Bee.pl poszerza asortyment o największe marki
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
katarzyna.zawadzka|goodonepr.pl| |katarzyna.zawadzka|goodonepr.pl
796 996 240
www.goodonepr.pl/
Należący do spółki Glosel sklep internetowy Bee.pl jest liderem w sprzedaży produktów ekologicznych i prozdrowotnych. W związku z dynamicznym rozwojem platformy wprowadzane są do jej oferty popularne marki FMCG – w maju rozpoczęto współpracę z Unileverem, a także poszerzono asortyment Nestle. W sklepie dostępnych jest ponad 100 tys. produktów, z czego prawie połowę stanowią artykuły szybko zbywalne, zarówno niszowych marek, jak i tych należących do największych graczy na rynku. Równolegle z powiększaniem oferty Bee.pl, marka realizuje ideę less waste przy doborze materiałów do wysyłek.
Sklep Bee.pl istnieje na rynku od 2019 roku – na przestrzeni niespełna trzech lat działalności uzyskał pozycję lidera w sprzedaży internetowej produktów ekologicznych, zdrowej żywności oraz naturalnych kosmetyków. Odpowiadając na liczne potrzeby klientów w dobie pandemii, założona w Białymstoku marka zaczęła wychodzić poza obszar produktów prozdrowotnych i rozszerzać swój asortyment o artykuły znanych marek z kategorii FMCG. Platforma chce inspirować do zmiany nawyków żywieniowych metodą małych kroków oraz próbowania nowych smaków. Dzięki współpracy z mniejszymi producentami, jak i największymi dostawcami, sklep dociera do szerokiego grona klientów. Zaliczają się do nich konsumenci poszukujący niszowych marek, a także ci wybierający produkty od popularnych brandów.
– W czasie pandemii szybko odpowiedzieliśmy na oczekiwania klientów wprowadzając asortyment znanych marek FMCG. Początkowo Bee.pl zajmowało się wyłącznie sprzedażą produktów ekologicznych – dziś w naszej ofercie łączymy artykuły tego typu z bardziej zróżnicowanym asortymentem. Portfolio sklepu jest bardzo rozbudowane – znajduje się w nim m.in.: żywność, suplementy diety, kosmetyki, produkty dla matek i dzieci, a nawet książki czy artykuły do domu i ogrodu. Różne kategorie produktów oraz nawiązanie współpracy z korporacjami jak Unilever czy Nestle sprawiają, że nasi klienci podczas zakupów online mogą w jednym miejscu kompleksowo zaopatrzyć się w praktycznie wszystkie potrzebne na co dzień artykuły. Długofalowym celem sklepu jest osiągnięcie wysokiej pozycji rynkowej w nowych kategoriach – chcemy powtórzyć sukces, jaki odnieśliśmy w kontekście produktów naturalnych. Dążymy do tego konsekwentnie, wzbogacając naszą ofertę i zapraszając do współpracy nowych producentów oraz dostawców – mówi Sławomir Siergiejczyk Dyrektor Handlowy FMCG w spółce Glosel.
Zrównoważony rozwój
Rozszerzanie oferty powoduje zwiększenie liczby zamówień, co przekłada się na większą liczbę wysyłanych paczek. Aktualnie Bee.pl wysyła ich miesięcznie średnio 30 tys., ale w całej spółce Glosel, do której należy sklep jest to aż 300 tys. przesyłek. W związku z ilością odpadów generowanych podczas pakowania, firma postanowiła wprowadzić w życie politykę less waste, dzięki której w latach 2019-2020 ograniczono zużycie plastiku o około 15-20 ton. Sklep wciąż pracuje nad kolejnymi rozwiązaniami, dzięki którym może być jeszcze bardziej przyjazny środowisku.
– Sprzedaż internetowa tworzy ogromne ilości odpadów – kartony, folie czy wypełnienia mają zabezpieczyć produkty przed ewentualnym zniszczeniem, ale jeśli nie są wykonane z odpowiednich materiałów szkodzą planecie. W związku z tym postanowiliśmy wprowadzić radykalne zmiany w sposobie pakowania – używamy m.in. kartonów pozyskanych od firmy skupującej makulaturę. Stare, zniszczone paczki, w których otrzymujemy towar przerabiamy specjalną maszyną na wypełniacz, a jeśli już używamy folii to wykorzystujemy tą, w której przychodzą do nas produkty od dostawców. Dodatkowo wymieniliśmy też folię bąbelkową na papier bąbelkowy, a obecnie sprawdzamy papierowe taśmy klejące, tak aby zachować odpowiedni poziom bezpieczeństwa przesyłek przy równoczesnym ograniczeniu zużycia plastiku – komentuje Sławomir Siergiejczyk z Glosel.
Rozszerzanie asortymentu, współpraca zarówno z największymi producentami na rynku, jak i niszowymi markami oraz propagowanie idei less waste to konsekwentna realizacja planów rozwoju Bee.pl. Podjęte działania zapewniają marce dotarcie do nowych klientów oraz umożliwiają uzyskanie pozycji lidera w kategorii sprzedaży produktów FMCG. Sklep razem z księgarnią internetową TaniaKsiążka.pl należy do portfolio spółki Glosel – firmy specjalizującej się w sprzedaży online książek oraz produktów szybko zbywalnych, które są magazynowane na powierzchni 8,5 tys. mkw. w kompleksie Panattoni Park Białystok. Glosel jest obecny na największych marketplace’ach, gdzie wdraża marki jak m.in. Targroch czy Big Nature, a także wspiera inne marki w rozpoczęciu sprzedaży e-commerce. Spółka prowadzi również na platformie Allegro oficjalne sklepy marek Bakalland, Teekanne, House of Asia oraz brandy sygnowane wizerunkiem Ewy Chodakowskiej jak BeRAW czy BeBio.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju
Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.
Polityka
Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.
Przemysł
Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.