„Wygraj Garmina, bądź aktywny” – nagrody za kredyty gotówkowe
ITBC Communication
Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
michal_michalski|itbc.pl| |michal_michalski|itbc.pl
+48 602 789 188
www.itbcgroup.pl
„Wygraj Garmina, bądź aktywny” to nowa promocja dla osób, które zdecydują się wziąć kredyt gotówkowy w Banku Pocztowym. Codziennie od poniedziałku do piątku do wygrania będą smartwatche Garmin Venu Sq Music, zestawy słuchawek bezprzewodowych Fresh N’Rabel twins 2 true wireless oraz kody rabatowe na wybrane produkty Garmin i Fresh N’Rebel. Łącznie rozdanych zostanie 240 nagród. Konkurs potrwa do 3 września.
Bank Pocztowy codziennie, od poniedziałku do piątku, nagradzać będzie osoby, które najszybciej złożą wniosek kredytowy lub wniosek o kontakt w sprawie kredytu, a następnie podpiszą umowę na finansowanie w wysokości min. 50 tysięcy złotych lub min. 25 tysięcy. Dodatkowo wyróżnionych zostanie 10 klientów, którzy tego dnia najszybciej zdecydują się na dodatkowe finansowanie w wysokości min. 10 tysięcy złotych. Do wygrania będą odpowiednio: smartwatch Garmin Venu Sq Music umożliwiający wykonywanie płatności zbliżeniowych, zestaw słuchawek bezprzewodowych Fresh N'Rebel TWINS 2 TRUE WIRELESS oraz kody rabatowe na wybrane produkty Garmin i Fresh N'Rebel.
– Chcieliśmy przedłużyć sportowe emocje, które towarzyszyły nam przez pierwszą połowę wakacji, najpierw za sprawą Euro 2020, a później Igrzysk Olimpijskich w Tokio, jednocześnie wspierając sprzedaż kredytów gotówkowych z oferty Banku Pocztowego. Stąd pomysł na promocję, który premiuje szybkość i nagrody mające zachęcić do aktywności fizycznej: smartwatche umożliwiające monitorowanie treningu i dokonywanie płatności zbliżeniowych za pośrednictwem dostępnej w Banku usługi GarminPay, oraz bezprzewodowe słuchawki pozwalające cieszyć się muzyką w czasie biegania czy jazdy na rowerze – mówi Dominik Matuszewski, Dyrektor Departamentu Produktów Detalicznych Banku Pocztowego.
W promocji „Wygraj Garmina, bądź aktywny” mogą wziąć udział osoby, które dotychczas nie miały kredytów gotówkowych w Banku Pocztowym. O przyznaniu nagrody decyduje data i godzina złożenia wniosku kredytowego lub wniosku o kontakt na dedykowanej promocji stronie internetowej bądź w placówce Banku Pocztowego lub Poczty Polskiej. Z promocji wyłączone są kredyty konsolidacyjne i zabezpieczone hipotecznie, Kredyt w koncie oraz Kredyt online. Konkurs potrwa do 3 września.
Więcej informacji oraz regulamin promocji na stronie www.pocztowy.pl/promocjagarmin.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.