Komunikaty PR

Bialcon zostaje na dłużej w centrum z portfolio Greenman Poland

2024-08-29  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Bialcon pozostaje w Nowych Bielawach w Toruniu. Polska marka modowa zdecydowała się przedłużyć współpracę z Greenman Poland na kolejne lata. Dzięki temu jej sklep nadal będzie dostępny dla klientów toruńskiego centrum handlowego.

– Bialcon to kolejna marka, która w ostatnim czasie stawia na długofalową współpracę z Nowymi Bielawami, doceniając potencjał biznesowy obiektu oraz możliwości rozwoju, jakie oferujemy markom lifestylowym i modowym – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.

– Tym samym wzmacniamy naszą ofertę fashion o rodzimą markę odzieżową, popularną wśród kobiet w różnym wieku. Obecność Bialcon dywersyfikuje ten segment, tworząc atrakcyjną destynację, dopasowaną do potrzeb zakupowych lokalnego rynku oraz międzypokoleniowości Nowych Bielaw – dodaje. 

Na ofertę modową Nowych Bielaw składa się dziś ponad 20 marek fashion. Oprócz Bialcon, klienci znajdą tu sklepy m.in. Tatuum, Monnari, Sinsay, Big Star, Giacomo Conti, Carry, Quiosque, Triumph, Esotiq, Change Lingerie, Wojas i Ryłko.

– Choć Nowe Bielawy to obiekt typu convenience, w jego ofercie dominują dziś marki modowe. Przyciąga je dynamiczny rozwój centrum, w tym rozbudowa o dwa parki handlowe, a także chłonny rynek konsumencki i silna lokalna pozycja, która sprawia, że miejsce to jest popularnym wyborem na codzienne zakupy – mówi Karolina Nitowska.

– Ważne są również wyniki, jakie osiągają nasi partnerzy biznesowi z tego segmentu. W ostatnich latach moda stała się jednym z głównych elementów oferty Nowych Bielaw, przyciągającym klientów. Rosnąca rola tego segmentu zwraca uwagę branży i procentuje aneksami oraz nowymi umowami – dodaje.

Bialcon to polska marka odzieżowa, która już od ponad 30 lat ubiera kobiety. Brand znany jest z eleganckich, klasycznych kolekcji, które łączą nowoczesne trendy z wygodą i ponadczasowym stylem. Bialcon oferuje szeroki wybór ubrań, od codziennych stylizacji po kreacje na specjalne okazje, kładąc nacisk na wysoką jakość tkanin, staranne wykończenie oraz krajową produkcję. Marka posiada sieć sklepów obejmującą ponad 70 lokalizacji w Polsce i za granicą.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni
Nieruchomości Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
2024-12-30 | 15:00

Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?

Kraków nieustannie buduje swoją pozycję na rynku mieszkaniowym. Rosnące inwestycje, turystyczny urok i zwiększająca się liczba mieszkańców sprawiają, że zapotrzebowanie na
Nieruchomości Deweloperzy nie nadążają za popytem
2024-12-30 | 15:00

Deweloperzy nie nadążają za popytem

Mieszkania drożeją, a nowych powstaje rekordowo mało. W 2023 roku deweloperzy rozpoczęli budowę 114,5 tys. lokali – to najmniej od sześciu lat. Ceny za mkw. w Warszawie zdążyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ślepe pozwy pomogą walczyć z hejtem w internecie. Spodziewana lawina wniosków może sparaliżować sądy

Wprowadzenie instytucji tzw. ślepego pozwu pozwoli skuteczniej ścigać za naruszenie dóbr osobistych popełnione przez anonimowych internautów. Przepisy pozwolą na złożenie pozwu w sytuacji, gdy poszkodowany nie zna danych identyfikujących hejtera. Krajowa Rada Sądownictwa i Sąd Najwyższy ostrzegają, że nowelizacja może doprowadzić do znacznego przeciążenia sądów, a krótkie terminy na identyfikację sprawcy mogą skutkować wzrostem odszkodowań za przewlekłość postępowania.

Ochrona środowiska

Nowy obowiązek segregowania odpadów budowlanych i rozbiórkowych. Firmy mogą go jednak scedować na wyspecjalizowane przedsiębiorstwa

1 stycznia weszła w życie ustawa zmieniająca przepisy o odpadach, która nakłada na wytwórców odpadów budowlanych i rozbiórkowych obowiązek ich segregacji i zapewnienia dalszego ich zagospodarowania. To efekt implementacji unijnej dyrektywy. Ostateczną treść przepisów branża poznała w ostatnich tygodniach 2024 roku. Nie jest wciąż jasne, czy w przypadku budów dopuszczona będzie frakcja odpadów zmieszanych, których nie da się posegregować. Następnym krokiem będą prawdopodobnie poziomy recyklingu odpadów budowlanych, jakie przedsiębiorcy będą musieli zapewnić. Nowe obowiązki nie dotyczą osób fizycznych.

Handel

T. Bocheński: Współpraca z Donaldem Trumpem może być bardzo trudna. Interes amerykański będzie stawiany na pierwszym miejscu

Współpraca na linii Unia Europejska – USA w ciągu czterech najbliższych lat rządów Donalda Trumpa może być trudna – ocenia europoseł Tobiasz Bocheński. Polski Instytut Spraw Międzynarodowych ostrzega, że potencjalne zmiany w polityce USA, w tym zwiększenie ceł, mogą dotknąć wszystkich partnerów Stanów Zjednoczonych. Dużą niewiadomą jest również kwestia wsparcia dla Ukrainy i ewentualnego zakończenia wojny. Polityka nowego prezydenta może mieć kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa całej Europy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.