Brother rozbudowuje serie P-touch o 3 nowe profesjonalne drukarki etykiet
Firma Brother wprowadziła do portfolio 3 mobilne drukarki oznaczeń z serii P-touch. Urządzenia powstały z myślą o elektrykach i profesjonalistach sieciowych. Modele PT-E310BTVP, PT-E560BTVP i PT-E560BTSP to profesjonalne mobilne drukarki etykiet, które świetnie sprawdzą się przy druku wyraźnych i trwałych oznaczeń kabli, przewodów, przełączników i gniazd napięcia.
Wszystkie modele posiadają duży, podświetlany wyświetlacz graficzny. Brother PT-E310BTVP umożliwia wydruk etykiet o szerokości do 18 mm, a prędkość drukowania wynosi do 20 mm/s. Urządzenia PT-E560BTVP i PT-E560BTSP drukują trwałe etykiety o szerokości do 24 mm z prędkością do 30 mm/s.
Wszystkie urządzenia mają wbudowanych 6 przycisków do intuicyjnego zlecania druku etykiet. Modele PT-E560BTVP i PT-E560BTSP posiadają 6 dodatkowych przycisków, które mogą usprawnić pracę.
Nowe drukarki z serii P-touch pozwalają na wydruk etykiet zawierających kody kreskowe, QR i logotypy. Urządzenia posiadają zintegrowany interfejs Bluetooth, który zapewnia elastyczność przy drukowaniu etykiet z komputera lub smartfona za pomocą aplikacji Brother Pro Label Tool i bezpłatnego oprogramowania do edycji etykiet. Najnowsze urządzenia w portfolio Brother są kompatybilne z taśmami Brother Pro Tapes, które zostały specjalnie zaprojektowane do etykietowania przemysłowego i zapewniają odporność na wodę, ścieranie, chemikalia i ekstremalne temperatury. Nowe modele z serii P-touch mają wbudowany przemysłowy obcinak, aby zmniejszyć ilość odpadów. Dodatkowo model PT-E560BTSP zawiera w zestawie 4 specjalistyczne taśmy, które pomagają zachować zgodność z przepisami dotyczącymi okablowania.
Najnowsze modele z serii P-touch są objęte 3-letnią gwarancją. Więcej szczegółów na temat nowych rozwiązań można znaleźć na stronie www.brother.pl.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.