Komunikaty PR

Bricomarché rozwinęło usługi e-commerce i uruchomiło 14 kolejnych Bricomatów

2021-01-21  |  14:50
Biuro prasowe

Muszkieterowie stale rozwijają oraz udoskonalają ofertę udogodnień z zakresu e-commerce dla klientów sieci Bricomarché. Specjalne boksy, w których można odebrać zamówione wcześniej produkty, zostały uruchomione w 14 kolejnych lokalizacjach. Bricomaty to innowacyjne i autorskie rozwiązanie Grupy Muszkieterów, które obecnie jest dostępne przy blisko 40 sklepach sieci. Co szczególnie istotne zapewniają one możliwość bezkontaktowego odbioru towarów.

Grupa Muszkieterów, w momencie pojawienia się pierwszych obostrzeń spowodowanych pandemią koronawirusa, umożliwiła złożenie zamówienia online i opcję dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej klientom wszystkich sklepów Bricomarché. Inną możliwością jest skorzystanie z Bricomatów, czyli boksów, które znajdują się przed supermarketami sieci w specjalnie oznaczonych strefach. W ostatnim czasie Muszkieterowie uruchomili rozwiązanie w 14 kolejnych lokalizacjach – Bricomaty stanęły przy sklepach w Gryfinie, Kępnie, Lęborku, Mogilnie, Nowej Soli, Ostrowie Wielkopolskim, Ostrzeszowie, Pleszewie, Pucku, Sulechowie, Szprotawie, Wejherowie, Zielonej Górze oraz Żninie. Łącznie boksy działają przy 38 supermarketach Bricomarché.

 Obserwujemy trendy rynkowe i zmiany w zwyczajach konsumentów zarówno w szerokiej perspektywie, jak i lokalnej. Wprowadzane udogodnienia mają na celu ułatwienie zakupów naszym klientom, dlatego ich potrzeby są dla nas najważniejsze. Analizujemy koszyki zakupowe oraz inne decyzje konsumenckie i na ich podstawie udoskonalamy nasze rozwiązania. Ostatnio zmodyfikowaliśmy liczbę oraz budowę Bricomatów. Obecnie urządzenie składa się z 8 boksów, a jego rozmiary są dostosowane do najczęstszych wyborów naszych klientów – mówi dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, Dyrektor Generalna sieci Bricomarché w Polsce i dodajeNiezmiennie odbiór towarów w Bricomatach jest możliwy w dogodnym dla klienta terminie, również w niedziele wolne od handlu czy poza godzinami otwarcia sklepu w systemie 24/7.

W ramach dostawy do Bricomatów sieć oferuje szeroką gamę produktów. Można w nich odebrać także towary o dużych gabarytach, takie jak np. płyty OSB czy drzwi, co jest  unikatowe w tego typu rozwiązaniach. Odbiór zamówienia w Bricomacie jest darmowy i prosty – klient wprowadza na ekranie urządzenia podany podczas dokonywania zakupów numer telefonu oraz kod dostępu, który otrzymał w treści SMS-a.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu

W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Transport

Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.