Komunikaty PR

Bezpieczne zakupy pod jednym dachem

2020-04-07  |  15:00
Kontakt
Dorota Czerwińska
Communication Unlimited

ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl

Klienci Blue City pod jednym dachem załatwią nie tylko potrzebne sprawunki, ale również sprawy bankowe. 

- Być może niektórzy wciąż mają w pamięci zatłoczone Blue City. W tej chwili jednak wygląda to zupełnie inaczej. Większość sklepów i duża część centrum handlowego jest zamknięta. Dlatego zakupy można u nas zrobić w komfortowych warunkach, choć mam nadzieję, że niedługo będziemy mogli zaprosić naszych klientów do wszystkich sklepów, restauracji i miejsc rozrywki – mówi Yoram Reshef, wiceprezes Blue City sp. z o.o.

W centrum działa jedyny w Warszawie supermarket EUROSPAR, w którym dostępny jest szeroki wybór świeżych produktów. Na miejscu wypiekane jest pieczywo. Duży wybór artykułów znajdą tu dla siebie weganie i wegetarianie. Czynny jest również The House of Chesse, gdzie oprócz serów z różnych stron świata, można się zaopatrzyć we francuskie, włoskie i hiszpańskie wędliny, a także oliwy, makarony i sosy do nich, octy balsamiczne, konfitury. Część to produkty ekologiczne. Otwarta jest Cukiernia Cieślikowski, która zaprasza na świąteczne baby i mazurki, a wino można kupić w sklepie „Białe czy Czerwone”.

Do wyboru klientów pozostają na bieżąco zaopatrywane aż trzy drogerie i apteka: Super Pharm, Hebe i Rossmann. Właściciele zwierząt znajdą dla swoich podopiecznych w czynnym sklepie zoologicznym Kakadu żywność i niezbędne akcesoria. W Blue City działa również Punkt Odbioru Zamówień IKEA oraz pralnia. Otwarte są banki: Citi Handlowy, BNP Paribas, mbank, Getin Banki i Millenium.

- Uważnie obserwujemy rozwój wypadków i stosujemy się do wytycznych organów administracji państwowej i samorządowej. Wszyscy nasi najemcy, którzy mogą mieć otwarte lokale, dbają o bezpieczeństwo klientów i pracowników zgodnie z wprowadzonymi 1 kwietnia zaleceniami – mówi Yoram Reshef.

W Blue City wdrożono dodatkowe procedury i czynności dotyczące utrzymania czystości. Służby sprzątające dezynfekują powierzchnie wspólne, poręcze metalowe i poręcze schodów ruchomych, kosze na śmieci oraz automatyczne kasy  parkingowe. Personel serwisowy został wyposażony w maski i rękawiczki ochronne.

W centrum znajduje się również Przychodnia Enel Med, do której dostęp  jest całkowici oddzielony od pozostałych otwartych części centrum. Pacjenci przechodzą do przychodni osobnymi korytarzami i windą.

Do Blue City można obecnie wejść od ul. Opaczewskiej (dostępny jest parking zewnętrzny) lub z parkingu podziemnego. W wejściach zostały umieszczone dyspensery ze środkami odkażającymi.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication Unlimited
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.