Komunikaty PR

„Wygraj Garmina, bądź aktywny” – nagrody za kredyty gotówkowe

2021-08-10  |  10:25
Biuro prasowe
Kontakt
Michał Michalski
ITBC Communication

Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
michal_michalski|itbc.pl| |michal_michalski|itbc.pl
+48 602 789 188
www.itbcgroup.pl

„Wygraj Garmina, bądź aktywny” to nowa promocja dla osób, które zdecydują się wziąć kredyt gotówkowy w Banku Pocztowym. Codziennie od poniedziałku do piątku do wygrania będą smartwatche Garmin Venu Sq Music, zestawy słuchawek bezprzewodowych Fresh N’Rabel twins 2 true wireless oraz kody rabatowe na wybrane produkty Garmin i Fresh N’Rebel. Łącznie rozdanych zostanie 240 nagród. Konkurs potrwa do 3 września.

Bank Pocztowy codziennie, od poniedziałku do piątku, nagradzać będzie osoby, które najszybciej złożą wniosek kredytowy lub wniosek o kontakt w sprawie kredytu, a następnie podpiszą umowę na finansowanie w wysokości min. 50 tysięcy złotych lub min. 25 tysięcy. Dodatkowo wyróżnionych zostanie 10 klientów, którzy tego dnia najszybciej zdecydują się na dodatkowe finansowanie w wysokości min. 10 tysięcy złotych. Do wygrania będą odpowiednio: smartwatch Garmin Venu Sq Music umożliwiający wykonywanie płatności zbliżeniowych, zestaw słuchawek bezprzewodowych Fresh N'Rebel TWINS 2 TRUE WIRELESS oraz kody rabatowe na wybrane produkty Garmin i Fresh N'Rebel.

– Chcieliśmy przedłużyć sportowe emocje, które towarzyszyły nam przez pierwszą połowę wakacji, najpierw za sprawą Euro 2020, a później Igrzysk Olimpijskich w Tokio, jednocześnie wspierając sprzedaż kredytów gotówkowych z oferty Banku Pocztowego. Stąd pomysł na promocję, który premiuje szybkość i nagrody mające zachęcić do aktywności fizycznej: smartwatche umożliwiające monitorowanie treningu i dokonywanie płatności zbliżeniowych za pośrednictwem dostępnej w Banku usługi GarminPay, oraz bezprzewodowe słuchawki pozwalające cieszyć się muzyką w czasie biegania czy jazdy na rowerze – mówi Dominik Matuszewski, Dyrektor Departamentu Produktów Detalicznych  Banku Pocztowego.

W promocji „Wygraj Garmina, bądź aktywny” mogą wziąć udział osoby, które dotychczas nie miały kredytów gotówkowych w Banku Pocztowym. O przyznaniu nagrody decyduje data i godzina złożenia wniosku kredytowego lub wniosku o kontakt na dedykowanej promocji stronie internetowej bądź w placówce Banku Pocztowego lub Poczty Polskiej. Z promocji wyłączone są kredyty konsolidacyjne i zabezpieczone hipotecznie, Kredyt w koncie oraz Kredyt online. Konkurs potrwa do 3 września.

 

Więcej informacji oraz regulamin promocji na stronie www.pocztowy.pl/promocjagarmin.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Nagrody SABRE rozdane. VeloBank ze statuetką za zbudowanie love brandu Biuro prasowe
2024-04-18 | 15:20

Nagrody SABRE rozdane. VeloBank ze statuetką za zbudowanie love brandu

17. kwietnia w Londynie rozdano prestiżowe SABRE Awards. W kategorii „Innovator of the Year: Brand” zwyciężył VeloBank. Marka znalazła się też w finale Diamond SABRE Awards.
Bankowość BRAK ZDJĘCIA
2024-04-17 | 12:40

VeloBank z nowym domem mediowym

VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania
Bankowość VW FS Polska przeprowadził wartą 1,5 mld zł emisję obligacji
2024-04-16 | 11:00

VW FS Polska przeprowadził wartą 1,5 mld zł emisję obligacji

Przeprowadzona emisja na kwotę 1,5 mld zł jest największą emisją obligacji spółki Volkswagen Financial Services Polska zorganizowaną na rynku lokalnym. Do roli wyłącznego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Padają kolejne rekordy generacji energii z OZE. Przez jakość sieci duży potencjał wciąż jest niezagospodarowany

W Polsce padają w ostatnim czasie kolejne rekordy generacji prądu z OZE. – Potencjał wzrostu wciąż jednak mamy bardzo duży – zauważa Krzysztof Cibor z Greenpeace Polska. W tej chwili ten potencjał pozostaje w dużej mierze niewykorzystany m.in. przez regulacje hamujące rozwój energetyki wiatrowej na lądzie i zły stan sieci elektroenergetycznych, który przekłada się na dużą liczbę odmów przyłączania nowych źródeł odnawialnych albo konieczność ich czasowego wyłączania. Ekspert wskazuje, że to dwa najważniejsze zadania dla nowego rządu, który na czerwiec br. zapowiedział już liberalizację tzw. ustawy wiatrakowej.

Edukacja

Polacy mało wiedzą o instytucji rodzicielstwa zastępczego. Dwie trzecie społeczeństwa nigdy nie spotkało się z tym pojęciem

Aż 64 proc. Polaków nigdy nie spotkało się z pojęciem rodzicielstwa zastępczego zawodowego – wynika z badania przeprowadzonego w marcu br. na zlecenie Fundacji Happy Kids. Najliczniejszą grupą, która nie zna tego pojęcia, stanowią respondenci między 18. a 22. rokiem życia. Co 10. badany nie wie, jaka jest różnica między rodzicem zastępczym a rodzicem adopcyjnym. Zdaniem ekspertów brak świadomości ma konsekwencje dla rozwoju instytucji pieczy zastępczej w Polsce.

IT i technologie

Nowy ośrodek w Krakowie będzie wspierać innowacje dla NATO. Połączy start-upy i naukowców z sektorem obronności

Połączenie najzdolniejszych naukowców oraz technologicznych start-upów z firmami z sektora obronnego i wojskowego – to główny cel akceleratora, który powstaje w Krakowie. Będzie on należał do natowskiej sieci DIANA, która z założenia ma służyć rozwojowi technologii służących zarówno w obronności, jak i na rynku cywilnym w krajach sojuszniczych NATO. Eksperci liczą na rozwiązania wykorzystujące m.in. sztuczną inteligencję, drony czy technologie kwantowe. Dla sektora to szansa na pozyskanie innowacji na skalę światową, a dla start-upów szansa na wyjście na zagraniczne rynki i pozyskanie środków na globalny rozwój.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.