Benefit na czterech kółkach – nowoczesne rozwiązanie w HR
Zmiany we współczesnym rynku pracy skłaniają się nie tylko ku nowym sposobom zatrudniania oraz elastycznej pracy projektowej. Coraz większym zainteresowaniem cieszy się zatrudnienie na kontrakty B2B oraz freelancing. Do tej rosnącej w siłę grupy pracowników warto zwrócić się z benefitami, które odpowiadają ich potrzebom. Robi to firma ABC London Group, która w swojej ofercie posiada usługę wynajmu auta na abonament. To opcja, która w szczególny sposób może zaspokoić potrzeby pracowników kontraktowych.
Jeden etat, jedna umowa i jedno biuro – ten sposób funkcjonowania życia zawodowego powoli ustępuje coraz bardziej popularnemu modelowi pracy zadaniowej, elastycznej. Wśród pracowników można coraz częściej spotkać freelancerów oraz kontraktorów – zatrudnionych na umowę B2B.
Ta rosnąca w siłę grupa pracowników zazwyczaj nie jest uwzględniana w polityce benefitowej wielu firm. W perspektywie może to skutkować osłabieniem lojalności i spadkiem zaangażowania. Firma może też tracić na atrakcyjności w oczach potencjalnych kandydatów.
– Świadczenia pozapłacowe w nowoczesnych firmach powinny wspierać budowanie lojalności wszystkich pracowników. Poczucie bezpieczeństwa i komfort dostępu do szeregu przywilejów nie powinien być domeną tylko pracowników etatowych – w równym stopniu doceniajmy też obszar B2B. Każdy, niezależnie od formy zatrudnienia, chce czuć się częścią organizacji, w której pracuje – powiedział Artur Deninis, General Manager w ABC London Group Ltd.
Czego oczekują pracownicy?
W zależności od etapu życia, na którym jest pracownik, jego oczekiwania są inne i zależą od różnych czynników, jak na przykład posiadanie rodziny. Pracownicy coraz częściej zwracają uwagę na poczucie bezpieczeństwa oraz możliwości zatroszczenia się o swój dobrostan.
Jedną z takich potrzeb jest bycie mobilnym. W tym przypadku możliwość wynajmu samochodu jest idealnym rozwiązaniem. Dzięki platformie CarUneed, którą oferuje ABC LG, dostęp do takiego benefitu mogą mieć również osoby zatrudnione na umowę B2B.
ABC LG, spośród wielu wygodnych benefitów do wyboru, oferuje wyjątkową na rynku możliwość użytkowania zawsze nowego auta. Auto na abonament to usługa wynajmu samochodu na konkurencyjnych rynkowo warunkach, niedostępnych dla konsumentów spoza organizacji.
- Pracownicy cenią sobie wygodę i personalizowane doświadczenia. Możliwość cieszenia się zawsze nowym, doskonale wyposażonym autem to dla pracownika przyjemność, uczucie prestiżu i bezpieczeństwa. Dla pracodawcy taka motywacja jest źródłem większej lojalizacji i retencji pracowniczej – rezygnując z zatrudnienia, pracownik faktycznie traci możliwość wynajęcia auta na tak preferencyjnych warunkach – wyjaśnia Artur Deninis.
Auto na platformie CarUneed dostępne jest w atrakcyjnej cenie, do użytkowania na wyłączność, z pełnym ubezpieczeniem, serwisem i sezonową wymianą opon. Wszystkie usługi mieszczą się w ramach stałej abonamentowej opłaty. Przystąpienie do umowy nie wiąże się z wniesieniem wkładu własnego, a sam proces najmu jest prosty, przebiega online i bez udziału przedstawicieli HR.
Usługa „Auto na abonament” wchodzi w skład benefitów spod parasola ABC LG i jest dostępna na platformie CarUneed. W łatwej w obsłudze aplikacji Self-Benefit System, pracownicy i współpracownicy B2B mogą samodzielnie wybierać interesujące ich benefity i najważniejsze świadczenia: nie tylko samochód, ale również wsparcie psychologiczne, opiekę medyczną, sport i naukę języków obcych.
Tak dopasowana oferta benefitów spełnia potrzeby nie tylko pracowników, ale obejmuje również ich rodziny, zapewniając kompleksową opiekę.

Nie ma wakacji od prac sezonowych – trwają cały rok. Jacy pracownicy są najbardziej poszukiwani?

Mercer Total Remuneration Survey (TRS) – kluczowe wnioski i obserwacje

Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.