Brother rozbudowuje serie P-touch o 3 nowe profesjonalne drukarki etykiet
Firma Brother wprowadziła do portfolio 3 mobilne drukarki oznaczeń z serii P-touch. Urządzenia powstały z myślą o elektrykach i profesjonalistach sieciowych. Modele PT-E310BTVP, PT-E560BTVP i PT-E560BTSP to profesjonalne mobilne drukarki etykiet, które świetnie sprawdzą się przy druku wyraźnych i trwałych oznaczeń kabli, przewodów, przełączników i gniazd napięcia.
Wszystkie modele posiadają duży, podświetlany wyświetlacz graficzny. Brother PT-E310BTVP umożliwia wydruk etykiet o szerokości do 18 mm, a prędkość drukowania wynosi do 20 mm/s. Urządzenia PT-E560BTVP i PT-E560BTSP drukują trwałe etykiety o szerokości do 24 mm z prędkością do 30 mm/s.
Wszystkie urządzenia mają wbudowanych 6 przycisków do intuicyjnego zlecania druku etykiet. Modele PT-E560BTVP i PT-E560BTSP posiadają 6 dodatkowych przycisków, które mogą usprawnić pracę.
Nowe drukarki z serii P-touch pozwalają na wydruk etykiet zawierających kody kreskowe, QR i logotypy. Urządzenia posiadają zintegrowany interfejs Bluetooth, który zapewnia elastyczność przy drukowaniu etykiet z komputera lub smartfona za pomocą aplikacji Brother Pro Label Tool i bezpłatnego oprogramowania do edycji etykiet. Najnowsze urządzenia w portfolio Brother są kompatybilne z taśmami Brother Pro Tapes, które zostały specjalnie zaprojektowane do etykietowania przemysłowego i zapewniają odporność na wodę, ścieranie, chemikalia i ekstremalne temperatury. Nowe modele z serii P-touch mają wbudowany przemysłowy obcinak, aby zmniejszyć ilość odpadów. Dodatkowo model PT-E560BTSP zawiera w zestawie 4 specjalistyczne taśmy, które pomagają zachować zgodność z przepisami dotyczącymi okablowania.
Najnowsze modele z serii P-touch są objęte 3-letnią gwarancją. Więcej szczegółów na temat nowych rozwiązań można znaleźć na stronie www.brother.pl.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.