Bitdefender w AB S.A.
Firma Marken Systemy Antywirusowe, jedyny przedstawiciel w Polsce firmy Bitdefender, podpisała umowę dystrybucyjną z AB S.A.
- Bardzo cieszymy się z rozpoczęcia współpracy z największym polskim dystrybutorem IT, dzięki któremu będziemy mogli dotrzeć z produktami Bitdefendera do większego grona resellerów oraz klientów końcowych. O wyborze tego partnera zdecydowała jego pozycja rynkowa, szeroka baza odbiorców oraz wysokie kompetencje pracowników - mówi Marek Markowski, CEO Marken Systemy Antywirusowe.
W portfolio AB S.A. znajdą się systemy bezpieczeństwa IT adresowane dla użytkowników domowych: Bitdefender Total Security, Bitdefender Internet Security, Bitdefender Antywirus Plus, Bitdefender Family Pack, Bitdefender Antywirus for Mac, Bitdefender Mobile Security for Android, Bitdefender Mobile Security for iOS. Produkty będą oferowana w modelu licencji ESD, która umożliwa automatyczną dostawę po zamówieniu. W najbliższym czasie AB S.A. rozpocznie akcję promocyjną dla resellerów dotyczącą oprogramowania Bitdefender Total Security.
Bitdefender działa od 2001 roku i zajmuje się tworzeniem oprogramowania antywirusowego dla urządzeń z systemami Linux, Windows, Mac OS, iOS oraz Android. Z produktów Bitdefendera korzysta ponad 500 milionów użytkowników na całym świecie. Oprogramowanie posiada świadectwa wszystkich głównych ośrodków certyfikujących antywirusy: CheckMark, Av-Comparatives, Virus Bulletin, AV – Test, PC Mag, PC World. Oficjalnym przedstawicielem Bitdefendera w Polsce jest od 2012 roku Marken Systemy Antywirusowe.
Źródło: marken.com.pl; bitdefender.pl

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.