Bitdefender w AB S.A.
Firma Marken Systemy Antywirusowe, jedyny przedstawiciel w Polsce firmy Bitdefender, podpisała umowę dystrybucyjną z AB S.A.
- Bardzo cieszymy się z rozpoczęcia współpracy z największym polskim dystrybutorem IT, dzięki któremu będziemy mogli dotrzeć z produktami Bitdefendera do większego grona resellerów oraz klientów końcowych. O wyborze tego partnera zdecydowała jego pozycja rynkowa, szeroka baza odbiorców oraz wysokie kompetencje pracowników - mówi Marek Markowski, CEO Marken Systemy Antywirusowe.
W portfolio AB S.A. znajdą się systemy bezpieczeństwa IT adresowane dla użytkowników domowych: Bitdefender Total Security, Bitdefender Internet Security, Bitdefender Antywirus Plus, Bitdefender Family Pack, Bitdefender Antywirus for Mac, Bitdefender Mobile Security for Android, Bitdefender Mobile Security for iOS. Produkty będą oferowana w modelu licencji ESD, która umożliwa automatyczną dostawę po zamówieniu. W najbliższym czasie AB S.A. rozpocznie akcję promocyjną dla resellerów dotyczącą oprogramowania Bitdefender Total Security.
Bitdefender działa od 2001 roku i zajmuje się tworzeniem oprogramowania antywirusowego dla urządzeń z systemami Linux, Windows, Mac OS, iOS oraz Android. Z produktów Bitdefendera korzysta ponad 500 milionów użytkowników na całym świecie. Oprogramowanie posiada świadectwa wszystkich głównych ośrodków certyfikujących antywirusy: CheckMark, Av-Comparatives, Virus Bulletin, AV – Test, PC Mag, PC World. Oficjalnym przedstawicielem Bitdefendera w Polsce jest od 2012 roku Marken Systemy Antywirusowe.
Źródło: marken.com.pl; bitdefender.pl

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

D. Joński: Nie wiemy, co zrobi Rosja za dwa–trzy lata. Według duńskiego wywiadu może zaatakować kraje nadbałtyckie i musimy być na to gotowi
Zdecydowana większość krajów unijnych wskazuje na potrzebę wzmocnienia zdolności obronnych Europy w obliczu coraz bardziej złożonego geopolitycznego tła. Wywiady zachodnich państw wskazują, że Rosja może rozpocząć konfrontację z NATO jeszcze przed 2030 rokiem. Biała księga w sprawie obronności europejskiej „Gotowość 2030” zakłada m.in. ochronę granic lądowych, powietrznych i morskich UE, a sztandarowym projektem ma być Tarcza Wschód. – W budzeniu Europy duże zasługi ma polska prezydencja – ocenia europoseł Dariusz Joński.
Transport
Duże magazyny energii przyspieszą rozwój transportu niskoemisyjnego w Europie. Przyszłością może być wodór służący jako paliwo i nośnik energii

Zmiany w europejskim transporcie przyspieszają. Trendem jest elektromobilność, zwłaszcza w ramach logistyki „ostatniej mili”. Jednocześnie jednak udział samochodów w pełni elektrycznych w polskich firmach spadł z 18 do 12 proc., co wpisuje się w szerszy europejski trend spowolnienia elektromobilności. Główne bariery to ograniczona liczba publicznych stacji ładowania, wysoka cena pojazdów i brak dostępu do odpowiedniej infrastruktury. – Potrzebne są odpowiednio duże magazyny taniej energii. Przyszłością przede wszystkim jest wodór – ocenia Andrzej Gemra z Renault Group.
Infrastruktura
W Polsce w obiektach zabytkowych wciąż brakuje nowoczesnych rozwiązań przeciwpożarowych. Potrzebna jest większa elastyczność w stosowaniu przepisów

Pogodzenie interesów konserwatorów, projektantów, inwestorów, rzeczoznawców i służby ochrony pożarowej stanowi jedno z największych wyzwań w zakresie ochrony przeciwpożarowej obiektów konserwatorskich. Pożary zabytków takich jak m.in. katedra Notre-Dame w Paryżu przyczyniają się do wprowadzania nowatorskich rozwiązań technicznych w zakresie ochrony przeciwpożarowej. W Polsce obowiązuje już konieczność instalacji systemów detekcji. Inwestorzy często jednak rezygnują z realizacji projektów dotyczących obiektów zabytkowych z uwagi na zmieniające się i coraz bardziej restrykcyjne przepisy czy też względy ekonomiczne.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.