Big-Active z kampanią herbat zielonych
Pod koniec września ruszyła kampania największej kategorii produktowej marki Big-Active – herbat zielonych. Działania obejmują emisję spotów TV oraz VoD i potrwają aż do pierwszego tygodnia grudnia.
Herbaty zielone to najważniejsza kategoria marki Big-Active, wyróżniająca się nieoczywistymi połączeniami smakowymi wysokiej jakości zielonej herbaty z owocami i barwnymi płatkami kwiatów. Obejmuje ona zarówno herbaty w torebkach, jak i liściaste, w 13 wersjach smakowych, w tym wariant zawierający 100% czystej zielonej herbaty.
Pod koniec września marka Big-Active wystartowała z kampanią promującą swoje portfolio herbat zielonych. W telewizji, na kanałach głównych TVN, TVP i Polsat oraz na kanałach tematycznych, reklama emitowana będzie do początku listopada. Z kolei, w serwisach VoD kampania potrwa do pierwszego tygodnia grudnia.
Herbaty Big-Active dostępne są w sklepach stacjonarnych, a także na stronie e-sklepu firmy „Herbapol-Lublin”: https://e-herbapol.com.pl
O marce Big-Active
Marka Big-Active oferuje najszerszy wybór oryginalnych smaków herbat czarnych, białych i czerwonych i zielonych. To marka nowoczesna i innowacyjna, której nieodłącznymi cechami są indywidualny charakter, różnorodność oraz wysoka jakość produktów. Produkty Big-Active to ciekawe kompozycje wysokiej jakości herbaty, owoców i barwnych płatków kwiatów, które dają naparowi niepowtarzalny smak.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Polityka

Tarcza Wschód flagowym projektem na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. To przełom w zakresie unijnej obronności
Parlament Europejski uznał Tarczę Wschód, zaproponowaną przez premiera Donalda Tuska, za flagowy projekt na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. W ramach głosowania nad rezolucją dotyczącą wzmocnienia obronności UE przyjęto poprawkę, zgodnie z którą ochrona granic lądowych, powietrznych i morskich UE przyczynia się do bezpieczeństwa całej UE, zwłaszcza jej wschodniej granicy. – To przełom, bo oznacza, że to Polska narzuca w tej chwili myślenie w Europie na temat obronności – ocenia europoseł Michał Szczerba.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.