Komunikaty PR

Biura podróży w Galerii Katowickiej już otwarte

2020-07-07  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Od 1 lipca znów czynne są biura podróży w Galerii Katowickiej. Dla wszystkich, którzy myślą o wakacyjnym wyjeździe, ITAKA, Rainbow, TUI oraz Coral Travel Wezyr Holidays przygotowały szeroką ofertę, dostosowaną do obecnej sytuacji. Personel biur pomoże nie tylko znaleźć odpowiednią propozycję, ale odpowie też na pytania o to, gdzie można wyjechać, na jakich zasadach i jak wygląda obowiązujący reżim sanitarny.

W Galerii Katowickiej czynne są wszystkie wcześniej funkcjonujące tu biura podróży.  Ze względu na bliskość komunikacyjną, znajomość obowiązujących procedur oraz bezpieczeństwo sanitarne, ogromnym zainteresowaniem cieszą się w tym roku wakacje w kraju. Tak duże zainteresowanie przekłada się na jakość i dostęp do odpowiednich ofert. W ich znalezieniu i dostosowaniu do oczekiwań pomóc mogą pracownicy biur podróży, zlokalizowanych w Katowickiej. Dysponują oni nie tylko szerokim wachlarzem propozycji krajowych i zagranicznych, ale również wiedzą i doświadczeniem, niezwykle istotnymi w obecnej sytuacji. Aż czterech dużych touroperatorów, działających w jednym obiekcie, daje poszukującym szersze możliwości znalezienia propozycji i kierunku stuprocentowo odpowiadających oczekiwaniom. Jest to szczególnie ważne teraz, gdy wytyczne i obostrzenia związane z wybranymi destylacjami ulegają dynamicznym zmianom. Warto wziąć też pod uwagę, nie mniej ważny, komfort i bezpieczeństwo odwiedzin w punktach oraz znaczną oszczędność czasu.

Wznowienie działalności biur podróży nastąpiło zgodnie z obowiązującymi procedurami ścisłego reżimu sanitarnego. Stanowiska personelu umiejscowione zostały w odpowiedniej odległości, do dyspozycji klientów są środki do dezynfekcji. Obsługa salonów zobowiązana jest do przestrzegania ścisłych norm sanitarnych oraz stosowania środków ochrony osobistej: maseczek lub przyłbic. Analogiczne zasady, dotyczące zasłaniania ust i nosa, obowiązują również klientów.

 - Otwarcie biur podróży to świetna wiadomość na starcie wakacji. Wypoczynek zorganizowany przy wsparciu profesjonalistów to sposób na zachowanie większego bezpieczeństwa w ich trakcie. W Katowickiej niemal wszystkie lokale są już otwarte i działają w normalnym trybie – klienci mogą wybierać z szerokiej oferty zakupowej, spotykać się w restauracjach i kawiarniach oraz korzystać z punktów usługowych. Oczywiście nadal najważniejsze jest dla nas bezpieczeństwo odwiedzających i personelu, dlatego nadal ściśle przestrzegamy reżimu sanitarnego - mówi Anna Szczerkowska, Marketing Manager Galerii Katowickiej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel JYSK w Galerii Północnej przyciąga tłumy. Mocny debiut marki w północnej części Biuro prasowe
2024-04-25 | 12:00

JYSK w Galerii Północnej przyciąga tłumy. Mocny debiut marki w północnej części

  Klienci Galerii Północnej bardzo pozytywnie przyjęli JYSK. Trzechsetny sklep należący do jednego z liderów na rynku z sukcesem zadebiutował w obiekcie. Tylko w ciągu
Handel Żabka edukuje z przedsiębiorczości. Rusza portal Studium Przedsiębiorczości
2024-04-24 | 13:00

Żabka edukuje z przedsiębiorczości. Rusza portal Studium Przedsiębiorczości

Dla wielu osób barierę w realizacji marzenia o własnej działalności gospodarczej stanowi niewystarczająca wiedza czy brak oczekiwanych w biznesie kompetencji. Żabka dzieli się swoim
Handel Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska
2024-04-24 | 11:05

Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska

Zawsze. Więcej. Online. Sklep internetowy Lidl Polska świętuje swoje 5. urodziny! Z tej okazji, na klientów czekają atrakcyjne rabaty na cały asortyment, który obejmuje bogatą

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.