej okazji ciągle przybywa. 30 listopada br. w Londynie VeloBank otrzymał tytuły Best Newcomer Banking Brand oraz Tech Team of the Year w prestiżowym międzynarodowym konkursie Banking Tech Awards 2023. Na najwyższym miejscu na podium stanął dwukrotnie, świętując wspólnie z takimi potęgami jak J.P. Morgan, Wells Fargo, HSBC czy Lloyds Banking Group. Z całej puli ponad kilkuset nominowanych jest jedynym polskim bankiem docenionym przez jury konkursu. Globalne środowisko finansowe wyróżniło VeloBank za konsekwentne kształtowanie technologicznych trendów i zbudowanie przełomowej marki, której DNA oparte jest o fintechowe podejście do tworzenia najlepszych usług i produktów dla klientów.

VeloBank ma za sobą rok działalności na polskim rynku. W tym czasie zdążył już z wyprzedzeniem zrealizować niektóre cele strategiczne, założone na 2023 r. Marka cieszy się też ogromnym zainteresowaniem klientów. W 12 miesięcy bank otworzył już prawie 200 tys. VeloKont – flagowych rachunków osobistych. Sukces nowego brandu doceniła także kapituła bankowych Oskarów, czyli Banking Tech Awards 2023.

Podczas wielkiego święta celebrującego osiągnięcia najlepszych z najlepszych na globalnych rynkach finansowych VeloBank otrzymał aż dwie nagrody. Dzięki swojej strategii, filozofii i determinacji zespołu zdobył tytuł najlepszej marki bankowej (Best Newcomer Banking Brand). Jury doceniło wyjątkową historię rebrandingu banku, przeprowadzonego z sukcesem w zaledwie 5 tygodni oraz zbudowaną w jego procesie wyróżniającą się markę na polskim, jak i światowym rynku. VeloBank na pierwszym miejscu postawił potrzeby swoich klientów i zwinność, właściwą fintechom.

Skupienie na cyfrowym rozwoju usług przyniosło VeloBankowi także drugą wygraną w konkursie. Zespół IT, pod przewodnictwem Przemysława Kocha, otrzymał tytuł technologicznego zespołu roku (Tech Team of the Year). Styl pracy w trybie eXtreme Agile, zakładający wdrażanie innowacji i projektów technologicznych w najkrótszym możliwym czasie – dni, tygodni zamiast miesięcy czy lat, to tylko jeden z wyróżników cechujących działania tego działu VeloBanku.

Podwójny bankowy Oskar przyznany VeloBankowi przez jury konkursu, to ukoronowanie pierwszego roku działalności na rynku. Nie znam innego banku pomostowego, który miałyby takie sukcesy. Zaprosiliśmy naszych klientów do świata wyjątkowej marki i wyjątkowej technologii. Tu ogromną rolę odegrały zespoły marketingu i IT, którym dziękuję za niesłabnącą energię, zaangażowanie i innowacyjne pomysły, które zmieniają oblicze bankowości – mówi Adam Marciniak, Prezes Zarządu VeloBanku.

Zaczęliśmy od ogromnego wyzwania, jakim było zbudowanie banku praktycznie od nowa i to w ekstremalnie krótkim czasie. Już teraz wiemy, że przekroczymy zakładane na ten rok plany biznesowe. Stworzyliśmy wiele przełomowych produktów opartych o nowe technologie, które nasi użytkownicy pokochali i które przyciągają coraz to nowych klientów. Ten sukces smakuje szczególnie wyjątkowo przy tak dużej konkurencji ze strony globalnych graczy, będących na rynku od wielu lat – mówi Adrian Adamowicz, Członek Zarządu VeloBanku ds. produktu i sieci sprzedaży.

Stworzyliśmy nie tylko markę – tworzymy cały Świat Bardziej Velo, w którym słuchamy naszych klientów, odpowiadamy na ich potrzeby i pokazujemy, że wygodne bankowanie może być częścią nowoczesnego stylu życia. Odebranie tej nagrody to potwierdzenie, że nie ma rzeczy niemożliwych. Nasz brand powstał w 5 tygodni i już po 12 miesiącach równa się z potęgami, które mają nawet po prawie 200 lat historii… Takie rzeczy są osiągalne tylko dzięki pełnym pasji ludziom i odwadze. Przed nami kolejne rozdziały - jestem przekonana, że będą równie ciekawe – mówi Katarzyna Meissner, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku. 

 

Kapituła konkursu Banking Tech Awards doceniła także pozostałe innowacje i osoby rozwijające technologiczne oblicze VeloBanku. Bank był finalistą w kategoriach Best Tech Overhaul – Front Office, Best Use of Data, Top Innovation – Beyond Banking i Tech Leadership.

Konkurs Banking Tech Awards 2023 odbył się już po raz 24, a jego organizatorem jest redakcja renomowanego portalu branżowego FinTech Futures, który jest jednym z największych międzynarodowych domów mediowych obsługujących sektor bankowy i branżę fintech. Wydarzenie zgromadziło wiele tuzów globalnej bankowości. Wśród nominowanych projektów znalazły się innowacje światowych marek, jak J.P. Morgan, Deutsche Bank czy HSBC.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Na majówkę warto zabrać bank w telefonie Biuro prasowe
2024-04-26 | 08:45

Na majówkę warto zabrać bank w telefonie

Majówka tuż, tuż, a większość z nas ma w tym czasie wiele spraw na głowie. Niezależnie od tego, czy wybieramy się nad Morze Bałtyckie, czy na zagraniczne wojaże, szukamy
Bankowość VeloBank pogłębił integrację z aplikacją mObywatel i e-Dowód
2024-04-25 | 08:30

VeloBank pogłębił integrację z aplikacją mObywatel i e-Dowód

VeloBank, jako pierwszy bank w Polsce, zintegrował się z Węzłem Krajowym w celu wykorzystania Środka Identyfikacji Elektronicznej do weryfikacji klientów. Wykorzystanie
Bankowość Firmę i konto w VeloBanku założysz bez wychodzenia z domu
2024-04-24 | 09:00

Firmę i konto w VeloBanku założysz bez wychodzenia z domu

Średnio 30 proc. polskiego PKB generują mikroprzedsiębiorcy. Każdego dnia swoją przygodę z biznesem rozpoczyna w naszym kraju ok. 1000 nowych firm. Ich założyciele muszą odnaleźć się w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.