Komunikaty PR

Billennium S.A., międzynarodowa firma IT, otwiera biuro w Mindspace Koszyki

2021-08-04  |  11:00
Biuro prasowe

Międzynarodowa firma technologiczna Billennium S.A. dołączyła do grona najemców Mindspace Koszyki. Spółka zdecydowała się wynająć 65 stanowisk do pracy na pierwszym i drugim piętrze kompleksu przylegającego do Hali Koszyki. W procesie wynajmu, Billennium S.A. reprezentowała agencja Corees Polska.  

Billennium S.A. jest globalną firmą technologiczną, która od ponad 18 lat tworzy innowacyjne rozwiązania IT dla biznesu, odpowiadając także za doradztwo i pomoc klientom w transformacji cyfrowej. Z usług Billennium S.A. korzystają m. in. firmy z branż farmaceutycznej, bankowej, finansowej, ubezpieczeniowej czy z sektora publicznego i odnawialnych źródeł energii. Spółka posiada łącznie 11 biur na całym świecie, w tym aż 7 z nich znajduje się w Polsce, a pozostałe 4 w Indiach, Niemczech, Kanadzie i Malezji. 

– W Billennium, które liczy ponad 1300 pracowników, wszyscy bardzo szybko zaadaptowaliśmy się do pracy zdalnej, a z czasem utwierdziliśmy w przekonaniu, że nie wrócimy do realiów sprzed pandemii. Model hybrydowy stał się standardem – to nasi pracownicy decydują o tym, jak często potrzebują pracować z biura. Elastyczność, jaką zapewnia Mindspace w doborze przestrzeni oraz różnorodność części wspólnych były spójne z Billennijną koncepcją nowego miejsca pracy i przekonały nas, aby właśnie tu przenieść siedzibę  firmy. Dodatkowo, otwartość na nasze potrzeby, estetyczne wnętrza i świetna lokalizacja nietuzinkowego, zabytkowego budynku sprawiają, że czujemy się tu bardzo dobrze – powiedziała Ewa Goska, Dyrektor Administracji w Billennium S.A.

– Jesteśmy zaszczyceni, że marka Billennium wybrała Mindspace Koszyki na swoją główną siedzibę w Polsce – powiedział Yotam Alroy, współzałożyciel i dyrektor ds. rozwoju biznesu Mindspace –  Po długim okresie pracy wyłącznie zdalnej, firmy coraz chętniej wracają do biura, oczekując jednak zdecydowanie większej elastyczności, niż dotychczas. Z naszych obserwacji wynika, że Polska odnotowuje coraz większe ożywienie m.in. właśnie w sektorze biurowym. Potwierdzeniem tego jest np. obłożenie naszego warszawskiego oddziału, równe prawie 90%. Ofertą Mindspace Koszyki coraz chętniej interesują się zarówno małe i średnie firmy, a także duże korporacje – wszystko to dzięki szerokiej gamie rozwiązań biurowych, począwszy od możliwości wynajmu sal konferencyjnych na godziny, przez karnety jedno- i wielodniowe, po rozwiązania długoterminowe, takie jak umowy miesięczne i roczne – dodał.  

Tylko w ciągu ostatnich sześciu miesięcy, Mindspace w ujęciu globalnym odnotował trzykrotny wzrost zapotrzebowania na hybrydowe przestrzenie do pracy – w porównaniu z tym samym okresem w ubiegłym roku. Pomimo pandemii, poziom obłożenia w pierwszej połowie 2021 r. w większości lokalizacji operatora stale wzrastał, a w niektórych zbliżył się, czy wręcz nawet przekroczył wynik sprzed pandemii. Co więcej, od początku roku Mindspace otworzył dwie nowe lokalizacje w USA i Izraelu w ramach umów o zarządzanie, a także powiększył jeden z oddziałów w Berlinie. W listopadzie br. operator planuje zainaugurować działalność kolejnej, szóstej lokalizacji w Izraelu, będącej tym samym 32 punktem sieci na świecie. Przedstawiciele społeczności Mindspace mogą korzystać z każdego oddziału bez żadnych dodatkowych opłat. 

– Obecna sytuacja na rynku sprawia, że coraz więcej firm rozważa wybór elastycznych rozwiązań w kontekście przestrzeni biurowych. Dają one najemcom łatwość w podejmowaniu krótko- czy  długofalowych decyzji biznesowych – skomentował Grzegorz Kmieciński, Director, Tenant Representation w Corees Polska. – Dziękuję Billennium za możliwość przeprowadzenia całego procesu wyboru i najmu biura w ich imieniu, a przedstawicielom Mindspace za profesjonalizm i komfort współpracy – dodał.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.