Komunikaty PR

Bezgotówkowe wpłaty na konto WOŚP biją kolejny rekord!

2020-01-15  |  14:30
Biuro prasowe
Kontakt

Andrzej Maciejewski
Business Edge (agencja PR)

Bohomolca 15
01-638 Warszawa
a.maciejewski|businessedge.pl| |a.maciejewski|businessedge.pl
881 334 352
www.polcard.pl

Już po raz 25. First Data Polska zagrała z Orkiestrą obsługując rekordową sumę bezgotówkowych wpłat na cel tegorocznego Finału - zapewnienia najwyższych standardów diagnostycznych i leczniczych w dziecięcej medycynie zabiegowej. Darczyńcy wpłacili ponad 2 mln zł przez terminale płatnicze Polcard  oraz przez telefon i internet!

First Data Polska od 25 lat wspiera WOŚP umożliwiając wpłaty kartą na konto Orkiestry – przez internet i telefon. Od trzech lat we współpracy z mBankiem firma dostarcza również terminale płatnicze Polcard, które otrzymują wolontariusze WOŚP oraz oddziały mBanku. W tym roku na rzecz Orkiestry pracowało aż 809 specjalnie przygotowanych na potrzeby zbiórki terminali Polcard, o 69 więcej niż przed rokiem. Urządzenia trafiły nawet za granicę do sztabów w Dublinie i Brukseli.

- Kolejny Finał przyniósł kolejny rekord kwoty zebranej na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Jesteśmy dumni, że znów mogliśmy pomóc  w tym niezwykłym dobroczynnym przedsięwzięciu. Cieszy nas również, że popularność płatności bezgotówkowych rośnie tak dynamicznie. W tym roku kwota wpłat przy użyciu terminali płatniczych wzrosła niemal o połowę! mówi Krzysztof Polończyk, prezes zarządu First Data w Polsce, właściciela marki Polcard.

- Wpłaty bezgotówkowe także pokazały, jak bardzo w czasie Finału udało nam się złapać wiatr w żagle! Tak więc również dzięki ogromnej hojności ludzi otwartych na najnowsze rozwiązania zebraliśmy bardzo dużo pieniędzy na wsparcie dziecięcej medycyny zabiegowej - mówi Jurek Owsiak, prezes zarządu Fundacji WOŚP.Korzystając z możliwości szybkich wpłat na WOŚP możemy grać jeszcze głośniej i skuteczniej. Wielkie dzięki dla wszystkich bezgotówkowców za to, że możemy na Was liczyć nie tylko w czasie Finału, ale przez cały rok!

Wolontariusze z First Data, oprócz przyjmowania wpłat kartą przez telefon w telewizyjnym studiu, wspieranie przez pracowników Centrum Obsługi Klienta w siedzibie First Data, weryfikowali również zgłoszenia uczestników Licytacji Najbardziej Hojnych Darczyńców, którzy rywalizowali o najwyższe numery Złotych Serduszek lub Złotych Kart PLAY. Weryfikowane były zgłoszenia osób, które zaoferowały kwoty powyżej 7 tysięcy złotych za kartę i 15 tys. złotych za serduszko.

Wysokość wpłat kartą podczas 28. Finału WOŚP:

● W terminalach: 2 023 442,00 zł
● Przez internet: 118 438,60 zł
● Przez telefon: 1 000,65 zł
● Razem: 2 142 881,25 zł

Możliwość wspierania Orkiestry poprzez płatności kartą przez internet jest dostępna przez cały rok na stronie Fundacji pod adresem: wplacam.wosp.org.pl  

Podczas 28. Finału Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zbierała pieniądze na zapewnienia najwyższych standardów diagnostycznych i leczniczych w dziecięcej medycynie zabiegowej. 

O WOŚP:

Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to ciesząca się największym zaufaniem społecznym organizacja pozarządowa w Polsce. Założona została w 1993 roku i od tego czasu co roku, w drugą niedzielę stycznia, organizuje zbiórkę pieniędzy, która nazywa się Finałem WOŚP. Za zebrane środki Fundacja WOŚP kupuje i przekazuje w darze szpitalom dziecięcym w Polsce najnowocześniejszy sprzęt medyczny. Dziś sprzęt zakupiony przez WOŚP jest podstawą nowoczesnego wyposażenia wszystkich szpitali, w których leczy się dzieci w Polsce. Do tej pory Orkiestra zebrała na wsparcie polskiej medycyny sumę ponad 1 mld PLN.

O First Data Polska

First Data Polska jest częścią Fiserv, światowego lidera w dziedzinie płatności i technologii finansowych. Tworzy bezpieczne i innowacyjne, szybkie i wygodne rozwiązania i usługi płatnicze dla biznesu, administracji publicznej, transportu publicznego oraz smart city. Wspiera banki, instytucje finansowe, sektor fintech w wykorzystaniu najnowszych technologii płatniczych, pomagając im w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jest partnerem w zakresie obsługi kart i wdrażania mobilnych płatności.

Pod marką Polcard od blisko trzech dekad nieustannie rozwija, promuje i popularyzuje obrót bezgotówkowy w Polsce. Jest pionierem płatności elektronicznych – w 1991 roku zainstalowała pierwszy w Polsce terminal i wydała pierwszą kartę płatniczą.15 lat później wprowadziła na polski rynek płatności HCE, a w 2019 roku we współpracy z globalnymi partnerami terminal płatniczy w aplikacji na smartfon i tablet (SoftPOS). Na rynku działa już 160 000 terminali Polcard, z których korzysta ponad 77 tys. firm i 1,5 tys. urzędów.

Innowacyjne produkty i usługi First Data Polska zdobyły wiele nagród i wyróżnień w prestiżowych konkursach Cashless.pl „Gazety Bankowej” ,tygodnika „Wprost”, Kongresu Gospodarki Elektronicznej, Fundacji Rozwoju Obrotu Bezgotówkowego, Polskiego Instytut Rozwoju Biznesu.

Więcej informacji: fiserv.com | firstdata.pl I polcard.pl I https://www.linkedin.com/company/first-data-polska-s.a./

Kontakt dla mediów:
Olga Małecka
marketing & communications manager
First Data Polska SA
+48 22 515 31 00
Olga.Malecka@FirstData.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Business Edge (agencja PR)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy Biuro prasowe
2024-12-23 | 14:45

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

VeloBank otworzył swoją pierwszą placówkę w Grudziądzu, zlokalizowaną w centrum miasta przy ul. Mickiewicza 22, zaledwie kilka kroków od starówki. Dzięki dogodnej
Bankowość Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
2024-12-23 | 11:00

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie wszystko. Polacy kultywują tradycję dzielenia się i nie zapominają
Bankowość Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
2024-12-20 | 11:50

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej

Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również od VeloBanku, który przygotował dla klientów kilka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.