Komunikaty PR

Biura podróży w Galerii Katowickiej już otwarte

2020-07-07  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Od 1 lipca znów czynne są biura podróży w Galerii Katowickiej. Dla wszystkich, którzy myślą o wakacyjnym wyjeździe, ITAKA, Rainbow, TUI oraz Coral Travel Wezyr Holidays przygotowały szeroką ofertę, dostosowaną do obecnej sytuacji. Personel biur pomoże nie tylko znaleźć odpowiednią propozycję, ale odpowie też na pytania o to, gdzie można wyjechać, na jakich zasadach i jak wygląda obowiązujący reżim sanitarny.

W Galerii Katowickiej czynne są wszystkie wcześniej funkcjonujące tu biura podróży.  Ze względu na bliskość komunikacyjną, znajomość obowiązujących procedur oraz bezpieczeństwo sanitarne, ogromnym zainteresowaniem cieszą się w tym roku wakacje w kraju. Tak duże zainteresowanie przekłada się na jakość i dostęp do odpowiednich ofert. W ich znalezieniu i dostosowaniu do oczekiwań pomóc mogą pracownicy biur podróży, zlokalizowanych w Katowickiej. Dysponują oni nie tylko szerokim wachlarzem propozycji krajowych i zagranicznych, ale również wiedzą i doświadczeniem, niezwykle istotnymi w obecnej sytuacji. Aż czterech dużych touroperatorów, działających w jednym obiekcie, daje poszukującym szersze możliwości znalezienia propozycji i kierunku stuprocentowo odpowiadających oczekiwaniom. Jest to szczególnie ważne teraz, gdy wytyczne i obostrzenia związane z wybranymi destylacjami ulegają dynamicznym zmianom. Warto wziąć też pod uwagę, nie mniej ważny, komfort i bezpieczeństwo odwiedzin w punktach oraz znaczną oszczędność czasu.

Wznowienie działalności biur podróży nastąpiło zgodnie z obowiązującymi procedurami ścisłego reżimu sanitarnego. Stanowiska personelu umiejscowione zostały w odpowiedniej odległości, do dyspozycji klientów są środki do dezynfekcji. Obsługa salonów zobowiązana jest do przestrzegania ścisłych norm sanitarnych oraz stosowania środków ochrony osobistej: maseczek lub przyłbic. Analogiczne zasady, dotyczące zasłaniania ust i nosa, obowiązują również klientów.

 - Otwarcie biur podróży to świetna wiadomość na starcie wakacji. Wypoczynek zorganizowany przy wsparciu profesjonalistów to sposób na zachowanie większego bezpieczeństwa w ich trakcie. W Katowickiej niemal wszystkie lokale są już otwarte i działają w normalnym trybie – klienci mogą wybierać z szerokiej oferty zakupowej, spotykać się w restauracjach i kawiarniach oraz korzystać z punktów usługowych. Oczywiście nadal najważniejsze jest dla nas bezpieczeństwo odwiedzających i personelu, dlatego nadal ściśle przestrzegamy reżimu sanitarnego - mówi Anna Szczerkowska, Marketing Manager Galerii Katowickiej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny

16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.

Polityka

P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – ​To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.

Media i PR

Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.