Komunikaty PR

Biura podróży w Galerii Katowickiej już otwarte

2020-07-07  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Od 1 lipca znów czynne są biura podróży w Galerii Katowickiej. Dla wszystkich, którzy myślą o wakacyjnym wyjeździe, ITAKA, Rainbow, TUI oraz Coral Travel Wezyr Holidays przygotowały szeroką ofertę, dostosowaną do obecnej sytuacji. Personel biur pomoże nie tylko znaleźć odpowiednią propozycję, ale odpowie też na pytania o to, gdzie można wyjechać, na jakich zasadach i jak wygląda obowiązujący reżim sanitarny.

W Galerii Katowickiej czynne są wszystkie wcześniej funkcjonujące tu biura podróży.  Ze względu na bliskość komunikacyjną, znajomość obowiązujących procedur oraz bezpieczeństwo sanitarne, ogromnym zainteresowaniem cieszą się w tym roku wakacje w kraju. Tak duże zainteresowanie przekłada się na jakość i dostęp do odpowiednich ofert. W ich znalezieniu i dostosowaniu do oczekiwań pomóc mogą pracownicy biur podróży, zlokalizowanych w Katowickiej. Dysponują oni nie tylko szerokim wachlarzem propozycji krajowych i zagranicznych, ale również wiedzą i doświadczeniem, niezwykle istotnymi w obecnej sytuacji. Aż czterech dużych touroperatorów, działających w jednym obiekcie, daje poszukującym szersze możliwości znalezienia propozycji i kierunku stuprocentowo odpowiadających oczekiwaniom. Jest to szczególnie ważne teraz, gdy wytyczne i obostrzenia związane z wybranymi destylacjami ulegają dynamicznym zmianom. Warto wziąć też pod uwagę, nie mniej ważny, komfort i bezpieczeństwo odwiedzin w punktach oraz znaczną oszczędność czasu.

Wznowienie działalności biur podróży nastąpiło zgodnie z obowiązującymi procedurami ścisłego reżimu sanitarnego. Stanowiska personelu umiejscowione zostały w odpowiedniej odległości, do dyspozycji klientów są środki do dezynfekcji. Obsługa salonów zobowiązana jest do przestrzegania ścisłych norm sanitarnych oraz stosowania środków ochrony osobistej: maseczek lub przyłbic. Analogiczne zasady, dotyczące zasłaniania ust i nosa, obowiązują również klientów.

 - Otwarcie biur podróży to świetna wiadomość na starcie wakacji. Wypoczynek zorganizowany przy wsparciu profesjonalistów to sposób na zachowanie większego bezpieczeństwa w ich trakcie. W Katowickiej niemal wszystkie lokale są już otwarte i działają w normalnym trybie – klienci mogą wybierać z szerokiej oferty zakupowej, spotykać się w restauracjach i kawiarniach oraz korzystać z punktów usługowych. Oczywiście nadal najważniejsze jest dla nas bezpieczeństwo odwiedzających i personelu, dlatego nadal ściśle przestrzegamy reżimu sanitarnego - mówi Anna Szczerkowska, Marketing Manager Galerii Katowickiej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry Biuro prasowe
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Państwowa Agencja Atomistyki przygotowuje się do nadzoru nad pierwszą polską elektrownią jądrową. Kluczową kwestią jest bezpieczeństwo

Trwają przygotowania do budowy pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej na Pomorzu. Zgodnie z harmonogramem przedstawianym przez rząd fizyczna budowa ma ruszyć w 2028 roku, a początek eksploatacji pierwszego bloku planuje się na 2036 rok. Również Państwowa Agencja Atomistyki przygotowuje się do realizacji zadań związanych z dozorem nad budową, rozruchem i eksploatacją nowej jednostki. Kluczowe są kwestie związane z bezpieczeństwem jądrowym i ochroną radiologiczną obiektu.

Ochrona środowiska

K. Wyszkowski: Porozumienie paryskie to duże osiągnięcie. Odwrót USA tego nie zmieni

Z danych Climate Action Tracker wynika, że do końca lutego br. tylko 18 państw sygnatariuszy porozumienia paryskiego zaktualizowało swoje plany realizacji celów klimatycznych do 2035 roku. Chociaż walka z rosnącymi emisjami CO2 nie postępuje w takim tempie, jakie jest wymagane, to samo porozumienie klimatyczne z Paryża należy uznać za osiągnięcie, które przyniesie efekty. Zdaniem Kamila Wyszkowskiego z UN GCNP nie powinno tego zmienić nawet wycofanie się z niego Stanów Zjednoczonych.

Ochrona środowiska

Konkurs NCBR i Orlenu ma wesprzeć najciekawsze rozwiązania dla przemysłu rafineryjno-petrochemicznego. Na ich rozwój trafi blisko 200 mln zł

Niemal 200 mln zł trafi na realizację innowacyjnych projektów dla przemysłu rafineryjno-petrochemicznego. NCBR i Orlen w ramach konkursu NEON III chcą znaleźć partnerów wśród instytucji naukowych i technologicznych do działania w trzech obszarach: dekarbonizacji, cyfryzacji i gospodarki obiegu zamkniętego. Nabór wniosków potrwa do 30 czerwca br.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.