Komunikaty PR

Bezpieczne zakupy pod jednym dachem

2020-04-07  |  15:00
Kontakt
Dorota Czerwińska
Communication Unlimited

ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl

Klienci Blue City pod jednym dachem załatwią nie tylko potrzebne sprawunki, ale również sprawy bankowe. 

- Być może niektórzy wciąż mają w pamięci zatłoczone Blue City. W tej chwili jednak wygląda to zupełnie inaczej. Większość sklepów i duża część centrum handlowego jest zamknięta. Dlatego zakupy można u nas zrobić w komfortowych warunkach, choć mam nadzieję, że niedługo będziemy mogli zaprosić naszych klientów do wszystkich sklepów, restauracji i miejsc rozrywki – mówi Yoram Reshef, wiceprezes Blue City sp. z o.o.

W centrum działa jedyny w Warszawie supermarket EUROSPAR, w którym dostępny jest szeroki wybór świeżych produktów. Na miejscu wypiekane jest pieczywo. Duży wybór artykułów znajdą tu dla siebie weganie i wegetarianie. Czynny jest również The House of Chesse, gdzie oprócz serów z różnych stron świata, można się zaopatrzyć we francuskie, włoskie i hiszpańskie wędliny, a także oliwy, makarony i sosy do nich, octy balsamiczne, konfitury. Część to produkty ekologiczne. Otwarta jest Cukiernia Cieślikowski, która zaprasza na świąteczne baby i mazurki, a wino można kupić w sklepie „Białe czy Czerwone”.

Do wyboru klientów pozostają na bieżąco zaopatrywane aż trzy drogerie i apteka: Super Pharm, Hebe i Rossmann. Właściciele zwierząt znajdą dla swoich podopiecznych w czynnym sklepie zoologicznym Kakadu żywność i niezbędne akcesoria. W Blue City działa również Punkt Odbioru Zamówień IKEA oraz pralnia. Otwarte są banki: Citi Handlowy, BNP Paribas, mbank, Getin Banki i Millenium.

- Uważnie obserwujemy rozwój wypadków i stosujemy się do wytycznych organów administracji państwowej i samorządowej. Wszyscy nasi najemcy, którzy mogą mieć otwarte lokale, dbają o bezpieczeństwo klientów i pracowników zgodnie z wprowadzonymi 1 kwietnia zaleceniami – mówi Yoram Reshef.

W Blue City wdrożono dodatkowe procedury i czynności dotyczące utrzymania czystości. Służby sprzątające dezynfekują powierzchnie wspólne, poręcze metalowe i poręcze schodów ruchomych, kosze na śmieci oraz automatyczne kasy  parkingowe. Personel serwisowy został wyposażony w maski i rękawiczki ochronne.

W centrum znajduje się również Przychodnia Enel Med, do której dostęp  jest całkowici oddzielony od pozostałych otwartych części centrum. Pacjenci przechodzą do przychodni osobnymi korytarzami i windą.

Do Blue City można obecnie wejść od ul. Opaczewskiej (dostępny jest parking zewnętrzny) lub z parkingu podziemnego. W wejściach zostały umieszczone dyspensery ze środkami odkażającymi.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication Unlimited
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.