Komunikaty PR

Bee.pl poszerza asortyment o największe marki

2021-06-16  |  10:05
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Zawadzka
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
katarzyna.zawadzka|goodonepr.pl| |katarzyna.zawadzka|goodonepr.pl
796 996 240
www.goodonepr.pl/
Do pobrania press ( 1.44 MB )

Należący do spółki Glosel sklep internetowy Bee.pl jest liderem w sprzedaży produktów ekologicznych i prozdrowotnych. W związku z dynamicznym rozwojem platformy wprowadzane są do jej oferty popularne marki FMCG – w maju rozpoczęto współpracę z Unileverem, a także poszerzono asortyment Nestle. W sklepie dostępnych jest ponad 100 tys. produktów, z czego prawie połowę stanowią artykuły szybko zbywalne, zarówno niszowych marek, jak i tych należących do największych graczy na rynku. Równolegle z powiększaniem oferty Bee.pl, marka realizuje ideę less waste przy doborze materiałów do wysyłek.

Sklep Bee.pl istnieje na rynku od 2019 roku – na przestrzeni niespełna trzech lat działalności uzyskał pozycję lidera w sprzedaży internetowej produktów ekologicznych, zdrowej żywności oraz naturalnych kosmetyków. Odpowiadając na liczne potrzeby klientów w dobie pandemii, założona w Białymstoku marka zaczęła wychodzić poza obszar produktów prozdrowotnych i rozszerzać swój asortyment o artykuły znanych marek z kategorii FMCG. Platforma chce inspirować do zmiany nawyków żywieniowych metodą małych kroków oraz próbowania nowych smaków. Dzięki współpracy z mniejszymi producentami, jak i największymi dostawcami, sklep dociera do szerokiego grona klientów. Zaliczają się do nich konsumenci poszukujący niszowych marek, a także ci wybierający produkty od popularnych brandów.

W czasie pandemii szybko odpowiedzieliśmy na oczekiwania klientów wprowadzając asortyment znanych marek FMCG. Początkowo Bee.pl zajmowało się wyłącznie sprzedażą produktów ekologicznych – dziś w naszej ofercie łączymy artykuły tego typu z bardziej zróżnicowanym asortymentem. Portfolio sklepu jest bardzo rozbudowane – znajduje się w nim m.in.: żywność, suplementy diety, kosmetyki, produkty dla matek i dzieci, a nawet książki czy artykuły do domu i ogrodu. Różne kategorie produktów oraz nawiązanie współpracy z korporacjami jak Unilever czy Nestle sprawiają, że nasi klienci podczas zakupów online mogą w jednym miejscu kompleksowo zaopatrzyć się w praktycznie wszystkie potrzebne na co dzień artykuły. Długofalowym celem sklepu jest osiągnięcie wysokiej pozycji rynkowej w nowych kategoriach – chcemy powtórzyć sukces, jaki odnieśliśmy w kontekście produktów naturalnych. Dążymy do tego konsekwentnie, wzbogacając naszą ofertę i zapraszając do współpracy nowych producentów oraz dostawców – mówi Sławomir Siergiejczyk Dyrektor Handlowy FMCG w spółce Glosel.

Zrównoważony rozwój

Rozszerzanie oferty powoduje zwiększenie liczby zamówień, co przekłada się na większą liczbę wysyłanych paczek. Aktualnie Bee.pl wysyła ich miesięcznie średnio 30 tys., ale w całej spółce Glosel, do której należy sklep jest to aż 300 tys. przesyłek. W związku z ilością odpadów generowanych podczas pakowania, firma postanowiła wprowadzić w życie politykę less waste, dzięki której w latach 2019-2020 ograniczono zużycie plastiku o około 15-20 ton. Sklep wciąż pracuje nad kolejnymi rozwiązaniami, dzięki którym może być jeszcze bardziej przyjazny środowisku.

– Sprzedaż internetowa tworzy ogromne ilości odpadów – kartony, folie czy wypełnienia mają zabezpieczyć produkty przed ewentualnym zniszczeniem, ale jeśli nie są wykonane z odpowiednich materiałów szkodzą planecie. W związku z tym postanowiliśmy wprowadzić radykalne zmiany w sposobie pakowania – używamy m.in. kartonów pozyskanych od firmy skupującej makulaturę. Stare, zniszczone paczki, w których otrzymujemy towar przerabiamy specjalną maszyną na wypełniacz, a jeśli już używamy folii to wykorzystujemy tą, w której przychodzą do nas produkty od dostawców. Dodatkowo wymieniliśmy też folię bąbelkową na papier bąbelkowy, a obecnie sprawdzamy papierowe taśmy klejące, tak aby zachować odpowiedni poziom bezpieczeństwa przesyłek przy równoczesnym ograniczeniu zużycia plastiku – komentuje Sławomir Siergiejczyk z Glosel.

Rozszerzanie asortymentu, współpraca zarówno z największymi producentami na rynku, jak i niszowymi markami oraz propagowanie idei less waste to konsekwentna realizacja planów rozwoju Bee.pl. Podjęte działania zapewniają marce dotarcie do nowych klientów oraz umożliwiają uzyskanie pozycji lidera w kategorii sprzedaży produktów FMCG. Sklep razem z księgarnią internetową TaniaKsiążka.pl należy do portfolio spółki Glosel – firmy specjalizującej się w sprzedaży online książek oraz produktów szybko zbywalnych, które są magazynowane na powierzchni 8,5 tys. mkw. w kompleksie Panattoni Park Białystok. Glosel jest obecny na największych marketplace’ach, gdzie wdraża marki jak m.in. Targroch czy Big Nature, a także wspiera inne marki w rozpoczęciu sprzedaży e-commerce. Spółka prowadzi również na platformie Allegro oficjalne sklepy marek Bakalland, Teekanne, House of Asia oraz brandy sygnowane wizerunkiem Ewy Chodakowskiej jak BeRAW czy BeBio.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good One PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Polacy sprawdzają, jak powstają produkty spożywcze? Biuro prasowe
2024-09-24 | 13:40

Polacy sprawdzają, jak powstają produkty spożywcze?

78,1% Polaków deklaruje, że ważne jest dla nich, czy producent prowadzi swoją działalność z poszanowaniem ludzi i środowiska – wynika z badania „Zrównoważony
Przemysł spożywczy Curly Light – nowość w portfolio produktów firmy Lorenz
2024-09-10 | 14:00

Curly Light – nowość w portfolio produktów firmy Lorenz

Wegańskie, z ilością tłuszczu obniżoną o 30% – to główne wyróżniki Curly Light, nowej wersji popularnych chrupek orzechowych Curly. Właściciel marki, firma Lorenz,
Przemysł spożywczy Nowość od Lajkonika – Dobry Chrup, czyli przekąski pełne smaku i pysznych ziaren
2024-08-20 | 18:00

Nowość od Lajkonika – Dobry Chrup, czyli przekąski pełne smaku i pysznych ziaren

Wypiekane w piecu, chrupiące i pełne ziaren – przekąski Dobry Chrup to nowy subbrand produktów marki Lajkonik. Krakersy, paluchy oraz bajgle z ziołami prowansalskimi są

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa

Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.

Prawo

Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy

W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.

DlaWas.info

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.