Komunikaty PR

Biogo S.A. lider e-commerce branży żywności bio w Polsce rozpoczął emisję akcji

2021-01-28  |  12:19
Biuro prasowe

Popularność zdrowego stylu życia, rosnąca świadomość ekologiczna społeczeństwa oraz chęć nabywania produktów wysokiej jakości - wszystko to przyczynia się do szybkiego rozwoju rynku żywności bio. Lider w tym segmencie - internetowy sklep Biogo.pl właśnie rozpoczął pierwszą emisję swoich akcji. Inwestorzy mogą teraz stawiać na zdrowie, a dodatkowo zmienić świat na lepsze.

 

Nie tylko produkty, ale styl życia i doświadczenia

Biogo to jeden z najdynamiczniej rozwijających się sklepów internetowych ze zdrową żywnością i suplementami diety w Europie Środkowo-Wschodniej. Łączy w sobie ideę minimalistycznego podejścia do życia z miłością do natury oraz inspiracją do zmiany swojego otoczenia na lepsze. Firma posiada również sieć sklepów stacjonarnych, pełniących dodatkowo funkcję profesjonalnych centrów dietetycznych. Nabywcami oferty Biogo są głównie osoby ceniące produkty naturalne, prowadzące zdrowy styl życia i takie, którym zależy na zmianie złych nawyków żywieniowych.

 

W ostatnich miesiącach sklepy internetowe, szczególnie te oferujące zdrową żywność, rozwinęły się na niespotykaną wcześniej skalę. Mamy też więcej czasu na decydowanie o zakupie produktów dobrej jakości, co przekłada się na wybieranie składników ekologicznych, pochodzących ze sprawdzonych źródeł i posiadających rzetelne certyfikaty - mówi Tomasz Kosowski CEO Biogo.

 

Cele emisji prowadzonej przy współpracy z platformą Beesfund

Dzięki pozyskanym środkom, firma będzie mogła rozpocząć ekspansję na rynki zagraniczne, stworzyć autorską linię ekoproduktów, wdrożyć platformę marketplace, a także otworzyć sklepy stacjonarne w największych aglomeracjach w kraju. Istotnym celem emisji akcji jest również poszerzenie działań promocyjnych oraz stworzenie aplikacji mobilnej, jeszcze bardziej ułatwiającej zakup ulubionych produktów.

 

Jako lider e-commerce w branży zdrowej żywności w Polsce chcemy szerzyć naszą misję na kolejne kraje - na początku koncentrujemy się na rynku niemieckim oraz francuskim. W dobie pandemii widzimy też dużą szansę na pozyskanie dobrych lokalizacji stacjonarnych, aby nasi dietetycy kliniczni mogli dzielić się wiedzą ekspercką z klientami, a klienci - odbierać zamówienia internetowe bezpłatnie - dodaje Tomasz Kosowski.

 

To ważne, aby móc zmieniać świat na lepsze

Branża eko jest jednym z najszybciej rozwijających się segmentów rynku. Mając na uwadze obecne szanse rynkowe i pozycję lidera, firma Biogo chce jak najlepiej wykorzystać najbliższe miesiące - i posiada do tego doskonałe zaplecze. 

Biogo tworzą specjaliści z ogromnym doświadczeniem - w przeciągu 5 lat od powstania, marce udało się osiągnąć pozycję lidera na polskim rynku e-commerce w sprzedaży detalicznej zdrowej żywności. Każdy rok finansowy firma zamyka przychodem min. o 42% wyższym niż w roku go poprzedzającym i co najważniejsze - w obecnym czasie utrzymuje tę dynamikę. Ze względu na specyfikę branży oraz pandemię, Biogo zyskuje coraz więcej lojalnych klientów. 

 

Celem krótkotrwałym w działalności Biogo S.A. jest popularyzacja ekologicznej i ekonomicznej żywności dla człowieka. Z kolei do celów długotrwałych należy przede wszystkim informowanie oraz rozpowszechnianie efektywnych sposobów ochrony zdrowia i życia na Ziemi w środowisku mediów społecznościowych i sieci internetowej.

 

Ważną informacją dla inwestorów jest również plan wejścia na GPW na parkiet Newconnect w ciągu 2-3 lat oraz pierwsza wypłata dywidendy, która planowana jest po okresie wydatkowania środków z emisji - czyli w 2023 roku.

 

Warto dodać, że inwestycja w markę z jednej strony umożliwi kontynuację dotychczas obranego kierunku rozwoju, a z drugiej pozwoli akcjonariuszom włączyć się do akcji realnie zmieniającej świat na lepsze - zakup konkretnego pakietu akcji aktywuje przypisaną do niego liczbę  drzew do posadzenia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Wiosenne nowości WSP „Społem” Biuro prasowe
2024-05-08 | 01:00

Wiosenne nowości WSP „Społem”

Na sklepowe półki trafiły dwa nowe sosy produkowane przez WSP „Społem”. Sos Kielecki prażona cebulka oraz Sos Kielecki sałatkowy z oliwkami idealnie komponują się z
Przemysł spożywczy Queris rozpoczyna kampanię MESOZOIK. Nowa era produkcji
2024-05-07 | 13:30

Queris rozpoczyna kampanię "MESOZOIK. Nowa era produkcji"

Producent i dostawca systemu Queris MES oraz innych rozwiązań dla produkcji, rozpoczął szeroką kampanię kierowaną do producentów branży spożywczej i FMCG. W ramach działań
Przemysł spożywczy System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe
2024-04-29 | 13:00

System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe

WARSZAWA, Polska, 18 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających przedsiębiorstwom inteligentne łączenie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa

Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.

Infrastruktura

Za dwa lata w gdańskim porcie ma powstać baza instalacyjna morskich farm wiatrowych. Będzie ponad pięć razy większa od krakowskiego Rynku Głównego

21-hektarowy Terminal 5, który powstanie na wodach zewnętrznej części gdańskiego portu Baltic Hub, ma być bazą instalacyjną dla morskich elektrowni wiatrowych. To duży projekt, którego realizacja może się rozpocząć w drugiej połowie tego roku. Tego typu infrastruktura jest konieczna dla przyspieszenia inwestycji offshore w polskiej części Bałtyku. Pierwsze morskie farmy wiatrowe zaczną produkować zieloną energię w 2026 roku.

Prawo

Społeczne agencje najmu w Polsce dopiero raczkują. Część gmin widzi w nich szansę na walkę z wyludnieniem

W Polsce zawiązało się już i rozpoczyna działalność kilkanaście społecznych agencji najmu, kolejnych kilkanaście jest w trakcie powstawania. To niewiele jak na niemal 2,5 tys. gmin w kraju, jednak eksperci widzą w tym rozwiązaniu duży potencjał. Jak podkreślają, może to być szansa zwłaszcza dla miast średniej wielkości, by walczyć ze zjawiskiem wyludniania. Społeczne agencje najmu we współpracy z gminami pośredniczą w wynajmie mieszkań – gminnych bądź należących do prywatnych właścicieli­ – osobom, których zarobki nie pozwalają na rynkowy najem, ale nie kwalifikują ich też do otrzymania mieszkania socjalnego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.