Komunikaty PR

Branża Beauty – popyt czy przesyt? Rozmowa z Izabelą Księżyk

2021-05-24  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
PROVEMA
Provema Sp. z o.o.

Konduktorska 33
40-155 Katowice
provema|provema.pl| |provema|provema.pl
575282018
www.provema.pl

Jeszcze kilka lat temu mogło się wydawać, że w porównaniu z innymi krajami europejskimi, w Polsce podejście do zabiegów kosmetycznych jest ostrożne, ale i same usługi są niekoniecznie popularne. Z biegiem czasu okazało się jednak, że zawody takie jak kosmetyczka czy fryzjer stają się deficytowe, a coraz więcej ludzi chce dbać o swój wygląd. Zapytaliśmy o zdanie właścicielkę Salonu Urody "IZABELA" - Izabelę Księżyk. 

Czy wejście w branżę beauty było dobrą decyzją?

Tak. Zdecydowanie. To co robimy dla naszych klientek, radość i ich zadowolenie utwierdzają mnie w przekonaniu, że teraz muszę się więcej rozwijać. I to jest najważniejsze.

Jak wyglądały początki firmy? Ciężko stawiać pierwsze kroki w branży beauty?

Od kiedy pamiętam interesowałam się zabiegami kosmetycznymi i chyba podświadomie wiedziałam co chcę robić. Postanowiłam przekuć swoją pasję w pracę. Na tym poziomie zyskuje kilka wartości jednocześnie – robię to co kocham, daje ludziom radość i mogę dzielić się moim doświadczeniem. Zakładając firmę wyobrażałam sobie, żeby robić to najlepiej jak potrafię, ale nie zastanawiałam się czy się uda. Wierzyłam w to. Nie da się też jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie, czy ciężko jest stawiać pierwsze kroki. Myślę, że mając umiejętności i podchodząc profesjonalnie do wykonywanej pracy zaufanie klientów to kwestia czasu.  Coraz więcej osób sięga po różne zabiegi.

Co jest najważniejsze w pracy salonu kosmetycznego?

Na prowadzenie takiego typu firmy składa się wiele czynników. Należy być nie tylko profesjonalnym i posiadać wykwalifikowany zespół, ale również zadbać o całokształt. Wizerunek, indywidualne podejście do każdego klienta oraz odpowiednie dobranie zabiegów to tylko kilka ważnych kwestii.

Czym na co dzień się zajmujecie?

Dobierając usługi staraliśmy się przede wszystkim kierować tym czego oczekują nasi klienci, oraz tym co potrafimy robić bardzo dobrze. W naszej ofercie można znaleźć takie zabiegi jak wykonanie makijażu permanentnego brwi, ust i kresek na powiekach. Chętnie wykonujemy tatuaże, za wieloma z nich kryją się cudowne historie. Wykonujemy również stylizacje paznokci, tutaj można zaszaleć.

Jakie zabiegi cieszą się w waszym salonie największym powodzeniem?

Oj nie ma reguły. Generalnie lubimy mieć zadbane dłonie więc stylizacja paznokci, bardzo popularnym zabiegiem jest również makijaż permanentny. Coraz więcej klientów decyduje się wykonać tatuaż w naszym studio. Myślę, że mamy bardzo dobrze dobrane usługi.

A części z tych zabiegów nie można wykonać samemu w domu?

Zdecydowanie do wielu z nich potrzebna jest wiedza, jak poprawnie wykonać zabieg, ale część pewnie można i wiele osób się na to decyduje. Z doświadczenia jednak powiem, że klienci przychodzą się do nas zrelaksować. Zrobić coś dla siebie. W końcu kolejne zabiegi wprowadzamy na prośbę naszych klientów.

Planujecie wprowadzenie dodatkowych usług?

Może nie będę zdradzać wszystkich szczegółów. To co mogę powiedzieć, to słuchamy tego co mówią nasi klienci. Kilka razy padło zapytanie o możliwość płatności w ratach, ponieważ mimo chęci wykonania niektórych zabiegów, nasi klienci nie mogli sobie pozwolić na jednorazową płatność.

Raty chyba nie są bardzo popularne w branży kosmetycznej?

Najprawdopodobniej jesteśmy pierwszym salonem w Chorzowie, który zdecydował się na współpracę ratalną i udostępnienie jej naszym klientom. Postawiliśmy na LoanByLink – proste raty. Nie śledzę wszystkich działań rynku, ale wiem, że nasza decyzja jest dobra.

Jakie są plany na najbliższą przyszłość?

W najbliższej przyszłości planujemy odświeżyć salon i zatrudnić dodatkowy personel, aby Klientki mogły nas odwiedzać częściej. Na chwilę obecną mam dużo klientek i terminy zaczynają stawać się bardzo odległe.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Provema Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Foxy stawia na czystą energię jako klucz do zrównoważonej przyszłości Biuro prasowe
2024-10-17 | 11:00

Foxy stawia na czystą energię jako klucz do zrównoważonej przyszłości

Polscy konsumenci coraz częściej wybierają produkty, kierując się nie tylko ich jakością i ceną, ale także wartościami, które reprezentują firmy. Jak wynika z badania
Firma „Puls Biznesu” rusza z porannym podcastem PB BRIEF
2024-10-16 | 12:00

„Puls Biznesu” rusza z porannym podcastem PB BRIEF

„Puls Biznesu” rusza z porannym podcastem PB BRIEF    W czwartek, 17 października, zostanie wyemitowany premierowy odcinek podcastu PB BRIEF, przygotowany
Firma E.Leclerc w Bydgoszczy i fundacja DKMS organizują akcję krwiodawstwa
2024-10-15 | 09:20

E.Leclerc w Bydgoszczy i fundacja DKMS organizują akcję krwiodawstwa

Sklep E.Leclerc w Bydgoszczy w wyjątkowy sposób świętuje swoje 14 urodziny. W dniach 15-16 października br. sklep E.Leclerc przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie w Bydgoszczy oraz fundacja

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Green Industry Summit 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Polska unijnym liderem w pracach nad Społecznym Planem Klimatycznym. Ma pomóc w walce z ubóstwem energetycznym

Polska jest najbardziej zaawansowana spośród państw członkowskich w pracach nad stworzeniem Społecznego Planu Klimatycznego, który ma zostać przedstawiony w ciągu kilku tygodni. W ramach planu 50 mld zł ze Społecznego Funduszu Klimatycznego trafi na wsparcie transformacji energetycznej w Polsce, z czego jedna trzecia – na inwestycje w obszarze budownictwa. Z założenia środki te mają uchronić najbiedniejszych przed ubóstwem energetycznym w czasie przejściowym transformacji energetycznej.

IT i technologie

Nowe technologie zmieniają pracę statystyków. Mogą poddawać szybkiej analizie duże zasoby informacji

Rozwój nowoczesnych technologii, w tym zwłaszcza uczenia maszynowego czy generatywnej sztucznej inteligencji, zwiększa możliwości statystyków. Mogą oni korzystać z nowych źródeł danych i poddawać szybkiej analizie duże zasoby informacji. Wraz z rozwojem narzędzi informatycznych zmienia się też sposób, w jaki odbiorcy poszukują danych statystycznych. Opracowania przygotowywane przez jednostki takie jak Główny Urząd Statystyczny czy Eurostat będą musiały konkurować z tymi, które przygotowują podmioty niewyspecjalizowane lub nawet modele językowe, bazujące często na niepewnych źródłach.

DlaWas.info

Infrastruktura

Firmy energetyczne cierpią na niedostatek kadr. Niepewność w branży zniechęca do edukacji w tym kierunku

Branżę energetyczną w całej Europie, także w Polsce, czeka szeroko zakrojona zielona transformacja. Tymczasem w ciągu ostatnich 30 lat dokonywano bardzo mało inwestycji w tym sektorze, a wykonawcy zajmujący się budową infrastruktury borykają się z niedostatkiem odpowiednio wykwalifikowanej kadry. Przyciąganie pracowników i szkolenie ich jest utrudnione przez niepewność zamówień w kolejnych latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.