Biogo S.A. lider e-commerce branży żywności bio w Polsce rozpoczął emisję akcji

Popularność zdrowego stylu życia, rosnąca świadomość ekologiczna społeczeństwa oraz chęć nabywania produktów wysokiej jakości - wszystko to przyczynia się do szybkiego rozwoju rynku żywności bio. Lider w tym segmencie - internetowy sklep Biogo.pl właśnie rozpoczął pierwszą emisję swoich akcji. Inwestorzy mogą teraz stawiać na zdrowie, a dodatkowo zmienić świat na lepsze.
Nie tylko produkty, ale styl życia i doświadczenia
Biogo to jeden z najdynamiczniej rozwijających się sklepów internetowych ze zdrową żywnością i suplementami diety w Europie Środkowo-Wschodniej. Łączy w sobie ideę minimalistycznego podejścia do życia z miłością do natury oraz inspiracją do zmiany swojego otoczenia na lepsze. Firma posiada również sieć sklepów stacjonarnych, pełniących dodatkowo funkcję profesjonalnych centrów dietetycznych. Nabywcami oferty Biogo są głównie osoby ceniące produkty naturalne, prowadzące zdrowy styl życia i takie, którym zależy na zmianie złych nawyków żywieniowych.
W ostatnich miesiącach sklepy internetowe, szczególnie te oferujące zdrową żywność, rozwinęły się na niespotykaną wcześniej skalę. Mamy też więcej czasu na decydowanie o zakupie produktów dobrej jakości, co przekłada się na wybieranie składników ekologicznych, pochodzących ze sprawdzonych źródeł i posiadających rzetelne certyfikaty - mówi Tomasz Kosowski CEO Biogo.
Cele emisji prowadzonej przy współpracy z platformą Beesfund
Dzięki pozyskanym środkom, firma będzie mogła rozpocząć ekspansję na rynki zagraniczne, stworzyć autorską linię ekoproduktów, wdrożyć platformę marketplace, a także otworzyć sklepy stacjonarne w największych aglomeracjach w kraju. Istotnym celem emisji akcji jest również poszerzenie działań promocyjnych oraz stworzenie aplikacji mobilnej, jeszcze bardziej ułatwiającej zakup ulubionych produktów.
Jako lider e-commerce w branży zdrowej żywności w Polsce chcemy szerzyć naszą misję na kolejne kraje - na początku koncentrujemy się na rynku niemieckim oraz francuskim. W dobie pandemii widzimy też dużą szansę na pozyskanie dobrych lokalizacji stacjonarnych, aby nasi dietetycy kliniczni mogli dzielić się wiedzą ekspercką z klientami, a klienci - odbierać zamówienia internetowe bezpłatnie - dodaje Tomasz Kosowski.
To ważne, aby móc zmieniać świat na lepsze
Branża eko jest jednym z najszybciej rozwijających się segmentów rynku. Mając na uwadze obecne szanse rynkowe i pozycję lidera, firma Biogo chce jak najlepiej wykorzystać najbliższe miesiące - i posiada do tego doskonałe zaplecze.
Biogo tworzą specjaliści z ogromnym doświadczeniem - w przeciągu 5 lat od powstania, marce udało się osiągnąć pozycję lidera na polskim rynku e-commerce w sprzedaży detalicznej zdrowej żywności. Każdy rok finansowy firma zamyka przychodem min. o 42% wyższym niż w roku go poprzedzającym i co najważniejsze - w obecnym czasie utrzymuje tę dynamikę. Ze względu na specyfikę branży oraz pandemię, Biogo zyskuje coraz więcej lojalnych klientów.
Celem krótkotrwałym w działalności Biogo S.A. jest popularyzacja ekologicznej i ekonomicznej żywności dla człowieka. Z kolei do celów długotrwałych należy przede wszystkim informowanie oraz rozpowszechnianie efektywnych sposobów ochrony zdrowia i życia na Ziemi w środowisku mediów społecznościowych i sieci internetowej.
Ważną informacją dla inwestorów jest również plan wejścia na GPW na parkiet Newconnect w ciągu 2-3 lat oraz pierwsza wypłata dywidendy, która planowana jest po okresie wydatkowania środków z emisji - czyli w 2023 roku.
Warto dodać, że inwestycja w markę z jednej strony umożliwi kontynuację dotychczas obranego kierunku rozwoju, a z drugiej pozwoli akcjonariuszom włączyć się do akcji realnie zmieniającej świat na lepsze - zakup konkretnego pakietu akcji aktywuje przypisaną do niego liczbę drzew do posadzenia.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety
– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.
Prawo
Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.