Komunikaty PR

Województwo pomorskie z placówką VeloBanku w Wejherowie

2024-05-16  |  14:40
Biuro prasowe

W Wejherowie otwarto nowy oddział VeloBanku. Mieszkańcy woj. pomorskiego oraz turyści licznie odwiedzający rejon Pojezierza Kaszubskiego mogą wygodnie bankować w placówce przy ulicy Świętego Jana 7C, która obsługuje klientów w dni robocze od 9:00 do 16:00. Aktywnie rozwijająca się sieć VeloBanku, staje się coraz bardziej gęsta w tym regionie kraju. To już piąty oddział położony w województwie pomorskim.

Zbliżający się sezon wakacyjny to doskonała okazja do odwiedzenia Wejherowa lub okolicznych miejscowości położonych na pograniczu Pojezierza Kaszubskiego i w bezpośredniej bliskości Zatoki Puckiej. Turyści oraz mieszkańcy Wejherowa mogą korzystać już z nowej placówki VeloBanku otwartej 13 maja przy ulicy Świętego Jana 7C.

Wygodnie położony oddział z obsługą kasową i parkingiem dostępny jest dla wszystkich, którzy poszukują przejrzystej, nowoczesnej i wygodnej w codziennym użytkowaniu oferty finansowej. VeloBank wychodzi naprzeciw tym, którzy szukają konta osobistego, możliwości ulokowania środków oraz dodatkowego finansowania. Propozycja zielonego banku dostępna jest również dla małych i średnich firm. Wspólnym mianownikiem produktów VeloBanku jest ich dostępność i prostota. Korzystne warunki finansowe wzbogacają nowoczesne kanały zdalne i coraz liczniejsza sieć oddziałów własnych i placówek partnerskich.

– Wejherowo to ważny punkt na mapie Polski oraz VeloMapie placówek naszego przyjaznego banku. VeloBank otwarty jest dla każdego i ma propozycję odpowiednią na każdą życiową sytuację. Turystyczna popularność Wejherowa i jego okolic sprawia, że liczymy na odwiedziny nie tylko ze strony mieszkańców miasta, ale też turystów, którzy będąc przejazdem chcą poświęcić chwilę wolną nie tylko na zwiedzanie i odpoczynek, ale również na poznanie bogatej listy propozycji naszej sieci. Wszak VeloBank to poza podstawowymi produktami bankowymi także oferta ubezpieczenia turystycznego czy mobilna aplikacja z wbudowanym kantorem oraz możliwością zakupu e-winiet na przejazd płatnymi drogami w Polsce i poza nią – wskazuje Jacek Kamiński, Dyrektor Regionu z VeloBanku. 

Więcej o wygodnej w podróży bankowości mobilnej dowiesz się z serwisu: https://www.velobank.pl/klienci-indywidualni/bankowosc-elektroniczna/bankowosc-mobilna.html.

Pełną listę oddziałów VeloBanku znajdziesz na stronie: https://www.velobank.pl/oddzialy#/placowki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy Biuro prasowe
2024-12-23 | 14:45

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

VeloBank otworzył swoją pierwszą placówkę w Grudziądzu, zlokalizowaną w centrum miasta przy ul. Mickiewicza 22, zaledwie kilka kroków od starówki. Dzięki dogodnej
Bankowość Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
2024-12-23 | 11:00

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie wszystko. Polacy kultywują tradycję dzielenia się i nie zapominają
Bankowość Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
2024-12-20 | 11:50

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej

Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również od VeloBanku, który przygotował dla klientów kilka

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

1 października ruszy w Polsce system kaucyjny. Część sieci handlowych może nie zdążyć z przygotowaniami przed tym terminem

Producenci, sklepy i operatorzy systemu kaucyjnego mają niespełna dwa miesiące na finalizację przygotowań do jego startu. Wówczas na rynku pojawią się napoje w specjalnie oznakowanych opakowaniach, a jednostki handlu powinny być gotowe na ich odbieranie. Część z nich jest już do tego przygotowana, część ostrzega przed ewentualnymi opóźnieniami. Jednym z ważniejszych aspektów przygotowań na te dwa miesiące jest uregulowanie współpracy między operatorami, których będzie siedmiu, co oznacza de facto siedem różnych systemów kaucyjnych.

Ochrona środowiska

KE proponuje nowy cel klimatyczny. Według europosłów wydaje się niemożliwy do realizacji

Komisja Europejska zaproponowała zmianę unijnego prawa o klimacie, wskazując nowy cel klimatyczny na 2040 roku, czyli redukcję emisji gazów cieplarnianych o 90 proc. w porównaniu do 1990 rok. Jesienią odniosą się do tego kraje członkowskie i Parlament Europejski, ale już dziś słychać wiele negatywnych głosów. Zdaniem polskich europarlamentarzystów już dotychczas ustanowione cele nie zostaną osiągnięte, a europejska gospodarka i jej konkurencyjność ucierpi na dążeniu do ich realizacji względem m.in. Stanów Zjednoczonych czy Chin.

Handel

Amerykańskie indeksy mają za sobą kolejny wzrostowy miesiąc. Druga połowa roku na rynkach akcji może być nerwowa

Lipiec zazwyczaj jest pozytywnym miesiącem na rynkach akcji i tegoroczny nie był wyjątkiem. Amerykańskie indeksy zakończyły go na plusie, podobnie jak większość europejskich. Rynki Starego Kontynentu nie przyciągają jednak już kapitału z taką intensywnością jak w pierwszej części roku. Z drugiej strony wyceny za oceanem po kolejnych rekordach są już bardzo wysokie, a wpływ nowego porządku celnego narzuconego przez Donalda Trumpa – na razie trudny do przewidzenia. W najbliższym czasie na rynkach można się spodziewać jeszcze większej zmienności i nerwowości, ale dopóki spółki pokazują dobre wyniki, przesłanek do zmiany trendu na spadkowy nie ma.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.