BPI Real Estate Poland uruchamia wirtualne biura sprzedaży
W obliczu pandemii wirusa COVID-19 BPI Real Estate Poland uruchamia wirtualne biura sprzedaży dla wszystkich swoich inwestycji w Polsce.
Mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo swoich pracowników oraz klientów, belgijski deweloper przeszedł na tryb pracy zdalnej. Wszyscy sprzedawcy dostępni są telefonicznie i online.
W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo pracowników oraz klientów BPI Real Estate Poland zamknęło swoje biura sprzedaży. Na tryb pracy zdalnej przeszła też warszawska centrala firmy w Polsce. Mimo fizycznego zamknięcia biur, wszyscy sprzedawcy pozostają do dyspozycji klientów. Same inwestycje realizowane są również bez zakłóceń.
Zdajemy sobie sprawę, że pomimo koncentracji całego rynku na panującej epidemii potrzeby mieszkaniowe Polaków nie mijają. Dlatego też w odpowiedzi na zapotrzebowanie klientów zainteresowanych naszymi inwestycjami wprowadziliśmy możliwości zdalnego kontaktu z naszymi przedstawicielami, w tym także wideokonferencje. Zainteresowanie tą formą kontaktu jest duże - powiedział Wojciech Smolak, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu BPI Real Estate Poland.
Decyzje o zakupie mieszkania podejmowane są zwykle w ciągu kilku miesięcy. Aktualnie czas spędzany w domu sprzyja szukaniu i analizowaniu ofert dostępnych w Internecie, BPI Real Estate Poland wychodzi naprzeciw tym potrzebom. Tym bardziej, że deweloper w bieżącym roku zakończy budowę aż czterech swoich inwestycji, oddając na rynek blisko 730 mieszkań w ramach projektów Vilda Park w Poznaniu, Bulwary Książęce we Wrocławiu, wolaRE i Rezydencja Barska w Warszawie.
Jesteśmy w tej komfortowej sytuacji, że zarówno realizacja inwestycji, jak i ich sprzedaż zmierza ku końcowi. Na dzień dzisiejszy poziom sprzedaży naszych projektów przewyższa 80%. Dbając o bezpieczeństwo przenieśliśmy pracę biur sprzedaży do sieci, gdzie zainteresowanie naszą ofertą pozostaje na wysokim poziomie. Możliwość udziału w wirtualnym spotkaniu spotkało się z zainteresowaniem naszych klientów. Wydaje się, że digitalizacja obsługi klienta to trend, który, niezależnie od czasu trwania epidemii, utrzyma się na rynku nieruchomości na dłużej - mówi Wojciech Smolak
BPI Real Estate Poland w kontaktach z klientami stawia jedynie na proste i sprawdzone technologie. Kontakt poprzez wirtualne biura sprzedaży z przedstawicielami handlowymi nie wymaga instalacji dodatkowych aplikacji i jest możliwy z dowolnego urządzenia - komputera osobistego, smartphone'a lub tabletu.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu
Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.
Rolnictwo
Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.