VeloBank w finale konkursu PayTech Awards
Do finału plebiscytu technologicznego PayTech Awards, wyróżniającego największe marki świata finansów, zakwalifikowano trzy zgłoszenia VeloBanku. Adam Marciniak, Prezes Zarządu, znalazł się w TOP5 kategorii Leadership. Agata Strzelecka, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Transformacji może liczyć na nagrodę w kategorii Woman In Paytech. Nowa aplikacja mobilna VeloBanku została doceniona nominacją w kategorii Best Mobile Payments Initiative. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi podczas uroczystej gali już 28. czerwca w Londynie.
Nagrody PayTech Awards są przyznawane przez FinTech Futures, wiodącą markę medialną poświęconą światu technologii finansowych. Od ponad 40. lat FinTech Futures dostarcza analizy i teksty eksperckie, które obejmują najnowsze trendy, innowacje i wydarzenia kształtujące przyszłość sektora finansów. W materiałach FinTech Futures wypowiadają się kluczowe postacie sektora branży bankowej z całego świata.
W finałowej rywalizacji PayTech Awards biorą udział uznane marki świata finansów. Oprócz VeloBanku są to m.in. firmy: HSBC, Millenium BCP, Paysafe, DBS Bank, Nordea, American Express, NatWest, Mastercard czy JP Morgan & Chase.
– Jesteśmy bankiem o fintechowym DNA i zarówno nasze rozwiązania, jak i tworzący je liderzy i ich zespoły pokazują, że to dzisiaj najlepsza droga rozwoju w naszym sektorze. Stawiamy na nowe technologie, angażującą i odważną komunikację oraz utalentowanych pracowników - efekty już widać, a mamy nieustanny apetyt na więcej – podkreśla Katarzyna Meissner, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBank.
Pełną listę finalistów PayTech Awards 2024 można poznać na stronie: https://informaconnect.com/paytech-awards/the-shortlist/.
Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy
Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
W ciągu 10 lat w Polsce może brakować 2,1 mln pracowników. Ratunkiem dla rynku pracy wzrost zatrudnienia cudzoziemców
Do 2035 roku liczba osób pracujących w Polsce zmniejszy się o 2,1 mln – wynika z analizy Polskiego Instytutu Ekonomicznego. Lukę tę częściowo mogliby zapełnić pracownicy zagraniczni. Pracodawcy czekają na przepisy, które zwiększą atrakcyjność naszego rynku pracy dla imigrantów zarobkowych i ułatwią procedury. Nowe przepisy opracowane przez resort pracy, które mają wejść w życie w 2025 roku, mają zwiększyć szybkość i efektywność postępowań administracyjnych w sprawach zatrudniania cudzoziemców.
Konsument
Kupujący nieruchomości mogą jeszcze liczyć na rabaty. Zwłaszcza w przypadku nowych inwestycji deweloperskich
W grudniu sprzedaż nowych mieszkań na większości dużych rynków w Polsce pozostała stabilna względem poprzedniego miesiąca. Spadła w Krakowie i Warszawie, a wzrosła w Gdańsku, Łodzi, Poznaniu i we Wrocławiu – wynika z Barometru Cen Mieszkań Tabelaofert.pl. Nowe mieszkania trafiające do oferty są zdecydowanie tańsze, niż wynosi średnia rynkowa dla danego miasta. Ze względu na dużą podaż lokali klienci mogą liczyć na rabaty cenowe, które w ciągu kolejnych sześciu–dziewięciu miesięcy będą jednak stopniowo maleć.
Zdrowie
Polska potrzebuje centralnego systemu dokumentacji medycznej. Jest niezbędny w wypadku sytuacji kryzysowych
W sytuacji konfliktu zbrojnego lub innej sytuacji kryzysowej o efektywności działań z zakresu medycyny pola walki może decydować dostęp do dokumentacji medycznej pacjenta – zarówno żołnierza, jak i cywila. Tymczasem okazuje się, że choć na placówkach ciąży obowiązek prowadzenia tej dokumentacji elektronicznie, to systemy w poszczególnych podmiotach nie komunikują się ze sobą. Zupełnie inne są też ramy prawne dla działania w tym zakresie jednostek cywilnych i wojskowych. Eksperci są zdania, że musi powstać centrum usług wspólnych, które będzie operatorem danych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.