VeloBank w finale konkursu PayTech Awards

Do finału plebiscytu technologicznego PayTech Awards, wyróżniającego największe marki świata finansów, zakwalifikowano trzy zgłoszenia VeloBanku. Adam Marciniak, Prezes Zarządu, znalazł się w TOP5 kategorii Leadership. Agata Strzelecka, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Transformacji może liczyć na nagrodę w kategorii Woman In Paytech. Nowa aplikacja mobilna VeloBanku została doceniona nominacją w kategorii Best Mobile Payments Initiative. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi podczas uroczystej gali już 28. czerwca w Londynie.
Nagrody PayTech Awards są przyznawane przez FinTech Futures, wiodącą markę medialną poświęconą światu technologii finansowych. Od ponad 40. lat FinTech Futures dostarcza analizy i teksty eksperckie, które obejmują najnowsze trendy, innowacje i wydarzenia kształtujące przyszłość sektora finansów. W materiałach FinTech Futures wypowiadają się kluczowe postacie sektora branży bankowej z całego świata.
W finałowej rywalizacji PayTech Awards biorą udział uznane marki świata finansów. Oprócz VeloBanku są to m.in. firmy: HSBC, Millenium BCP, Paysafe, DBS Bank, Nordea, American Express, NatWest, Mastercard czy JP Morgan & Chase.
– Jesteśmy bankiem o fintechowym DNA i zarówno nasze rozwiązania, jak i tworzący je liderzy i ich zespoły pokazują, że to dzisiaj najlepsza droga rozwoju w naszym sektorze. Stawiamy na nowe technologie, angażującą i odważną komunikację oraz utalentowanych pracowników - efekty już widać, a mamy nieustanny apetyt na więcej – podkreśla Katarzyna Meissner, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBank.
Pełną listę finalistów PayTech Awards 2024 można poznać na stronie: https://informaconnect.com/paytech-awards/the-shortlist/.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.