Bezgotówkowe wpłaty na konto WOŚP biją kolejny rekord!

Andrzej Maciejewski
Business Edge (agencja PR)
Bohomolca 15
01-638 Warszawa
a.maciejewski|businessedge.pl| |a.maciejewski|businessedge.pl
881 334 352
www.polcard.pl
Już po raz 25. First Data Polska zagrała z Orkiestrą obsługując rekordową sumę bezgotówkowych wpłat na cel tegorocznego Finału - zapewnienia najwyższych standardów diagnostycznych i leczniczych w dziecięcej medycynie zabiegowej. Darczyńcy wpłacili ponad 2 mln zł przez terminale płatnicze Polcard oraz przez telefon i internet!
First Data Polska od 25 lat wspiera WOŚP umożliwiając wpłaty kartą na konto Orkiestry – przez internet i telefon. Od trzech lat we współpracy z mBankiem firma dostarcza również terminale płatnicze Polcard, które otrzymują wolontariusze WOŚP oraz oddziały mBanku. W tym roku na rzecz Orkiestry pracowało aż 809 specjalnie przygotowanych na potrzeby zbiórki terminali Polcard, o 69 więcej niż przed rokiem. Urządzenia trafiły nawet za granicę do sztabów w Dublinie i Brukseli.
- Kolejny Finał przyniósł kolejny rekord kwoty zebranej na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Jesteśmy dumni, że znów mogliśmy pomóc w tym niezwykłym dobroczynnym przedsięwzięciu. Cieszy nas również, że popularność płatności bezgotówkowych rośnie tak dynamicznie. W tym roku kwota wpłat przy użyciu terminali płatniczych wzrosła niemal o połowę! - mówi Krzysztof Polończyk, prezes zarządu First Data w Polsce, właściciela marki Polcard.
- Wpłaty bezgotówkowe także pokazały, jak bardzo w czasie Finału udało nam się złapać wiatr w żagle! Tak więc również dzięki ogromnej hojności ludzi otwartych na najnowsze rozwiązania zebraliśmy bardzo dużo pieniędzy na wsparcie dziecięcej medycyny zabiegowej - mówi Jurek Owsiak, prezes zarządu Fundacji WOŚP. – Korzystając z możliwości szybkich wpłat na WOŚP możemy grać jeszcze głośniej i skuteczniej. Wielkie dzięki dla wszystkich bezgotówkowców za to, że możemy na Was liczyć nie tylko w czasie Finału, ale przez cały rok!
Wolontariusze z First Data, oprócz przyjmowania wpłat kartą przez telefon w telewizyjnym studiu, wspieranie przez pracowników Centrum Obsługi Klienta w siedzibie First Data, weryfikowali również zgłoszenia uczestników Licytacji Najbardziej Hojnych Darczyńców, którzy rywalizowali o najwyższe numery Złotych Serduszek lub Złotych Kart PLAY. Weryfikowane były zgłoszenia osób, które zaoferowały kwoty powyżej 7 tysięcy złotych za kartę i 15 tys. złotych za serduszko.
Wysokość wpłat kartą podczas 28. Finału WOŚP:
● W terminalach: 2 023 442,00 zł
● Przez internet: 118 438,60 zł
● Przez telefon: 1 000,65 zł
● Razem: 2 142 881,25 zł
Możliwość wspierania Orkiestry poprzez płatności kartą przez internet jest dostępna przez cały rok na stronie Fundacji pod adresem: wplacam.wosp.org.pl
Podczas 28. Finału Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zbierała pieniądze na zapewnienia najwyższych standardów diagnostycznych i leczniczych w dziecięcej medycynie zabiegowej.
O WOŚP:
Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to ciesząca się największym zaufaniem społecznym organizacja pozarządowa w Polsce. Założona została w 1993 roku i od tego czasu co roku, w drugą niedzielę stycznia, organizuje zbiórkę pieniędzy, która nazywa się Finałem WOŚP. Za zebrane środki Fundacja WOŚP kupuje i przekazuje w darze szpitalom dziecięcym w Polsce najnowocześniejszy sprzęt medyczny. Dziś sprzęt zakupiony przez WOŚP jest podstawą nowoczesnego wyposażenia wszystkich szpitali, w których leczy się dzieci w Polsce. Do tej pory Orkiestra zebrała na wsparcie polskiej medycyny sumę ponad 1 mld PLN.
O First Data Polska
First Data Polska jest częścią Fiserv, światowego lidera w dziedzinie płatności i technologii finansowych. Tworzy bezpieczne i innowacyjne, szybkie i wygodne rozwiązania i usługi płatnicze dla biznesu, administracji publicznej, transportu publicznego oraz smart city. Wspiera banki, instytucje finansowe, sektor fintech w wykorzystaniu najnowszych technologii płatniczych, pomagając im w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jest partnerem w zakresie obsługi kart i wdrażania mobilnych płatności.
Pod marką Polcard od blisko trzech dekad nieustannie rozwija, promuje i popularyzuje obrót bezgotówkowy w Polsce. Jest pionierem płatności elektronicznych – w 1991 roku zainstalowała pierwszy w Polsce terminal i wydała pierwszą kartę płatniczą.15 lat później wprowadziła na polski rynek płatności HCE, a w 2019 roku we współpracy z globalnymi partnerami terminal płatniczy w aplikacji na smartfon i tablet (SoftPOS). Na rynku działa już 160 000 terminali Polcard, z których korzysta ponad 77 tys. firm i 1,5 tys. urzędów.
Innowacyjne produkty i usługi First Data Polska zdobyły wiele nagród i wyróżnień w prestiżowych konkursach Cashless.pl „Gazety Bankowej” ,tygodnika „Wprost”, Kongresu Gospodarki Elektronicznej, Fundacji Rozwoju Obrotu Bezgotówkowego, Polskiego Instytut Rozwoju Biznesu.
Więcej informacji: fiserv.com | firstdata.pl I polcard.pl I https://www.linkedin.com/company/first-data-polska-s.a./
Kontakt dla mediów:
Olga Małecka
marketing & communications manager
First Data Polska SA
+48 22 515 31 00
Olga.Malecka@FirstData.com

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.