BPI Real Estate Poland uruchamia wirtualne biura sprzedaży
W obliczu pandemii wirusa COVID-19 BPI Real Estate Poland uruchamia wirtualne biura sprzedaży dla wszystkich swoich inwestycji w Polsce.
Mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo swoich pracowników oraz klientów, belgijski deweloper przeszedł na tryb pracy zdalnej. Wszyscy sprzedawcy dostępni są telefonicznie i online.
W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo pracowników oraz klientów BPI Real Estate Poland zamknęło swoje biura sprzedaży. Na tryb pracy zdalnej przeszła też warszawska centrala firmy w Polsce. Mimo fizycznego zamknięcia biur, wszyscy sprzedawcy pozostają do dyspozycji klientów. Same inwestycje realizowane są również bez zakłóceń.
Zdajemy sobie sprawę, że pomimo koncentracji całego rynku na panującej epidemii potrzeby mieszkaniowe Polaków nie mijają. Dlatego też w odpowiedzi na zapotrzebowanie klientów zainteresowanych naszymi inwestycjami wprowadziliśmy możliwości zdalnego kontaktu z naszymi przedstawicielami, w tym także wideokonferencje. Zainteresowanie tą formą kontaktu jest duże - powiedział Wojciech Smolak, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu BPI Real Estate Poland.
Decyzje o zakupie mieszkania podejmowane są zwykle w ciągu kilku miesięcy. Aktualnie czas spędzany w domu sprzyja szukaniu i analizowaniu ofert dostępnych w Internecie, BPI Real Estate Poland wychodzi naprzeciw tym potrzebom. Tym bardziej, że deweloper w bieżącym roku zakończy budowę aż czterech swoich inwestycji, oddając na rynek blisko 730 mieszkań w ramach projektów Vilda Park w Poznaniu, Bulwary Książęce we Wrocławiu, wolaRE i Rezydencja Barska w Warszawie.
Jesteśmy w tej komfortowej sytuacji, że zarówno realizacja inwestycji, jak i ich sprzedaż zmierza ku końcowi. Na dzień dzisiejszy poziom sprzedaży naszych projektów przewyższa 80%. Dbając o bezpieczeństwo przenieśliśmy pracę biur sprzedaży do sieci, gdzie zainteresowanie naszą ofertą pozostaje na wysokim poziomie. Możliwość udziału w wirtualnym spotkaniu spotkało się z zainteresowaniem naszych klientów. Wydaje się, że digitalizacja obsługi klienta to trend, który, niezależnie od czasu trwania epidemii, utrzyma się na rynku nieruchomości na dłużej - mówi Wojciech Smolak
BPI Real Estate Poland w kontaktach z klientami stawia jedynie na proste i sprawdzone technologie. Kontakt poprzez wirtualne biura sprzedaży z przedstawicielami handlowymi nie wymaga instalacji dodatkowych aplikacji i jest możliwy z dowolnego urządzenia - komputera osobistego, smartphone'a lub tabletu.
Centrum Marszałkowska z nowym najemcą
Grupa Murapol zaprasza na ostatni w 2024 roku Mieszkaniowy Dzień Otwarty
Aurec Home laureatem Symbolu Nowoczesnego Budownictwa 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Rekordowy przelew dla Polski z KPO. Część pieniędzy trafi na termomodernizację domów i mieszkań
Przed świętami Bożego Narodzenia do Polski wpłynął największy jak dotąd przelew unijnych pieniędzy – nieco ponad 40 mld zł z Krajowego Planu Odbudowy. Zgodnie z celami UE ponad 44 proc. tych środków zostanie przeznaczona na transformację energetyczną, w tym m.in. termomodernizację domów i mieszkań czy wymianę źródeł ciepła. Od początku tego roku na ten cel trafiło 3,75 mld zł z KPO, które sfinansowały program Czyste Powietrze.
Prawo
W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi
W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.