Biura podróży w Galerii Katowickiej już otwarte
Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Od 1 lipca znów czynne są biura podróży w Galerii Katowickiej. Dla wszystkich, którzy myślą o wakacyjnym wyjeździe, ITAKA, Rainbow, TUI oraz Coral Travel Wezyr Holidays przygotowały szeroką ofertę, dostosowaną do obecnej sytuacji. Personel biur pomoże nie tylko znaleźć odpowiednią propozycję, ale odpowie też na pytania o to, gdzie można wyjechać, na jakich zasadach i jak wygląda obowiązujący reżim sanitarny.
W Galerii Katowickiej czynne są wszystkie wcześniej funkcjonujące tu biura podróży. Ze względu na bliskość komunikacyjną, znajomość obowiązujących procedur oraz bezpieczeństwo sanitarne, ogromnym zainteresowaniem cieszą się w tym roku wakacje w kraju. Tak duże zainteresowanie przekłada się na jakość i dostęp do odpowiednich ofert. W ich znalezieniu i dostosowaniu do oczekiwań pomóc mogą pracownicy biur podróży, zlokalizowanych w Katowickiej. Dysponują oni nie tylko szerokim wachlarzem propozycji krajowych i zagranicznych, ale również wiedzą i doświadczeniem, niezwykle istotnymi w obecnej sytuacji. Aż czterech dużych touroperatorów, działających w jednym obiekcie, daje poszukującym szersze możliwości znalezienia propozycji i kierunku stuprocentowo odpowiadających oczekiwaniom. Jest to szczególnie ważne teraz, gdy wytyczne i obostrzenia związane z wybranymi destylacjami ulegają dynamicznym zmianom. Warto wziąć też pod uwagę, nie mniej ważny, komfort i bezpieczeństwo odwiedzin w punktach oraz znaczną oszczędność czasu.
Wznowienie działalności biur podróży nastąpiło zgodnie z obowiązującymi procedurami ścisłego reżimu sanitarnego. Stanowiska personelu umiejscowione zostały w odpowiedniej odległości, do dyspozycji klientów są środki do dezynfekcji. Obsługa salonów zobowiązana jest do przestrzegania ścisłych norm sanitarnych oraz stosowania środków ochrony osobistej: maseczek lub przyłbic. Analogiczne zasady, dotyczące zasłaniania ust i nosa, obowiązują również klientów.
- Otwarcie biur podróży to świetna wiadomość na starcie wakacji. Wypoczynek zorganizowany przy wsparciu profesjonalistów to sposób na zachowanie większego bezpieczeństwa w ich trakcie. W Katowickiej niemal wszystkie lokale są już otwarte i działają w normalnym trybie – klienci mogą wybierać z szerokiej oferty zakupowej, spotykać się w restauracjach i kawiarniach oraz korzystać z punktów usługowych. Oczywiście nadal najważniejsze jest dla nas bezpieczeństwo odwiedzających i personelu, dlatego nadal ściśle przestrzegamy reżimu sanitarnego - mówi Anna Szczerkowska, Marketing Manager Galerii Katowickiej.
JYSK w Galerii Północnej przyciąga tłumy. Mocny debiut marki w północnej części
Żabka edukuje z przedsiębiorczości. Rusza portal Studium Przedsiębiorczości
Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Konsument
Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy
Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.