Komunikaty PR

Barbora.pl wchodzi na Górny Śląsk

2021-10-27  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Palińska
ITBC Communication

Al. Ks. J. Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
info|itbc.pl| |info|itbc.pl
(+48) 22 250 49 10
https://www.itbcgroup.pl/
Do pobrania komunikat ( 0.12 MB )

Barbora kontynuuje ekspansję na polskim rynku. Już w listopadzie br. internetowy sklep spożywczy zaoferuje swoje usługi mieszkańcom Katowic i okolicznych miejscowości. To kolejne duże polskie miasto w zasięgu Barbora.pl, którego mieszkańcy będą mogli skorzystać z bezpłatnej dostawy codziennych zakupów spożywczych tego samego dnia.

W związku z wejściem do nowego regionu, Barbora planuje otwarcie lokalnego centrum dystrybucyjnego w Katowicach. W sposób znaczący poszerzy również swój zespół. Istotnym elementem oferty sklepu są regionalne wyroby, cenione przez mieszkańców danego miasta, dlatego firma prowadzi już rozmowy z lokalnymi dostawcami. Ich ofertę będzie stale poszerzać w oparciu o preferencje lokalnych konsumentów.

Kurierzy Barbora.pl dostarczą produkty spożywcze oraz artykuły gospodarstwa domowego nie tylko pod drzwi mieszkańców Katowic, ale również Będzina, Bytkowa, Bytomia, Chorzowa, Dąbrowy Górniczej, Gliwic, Mikołowa, Mysłowic, Rudy Śląskiej, Siemianowic Śląskich, Sosnowca, Tychów, Wełnowca, Wojkowic oraz Zabrza. Dla pierwszych klientów przewidziano niespodzianki i atrakcyjne promocje.

- Zgodnie z naszymi założeniami kontynuujemy ekspansję i rozwój rynku e-commerce w Polsce. Zaufanie do sektora e-grocery rośnie, coraz więcej jest też w Polsce klientów, dla których zakupy spożywcze online stają się głównym źródłem pozyskiwania żywności i artykułów codziennego użytku. Rosną też oczekiwania e-konsumentów, którzy chcą otrzymywać swoje zamówienia jak najszybciej. Dlatego idziemy za ciosem, uruchamiając nasze struktury w zupełnie nowym dla nas regionie. Mieszkańcy wybranych miast Górnego Śląska mogą liczyć na ponadprzeciętną jakość i szybkość obsługi dzięki naszej własnej flocie kurierów oraz bardzo konkurencyjne ceny – mówi Andrius Mikalauskas, Chairman of the Board, Barbora.pl.

Zamówienia realizowane na www.barbora.pl są dostarczane do domów tego samego dnia, 7 dni w tygodniu, również w niedziele. A dzięki własnej flocie kurierów, usługi sklepu spełniają najwyższe oczekiwania klientów.

Barbora oferuje szeroki wybór artykułów spożywczych, w tym stale rozbudowywany asortyment od lokalnych dostawców. Są to sezonowe warzywa i owoce, świeże pieczywo z miejskiej piekarni również w niedzielę, nabiał, mięso, wędliny oraz świeże ryby. Na stronie sklepu w Strefie EKO klienci znajdą również bogaty wybór produktów ekologicznych. Przy okazji zakupów spożywczych, na www.barbora.pl można nabyć także chemię gospodarczą, środki czystości oraz produkty dla dzieci i niemowląt topowych marek. Miłośnicy małego ogrodnictwa kupią w sklepie m.in. ziemię, nawozy do roślin oraz substraty. Z kolei posiadacze zwierząt przysmaki dla swoich pupili czy np. żwirek dla kota.

Więcej informacji: www.barbora.pl, www.facebook.com/BarboraPolska/.

 

***

Barbora to największy internetowy sklep spożywczy w krajach bałtyckich, który od stycznia 2021 prowadzi działalność w Polsce. 

Spółka należy do Grupy Maxima, która w Polsce jest właścicielem sklepów Stokrotka.

Swoją działalność rozpoczęła na Litwie w 2014 roku. W efekcie dynamicznego rozwoju spółka uruchomiła ekspansję na kolejne rynki. W 2018 roku weszła do Łotwy i Estonii, zajmując w tych krajach wiodącą pozycję. Jej obroty w 2020 roku wzrosły ponad dwukrotnie i wyniosły 104 mln EUR. Spółka wyprzedziła swoich konkurentów stając się największym internetowym sklepem spożywczym oraz z artykułami codziennego użytku w krajach bałtyckich. W 2020r. Barbora wdrożyła zakrojony na szeroką skalę plan rozwoju na rynkach lokalnych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: ITBC Communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry Biuro prasowe
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety

– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.

Prawo

Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.