Komunikaty PR

VeloBank startuje z II edycją programu VeloTalent

2023-12-11  |  01:00
Biuro prasowe

VeloBank ogłasza drugą edycję programu VeloTalent, którego celem jest wsparcie wybitnie utalentowanych przedstawicieli kultury, nauki i sportu. W pierwszej odsłonie bank docenił  muzykę klasyczną. W październiku br. ukazała się płyta młodej pianistki Aleksandry Świgut „Portraits of Nature”. Było to ukoronowanie współpracy artystki i ekspertów zaproszonych przez VeloBank do zaangażowania się w rozwój jej kariery. Regulamin i szczegóły naboru do II edycji programu zostaną ogłoszone wkrótce. Dziś uchylamy rąbka tajemnicy. O przyznaniu mecenatu VeloBanku zdecydują dotychczasowe osiągnięcia beneficjentów, rokowania na przyszłość oraz wysiłek włożony w działania mające na celu inspirowanie innych do realizacji pasji i spełniania marzeń.  

VeloTalent to długoterminowy program z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, skupiający się na wszechstronnym wsparciu i promocji wyjątkowo uzdolnionych osób. Efektem pierwszej edycji programu jest płyta z repertuarem Edvarda Griega oraz Fryderyka Chopina. Wykonanie pianistki zostało zarejestrowane w Cavatina Hall w Bielsko-Białej, z udziałem Orkiestry Akademii Beethovenowskiej, pod kierownictwem maestro Michała Klauzy. Co ważne, przez kilka miesięcy sztab ekspertów zaproszonych przez VeloBank nie tylko zrealizował nagranie i zatroszczył się o dystrybucję oraz promocję płyty, ale też otoczył pierwszą beneficjentkę programu kompleksową opieką mentoringową. Aleksandra Świgut odbyła szkolenia i kursy z zakresu budowania wizerunku, wystąpień publicznych, prowadzenia komunikacji w social media, czy zarządzania finansami.

Druga edycja programu VeloTalent ruszy w pierwszym kwartale 2024 roku. Będzie otwarta na każdego, kto z pasją i zaangażowaniem rozwija swoje zainteresowania i ma na swoim koncie ponadprzeciętne sukcesy.

– Po sukcesie pierwszej edycji programu VeloTalent z radością możemy ogłosić, że prace nad drugą odsłoną mają się ku końcowi. Niedługo po Nowym Roku zaprosimy młodych profesjonalistów reprezentujących naukę, sport i kulturę do aplikowania. Tym razem o wyborze beneficjentów zdecyduje nie tylko ich zaangażowanie i unikatowe umiejętności, ale też praca jaką wykonują, by inspirować innych do rozwijania pasji. Jako bank uniwersalny, stawiający na innowacyjność, chcemy docenić tych, którzy ciężko pracują, ale i kreatywnie wykorzystują nowe technologie do promowania życiowej pasji - podkreśla Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.  

Program wpisuje się idealnie w strategię tworzenia Świata Bardziej Velo, którego celem jest promowanie pozytywnych wartości. W jego ramach VeloBank udziela niezbędnego wsparcia osobom, które wykazują się niezwykłym talentem, budzą podziw i nieustannie podnoszą poprzeczkę w świecie kultury, nauki i sportu.  

To też sposób banku na pokazanie, że synergia biznesu i kultury jest nie tylko możliwa, ale konieczna. VeloBank jako instytucja skupiona na dążeniu do innowacji, pokazuje, że jednocześnie można być wrażliwym na inne dziedziny życia, a skrojony na miarę mecenat jest dźwignią dla aspiracji i ciężkiej pracy wyjątkowo uzdolnionych osób.

Więcej informacji dostępnych jest na: https://www.velobank.pl/velotalent 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Na majówkę warto zabrać bank w telefonie Biuro prasowe
2024-04-26 | 08:45

Na majówkę warto zabrać bank w telefonie

Majówka tuż, tuż, a większość z nas ma w tym czasie wiele spraw na głowie. Niezależnie od tego, czy wybieramy się nad Morze Bałtyckie, czy na zagraniczne wojaże, szukamy
Bankowość VeloBank pogłębił integrację z aplikacją mObywatel i e-Dowód
2024-04-25 | 08:30

VeloBank pogłębił integrację z aplikacją mObywatel i e-Dowód

VeloBank, jako pierwszy bank w Polsce, zintegrował się z Węzłem Krajowym w celu wykorzystania Środka Identyfikacji Elektronicznej do weryfikacji klientów. Wykorzystanie
Bankowość Firmę i konto w VeloBanku założysz bez wychodzenia z domu
2024-04-24 | 09:00

Firmę i konto w VeloBanku założysz bez wychodzenia z domu

Średnio 30 proc. polskiego PKB generują mikroprzedsiębiorcy. Każdego dnia swoją przygodę z biznesem rozpoczyna w naszym kraju ok. 1000 nowych firm. Ich założyciele muszą odnaleźć się w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.