Komunikaty PR

BPI Real Estate Poland uruchamia wirtualne biura sprzedaży

2020-03-26  |  11:00

W obliczu pandemii wirusa COVID-19 BPI Real Estate Poland uruchamia wirtualne biura sprzedaży dla wszystkich swoich inwestycji w Polsce. 

Mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo swoich pracowników oraz klientów, belgijski deweloper przeszedł na tryb pracy zdalnej. Wszyscy sprzedawcy dostępni są telefonicznie i online.

W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo pracowników oraz klientów BPI Real Estate Poland zamknęło swoje biura sprzedaży. Na tryb pracy zdalnej przeszła też warszawska centrala firmy w Polsce. Mimo fizycznego zamknięcia biur, wszyscy sprzedawcy pozostają do dyspozycji klientów. Same inwestycje realizowane są również bez zakłóceń.

Zdajemy sobie sprawę, że pomimo koncentracji całego rynku na panującej epidemii potrzeby mieszkaniowe Polaków nie mijają. Dlatego też w odpowiedzi na zapotrzebowanie klientów zainteresowanych naszymi inwestycjami wprowadziliśmy możliwości zdalnego kontaktu z naszymi przedstawicielami, w tym także wideokonferencje. Zainteresowanie tą formą kontaktu jest duże - powiedział Wojciech Smolak, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu BPI Real Estate Poland.

Decyzje o zakupie mieszkania podejmowane są zwykle w ciągu kilku miesięcy. Aktualnie czas spędzany w domu sprzyja szukaniu i analizowaniu ofert dostępnych w Internecie, BPI Real Estate Poland wychodzi naprzeciw tym potrzebom. Tym bardziej, że deweloper w bieżącym roku zakończy budowę aż czterech swoich inwestycji, oddając na rynek blisko 730 mieszkań w ramach projektów Vilda Park w Poznaniu, Bulwary Książęce we Wrocławiu, wolaRE i Rezydencja Barska w Warszawie.

Jesteśmy w tej komfortowej sytuacji, że zarówno realizacja inwestycji, jak i ich sprzedaż zmierza ku końcowi. Na dzień dzisiejszy poziom sprzedaży naszych projektów przewyższa 80%. Dbając o bezpieczeństwo przenieśliśmy pracę biur sprzedaży do sieci, gdzie zainteresowanie naszą ofertą pozostaje na wysokim poziomie. Możliwość udziału w wirtualnym spotkaniu spotkało się z zainteresowaniem naszych klientów. Wydaje się, że digitalizacja obsługi klienta to trend, który, niezależnie od czasu trwania epidemii, utrzyma się na rynku nieruchomości na dłużej - mówi Wojciech Smolak

BPI Real Estate Poland w kontaktach z klientami stawia jedynie na proste i sprawdzone technologie. Kontakt poprzez wirtualne biura sprzedaży z przedstawicielami handlowymi nie wymaga instalacji dodatkowych aplikacji i jest możliwy z dowolnego urządzenia - komputera osobistego, smartphone'a lub tabletu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.