Wygodniejsze bankowanie w Opolu dzięki nowej placówce VeloBanku
Druga placówka VeloBanku w Opolu otworzyła drzwi dla klientów w czwartek 21 grudnia br. Dostarczająca wygodne usługi finansowe marka rozwija swoją sieć w dużej mierze dzięki placówkom partnerskim. Położony przy ulicy 1 Maja 30A oddział zapewni komfortową obsługę nawet 50. klientom dziennie. To tu mieszkańcy Opola będą mogli m.in. sprawnie otworzyć VeloKonto ze zwrotem za zakupy nawet do 600 zł, zaaplikować o kredyt gotówkowy, wybrać jeden z wysokooprocentowanych produktów oszczędnościowych VeloBanku czy zawnioskować o Bezpieczny Kredyt 2%.
Stawiający klientów w centrum uwagi VeloBank aktywnie rozwija sieć oddziałów. Druga placówka w Opolu znacznie ułatwi jego mieszkańcom wygodny dostęp do bogatej oferty produktów dla klientów indywidualnych oraz małych i średnich firm. Oddział przy 1 Maja 30A obsługiwać będzie dwoje ekspertów VeloBanku dostępnych dla klientów w dni robocze od 9:00 do 16:30. Właścicielki swojej trzeciej już placówki franczyzowej przygotowały kilka atrakcji dla odwiedzających oddział, na które można liczyć przez cały tydzień. Aktualni i potencjalni klienci będą mogli skosztować regionalnego kołacza oraz wyjść z nowej placówki wyposażeni w pakiety upominków.
Otwarcie nowego VeloBanku w Opolu było doskonałą okazją do spotkania lokalnych władz, przedstawicieli instytucji zaangażowanych w rozwój biznesu w regionie oraz pierwszych klientów zainteresowanych nowoczesnymi produktami finansowymi. W wydarzeniu wzięła też udział kadra managerska dynamicznie rozwijająca sieć w województwie opolskim.
– Opole zyskuje kolejny oddział VeloBanku, tym samym pozostając blisko tych klientów, którzy wybierają fizyczny kontakt z doradcą oraz dobre relacje z bankiem skupionym na dostarczaniu wygodnych i przejrzystych rozwiązań finansowych. Warto podkreślić, że placówkę partnerską otwierają trzy przyjaciółki, Katarzyna, Magdalena i Agnieszka, od lat związane ze strukturami naszej marki. To ich trzeci oddział w regionie, co dobitnie pokazuje skuteczność modelu franczyzowego wdrażanego przez VeloBank. Cieszę się, że mieszkańcy Opola będą mieli jeszcze lepszy dostęp do oferty naszego banku, który w swoim portfolio posiada nie tylko rachunki indywidualne czy firmowe, ale bogatą ofertę kredytową oraz bezpieczne produkty umożliwiające regularne oszczędzanie – podkreśla Renata Sojka, dyrektorka regionu w VeloBanku.
VeloBank to uniwersalny bank oparty o bezpieczeństwo i transparentność świadczonych usług. Promujący wartości proekologiczne oraz wykorzystujący najnowszą technologię dąży do zapewnienia sprawnej obsługi na prostych zasadach. Stąd otwarcie już 77. placówki partnerskiej w Polsce, które odpowiada na potrzeby klientów wybierających osobisty kontakt z przedstawicielem banku.
Najbliższy oddział VeloBanku znajdziesz na stronie: https://www.velobank.pl/oddzialy#/placowki.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

D. Joński: Nie wiemy, co zrobi Rosja za dwa–trzy lata. Według duńskiego wywiadu może zaatakować kraje nadbałtyckie i musimy być na to gotowi
Zdecydowana większość krajów unijnych wskazuje na potrzebę wzmocnienia zdolności obronnych Europy w obliczu coraz bardziej złożonego geopolitycznego tła. Wywiady zachodnich państw wskazują, że Rosja może rozpocząć konfrontację z NATO jeszcze przed 2030 rokiem. Biała księga w sprawie obronności europejskiej „Gotowość 2030” zakłada m.in. ochronę granic lądowych, powietrznych i morskich UE, a sztandarowym projektem ma być Tarcza Wschód. – W budzeniu Europy duże zasługi ma polska prezydencja – ocenia europoseł Dariusz Joński.
Transport
Duże magazyny energii przyspieszą rozwój transportu niskoemisyjnego w Europie. Przyszłością może być wodór służący jako paliwo i nośnik energii

Zmiany w europejskim transporcie przyspieszają. Trendem jest elektromobilność, zwłaszcza w ramach logistyki „ostatniej mili”. Jednocześnie jednak udział samochodów w pełni elektrycznych w polskich firmach spadł z 18 do 12 proc., co wpisuje się w szerszy europejski trend spowolnienia elektromobilności. Główne bariery to ograniczona liczba publicznych stacji ładowania, wysoka cena pojazdów i brak dostępu do odpowiedniej infrastruktury. – Potrzebne są odpowiednio duże magazyny taniej energii. Przyszłością przede wszystkim jest wodór – ocenia Andrzej Gemra z Renault Group.
Infrastruktura
W Polsce w obiektach zabytkowych wciąż brakuje nowoczesnych rozwiązań przeciwpożarowych. Potrzebna jest większa elastyczność w stosowaniu przepisów

Pogodzenie interesów konserwatorów, projektantów, inwestorów, rzeczoznawców i służby ochrony pożarowej stanowi jedno z największych wyzwań w zakresie ochrony przeciwpożarowej obiektów konserwatorskich. Pożary zabytków takich jak m.in. katedra Notre-Dame w Paryżu przyczyniają się do wprowadzania nowatorskich rozwiązań technicznych w zakresie ochrony przeciwpożarowej. W Polsce obowiązuje już konieczność instalacji systemów detekcji. Inwestorzy często jednak rezygnują z realizacji projektów dotyczących obiektów zabytkowych z uwagi na zmieniające się i coraz bardziej restrykcyjne przepisy czy też względy ekonomiczne.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.