Komunikaty PR

VeloBank w finale konkursu PayTech Awards

2024-06-20  |  15:00
Biuro prasowe

Do finału plebiscytu technologicznego PayTech Awards, wyróżniającego największe marki świata finansów, zakwalifikowano trzy zgłoszenia VeloBanku. Adam Marciniak, Prezes Zarządu, znalazł się w TOP5 kategorii Leadership. Agata Strzelecka, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Transformacji może liczyć na nagrodę w kategorii Woman In Paytech. Nowa aplikacja mobilna VeloBanku została doceniona nominacją w kategorii Best Mobile Payments Initiative. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi podczas uroczystej gali już 28. czerwca w Londynie.

Nagrody PayTech Awards są przyznawane przez FinTech Futures, wiodącą markę medialną poświęconą światu technologii finansowych. Od ponad 40. lat FinTech Futures dostarcza analizy i teksty eksperckie, które obejmują najnowsze trendy, innowacje i wydarzenia kształtujące przyszłość sektora finansów. W materiałach FinTech Futures wypowiadają się kluczowe postacie sektora branży bankowej z całego świata.

W finałowej rywalizacji PayTech Awards biorą udział uznane marki świata finansów. Oprócz VeloBanku są to m.in. firmy: HSBC, Millenium BCP, Paysafe, DBS Bank, Nordea, American Express, NatWest, Mastercard czy JP Morgan & Chase.

– Jesteśmy bankiem o fintechowym DNA i zarówno nasze rozwiązania, jak i tworzący je liderzy i ich zespoły pokazują, że to dzisiaj najlepsza droga rozwoju w naszym sektorze. Stawiamy na nowe technologie, angażującą i odważną komunikację oraz utalentowanych pracowników - efekty już widać, a mamy nieustanny apetyt na więcej – podkreśla Katarzyna Meissner, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBank.

Pełną listę finalistów PayTech Awards 2024 można poznać na stronie: https://informaconnect.com/paytech-awards/the-shortlist/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy Biuro prasowe
2024-12-23 | 14:45

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

VeloBank otworzył swoją pierwszą placówkę w Grudziądzu, zlokalizowaną w centrum miasta przy ul. Mickiewicza 22, zaledwie kilka kroków od starówki. Dzięki dogodnej
Bankowość Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
2024-12-23 | 11:00

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie wszystko. Polacy kultywują tradycję dzielenia się i nie zapominają
Bankowość Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
2024-12-20 | 11:50

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej

Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również od VeloBanku, który przygotował dla klientów kilka

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.