Komunikaty PR

Blockchain Lab S.A. przyspiesza soft launch dwóch gier „Taffy: Feed the Kitty” o

2020-04-10  |  14:00
Biuro prasowe

 

Blockchain Lab S.A. (wkrótce BTC Studios) już w tym tygodniu udostępni w formule soft launch kolejne dwie gry mobilne ze swojego portfolio. Od 9 kwietnia „Taffy: Feed the Kitty” oraz „Sadie Sparks’ Magic Match”  będą mogli pobrać użytkownicy urządzeń mobilnych z systemem Android oraz iOS. Debiut gier obejmie Polskę oraz Litwę, Łotwę i Estonię. Obie gry będą działały w modelu free-to-play.

Oficjalna premiera obu tytułów planowana jest w przypadku „Taffy: Feed the Kitty” na maj 2020 r., z kolei „Sadie Sparks’ Magic Match” ma być dostępnie globalnie w czerwcu 2020 r. To już kolejny w tym roku debiuty gier mobilnych od Blockchain Lab  w formule soft launch – na początku marca br. spółka dała graczom z Polski i Irlandii możliwość pobierania gry Overlords: Empires at War. Zgodnie z ogłoszonymi prognozami Blockchain Lab S.A. zamierza w tym roku zwiększyć przychody do 10 239 180 PLN, natomiast w 2024 r osiągnąć przychody rzędu 78 mln PLN i zyski netto przekraczające 23 mln PLN. Spółka zakłada również systematyczny wzrost liczby użytkowników swoich produkcji. W tym roku spółka prognozuje 418 900 użytkowników przy 6 opublikowanych grach, natomiast w 2024 r. społeczność przekraczającą 1,3 mln użytkowników przy portfolio obejmującym 12 gier.

–  Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów naszego pierwszego soft launchu, dlatego trzymamy się tego modelu. Zwłaszcza, że obecna sytuacja zarówno na poziomie globalnym jak i lokalnym sprzyja wzmożonemu zainteresowaniu grami. Z racji osiągniecia odpowiedniego stadium produkcyjnego, nie zamierzamy wstrzymywać przygotowanych tytułów i udostępnić je społeczności dużo wcześniej. Tym bardziej, że grupą docelową naszych gier mobilnych są najmłodsi, dla których zbliżający się okres świąteczny, połączony z obowiązkową izolacją, będzie z pewnością dużym wyzwaniem pod względem organizacji czasu wolnego. Poza tym w naszych grach staramy się zawierać treści edukacyjne pomocne w dobie epidemii i tak np. w Sadie Sparks’ Magic Match będziemy przypominali o konieczności mycia rąk – mówi Jarosław Zeisner, członek zarządu Blockchain LAB S.A.  

Linki do pobrania:

Sadie Sparks Magic Match Google Play:

https://track.tenjin.io/v0/click/bNWnZcqKOVvt8y3aC0Im1S

Sadie Sparks Magic Match App Store:

https://track.tenjin.io/v0/click/QMYk5Rc1949EhX1xPTeOG

Taffy: Feed The Kitty App Store

https://track.tenjin.io/v0/click/d1EYFFNNlVfxH1gOnKgBZx

Taffy: Feed The Kitty Google Play:

https://track.tenjin.io/v0/click/dQHi2OhbdhbS68Ph0kl4Wo

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy Biuro prasowe
2024-04-25 | 15:45

Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy

Supreme Energy Deutschland, spółka należąca do Grupy kapitałowej Supreme Global, ogłosiła rozpoczęcie sprzedaży swoich produktów z obszaru odnawialnych źródeł
Giełda Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’
2024-04-23 | 17:30

Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’

Już 11 czerwca br., w prestiżowej przestrzeni Rotundy PKO BP, odbędzie się konferencja ‘Kapitał na Zdrowie’ – to niepowtarzalna okazja do uczestnictwa w dyskusjach między
Giełda Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki
2024-04-17 | 12:15

Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki

Popyt zgłoszony przez inwestorów kolejny miesiąc z rzędu wyraźnie przewyższył kwoty emisji i wyniósł 304,1 mln zł. W marcu emitenci przeprowadzili 6 emisji obligacji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.