Komunikaty PR

Wygodniejsze bankowanie w Opolu dzięki nowej placówce VeloBanku

2023-12-21  |  12:10
Biuro prasowe

Druga placówka VeloBanku w Opolu otworzyła drzwi dla klientów w czwartek 21 grudnia br. Dostarczająca wygodne usługi finansowe marka rozwija swoją sieć w dużej mierze dzięki placówkom partnerskim. Położony przy ulicy 1 Maja 30A oddział zapewni komfortową obsługę nawet 50. klientom dziennie. To tu mieszkańcy Opola będą mogli m.in. sprawnie otworzyć VeloKonto ze zwrotem za zakupy nawet do 600 zł, zaaplikować o kredyt gotówkowy, wybrać jeden z wysokooprocentowanych produktów oszczędnościowych VeloBanku czy zawnioskować o Bezpieczny Kredyt 2%.

Stawiający klientów w centrum uwagi VeloBank aktywnie rozwija sieć oddziałów. Druga placówka w Opolu znacznie ułatwi jego mieszkańcom wygodny dostęp do bogatej oferty produktów dla klientów indywidualnych oraz małych i średnich firm. Oddział przy 1 Maja 30A obsługiwać będzie dwoje ekspertów VeloBanku dostępnych dla klientów w dni robocze od 9:00 do 16:30. Właścicielki swojej trzeciej już placówki franczyzowej przygotowały kilka atrakcji dla odwiedzających oddział, na które można liczyć przez cały tydzień. Aktualni i potencjalni klienci będą mogli skosztować regionalnego kołacza oraz wyjść z nowej placówki wyposażeni w pakiety upominków.

Otwarcie nowego VeloBanku w Opolu było doskonałą okazją do spotkania lokalnych władz, przedstawicieli instytucji zaangażowanych w rozwój biznesu w regionie oraz pierwszych klientów zainteresowanych nowoczesnymi produktami finansowymi. W wydarzeniu wzięła też udział kadra managerska dynamicznie rozwijająca sieć w województwie opolskim.

– Opole zyskuje kolejny oddział VeloBanku, tym samym pozostając blisko tych klientów, którzy wybierają fizyczny kontakt z doradcą oraz dobre relacje z bankiem skupionym na dostarczaniu wygodnych i przejrzystych rozwiązań finansowych. Warto podkreślić, że placówkę partnerską otwierają trzy przyjaciółki, Katarzyna, Magdalena i Agnieszka, od lat związane ze strukturami naszej marki. To ich trzeci oddział w regionie, co dobitnie pokazuje skuteczność modelu franczyzowego wdrażanego przez VeloBank. Cieszę się, że mieszkańcy Opola będą mieli jeszcze lepszy dostęp do oferty naszego banku, który w swoim portfolio posiada nie tylko rachunki indywidualne czy firmowe, ale bogatą ofertę kredytową oraz bezpieczne produkty umożliwiające regularne oszczędzanie – podkreśla Renata Sojka, dyrektorka regionu w VeloBanku.

VeloBank to uniwersalny bank oparty o bezpieczeństwo i transparentność świadczonych usług. Promujący wartości proekologiczne oraz wykorzystujący najnowszą technologię dąży do zapewnienia sprawnej obsługi na prostych zasadach. Stąd otwarcie już 77. placówki partnerskiej w Polsce, które odpowiada na potrzeby klientów wybierających osobisty kontakt z przedstawicielem banku.

Najbliższy oddział VeloBanku znajdziesz na stronie: https://www.velobank.pl/oddzialy#/placowki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy Biuro prasowe
2024-12-23 | 14:45

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

VeloBank otworzył swoją pierwszą placówkę w Grudziądzu, zlokalizowaną w centrum miasta przy ul. Mickiewicza 22, zaledwie kilka kroków od starówki. Dzięki dogodnej
Bankowość Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
2024-12-23 | 11:00

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie wszystko. Polacy kultywują tradycję dzielenia się i nie zapominają
Bankowość Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
2024-12-20 | 11:50

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej

Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również od VeloBanku, który przygotował dla klientów kilka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.